abonnement Unibet Coolblue
pi_193319483
Mark de J. definitief veