abonnement Unibet Coolblue
pi_175809330








Klacht


Daar waar bij ons in Nederland ook het jaarlijks circus van de "gutmenschen" is teruggekeerd maar nog niet pontificaal en rechtstreeks op tv wordt getoond zijn onze Belgische buren allang begonnen dit gewoon op 1 van de grote TV netten uit te zenden op een locatie waarvan je zegt: "echt...welke gek gaat helemaal naar zo een afgelegen stuk grond (met een fictief dorp) heen om als klapveel te dienen voor dik betaalde radio presentatoren die van afstand je geeneens aankijken, laat staan interesse hebben, dan alleen je om de zoveel tijd bij een dood moment op te roepen toch veel geld te geven, het liefst alles wat je hebt."

Iedereen met een stuk gezond verstand doet zoiets niet en gaat zijn dag zinvoller besteden nl:


Acclimatiseren! Tis tenslotte maandagmiddag de 18de van december 2017.
pi_175809344
Dan kijk je niet en focus je op iets anders.
pi_175809361
Waarom open je dit los en niet in je eigen topic?
pi_175809431
De Belgen hebben tussen bepaalde uren tijd radio op hun TV-zenders.

Derhalve onterechte klacht.
  Forum Admin maandag 18 december 2017 @ 14:15:59 #5
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175809994
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 13:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Waarom open je dit los en niet in je eigen topic?
Is prima zo wat mij betreft, zo'n verzameltopic is ook niet zaligmakend.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175810038
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 14:15 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Is prima zo wat mij betreft, zo'n verzameltopic is ook niet zaligmakend.
Zielig, zo gescheiden van al zijn maten ;(
pi_175810054
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 14:15 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Is prima zo wat mij betreft, zo'n verzameltopic is ook niet zaligmakend.
:') het is niet voor niets ingesteld. Zou wat zijn als daar ook niet op wordt gehandhaafd
pi_175810436
So what? De eerste jaren werd het uitgegeven vanuit Leuven, Gent en Antwerpen. Na enkele edities in de Schorre te Boom waar ook Tomorrowland wordt georganiseerd is het dit jaar de beurt aan een recreatief domein in Wachtebeke. Ik dacht in de buurt van Gent. En dit zou niet mogen uitgezonden worden op tv? Zeer onterechte klacht.
pi_175810544
Sterker nog, bij MFL kies je zelf het goede doel waar je geld aan geeft. Er gaan hier zoveel euro's nu naar stichtingen voor gehandicapten in Vlaanderen, ouderen, speelpleintjes voor de jeugd, scoutsgroepen en al dat soort dingen. 3FM blijft elk jaar miljoenen gooien naar een of ander ver land dat er geen zak mee verder geholpen wordt. Music For Life rocks!
pi_175810584
+1
  maandag 18 december 2017 @ 14:57:27 #11
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175810871
Kick naar Categorie Serious Request aub?
God doesn't help stupid!
pi_175811507
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 14:36 schreef wodca het volgende:
So what? De eerste jaren werd het uitgegeven vanuit Leuven, Gent en Antwerpen. Na enkele edities in de Schorre te Boom waar ook Tomorrowland wordt georganiseerd is het dit jaar de beurt aan een recreatief domein in Wachtebeke. Ik dacht in de buurt van Gent.
Maar dan moeten de deelnemers wel naar de juiste locatie komen natuurlijk. https://m.hln.be/nieuws/b(...)ts-te-zien~a4b70381/
  maandag 18 december 2017 @ 15:42:49 #13
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_175811941
Kan deze klacht worden verplaatst naar FOK.be? Bij voorbaat dank.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 18 december 2017 @ 21:19:33 #14
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_175821602
Is die koffie wel fair-trade?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_175824179
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 14:15 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Is prima zo wat mij betreft, zo'n verzameltopic is ook niet zaligmakend.
:|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 :W :W :W :W _O- _O- _O- _O- :{w :{w :{w :{w :{w :X :X :X :X :r :r :r :r
  Redactie Sport dinsdag 19 december 2017 @ 11:58:52 #16
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175834302
Moeten ze zelf weten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175836271
quote:
voor dik betaalde radio presentatoren die van afstand je geeneens aankijken, laat staan interesse hebben, dan alleen je om de zoveel tijd bij een dood moment op te roepen toch veel geld te geven, het liefst alles wat je hebt."

Iedereen met een stuk gezond verstand doet zoiets niet en gaat zijn dag zinvoller besteden nl:

[ afbeelding ]
Acclimatiseren! Tis tenslotte maandagmiddag de 18de van december 2017.

Wat is precies het verschil met wat jij doet met je dagelijks "acclimatiseren"? Radio presentatoten vervangen door chefkoks en je hebt hetzelfde concept :').
  dinsdag 19 december 2017 @ 16:42:04 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175841176
Je had toch je eigen reeks? Moet ik deze rotzooi weer zien.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175843924
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 13:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Belgen hebben tussen bepaalde uren tijd radio op hun TV-zenders.

Derhalve onterechte klacht.
Nee, terechte klacht, helemaal als je ziet wat voor publiek er vandaag stond toen het nog licht was.



Trouwens die Belgische variant van SR NL is ook een aflopende zaak als je ziet hoe Gods verlaten het daar is als de avond valt. Geen hond meer qua publiek en de DJ's die zogenaamd afzien, die draaien dan niet meer op dat open podium,wat je wel zou doen als je zegt "af te zien voor het goede doel" = BS dus, maar trekken zich terug in een houten kamer waar ze dan verder draaien in het midden van alle warmte en comfort.

}:|
pi_175859433
IWANIUS OPENT WEER EIGEN TOPICS _O_ DE BEDREIGINGEN KUNNEN NIET LANG NIET MEER UITBLIJVEN _O_
pi_175859593
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 december 2017 18:56 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nee, terechte klacht, helemaal als je ziet wat voor publiek er vandaag stond toen het nog licht was.

[ afbeelding ]

Trouwens die Belgische variant van SR NL is ook een aflopende zaak als je ziet hoe Gods verlaten het daar is als de avond valt. Geen hond meer qua publiek en de DJ's die zogenaamd afzien, die draaien dan niet meer op dat open podium,wat je wel zou doen als je zegt "af te zien voor het goede doel" = BS dus, maar trekken zich terug in een houten kamer waar ze dan verder draaien in het midden van alle warmte en comfort.

}:|
Waar zegt StuBru dat ze afzien voor het goede doel? De acties komen juist vanuit de mensen, niet omdat een paar overbetaalde DJ's zogenaamd afzien. Dat is het glazen huis idee en dat is al een tijdje afgevoerd in Vlaanderen. Overigens staat er nog een glazen huis in Nijvel van Vivacité: https://www.rtbf.be/vivac(...)mId=5973#toplivearea

[ Bericht 0% gewijzigd door Andros op 20-12-2017 10:06:30 ]
pi_175859728
Dat ze afzien is ooit zelf door hen vertelt in de media. Maar schijnbaar is afzien voor hen iets heel anders dan voor mij. Als je afziet dan doe je iets met veel inspanningen en zo min mogelijk comfort. Beetje plaatjes draaien, warm ingepakt en tussendoor drinken - wat dan ook - is niet afzien maar gewoon een beetje een one-liner gebruiker als marketingtool om te doen alsof je iets geweldigs neerzet terwijl het niet zo is.

Elke droplul kan betaalt, comfortabel en goed ingepakt met alle elektronische gemakken om je heen zoiets doen. Tis gewoon in de buitenlucht je werk doen i.p.v. in een dichte studio in een gebouw. Tsss. Btw...ze staat er weer hoor daar op dat afgelegen plekje ver van de bewoonde wereld.




Schijnbaar zijn de scholen in Belgie wel al vrij want ik zie meer kinderen staan dan in NL. Vind trouwens hun opzet van Goede Doelen beter dan wat wij doen. Gewoon lokaal en geen fictief negertjes doel omdat het lekker zielig klinkt.

pi_175859762
Zelfs de Walen hebben een lokaal doel. Klassiek glazen huis, 1 doel en dat is voor de arme kindertjes in België zelf.
pi_175859765
Ah het eeuwige tokkie argument weer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175965698
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah het eeuwige tokkie argument weer
Vertel? Wat klopt er niet aan dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')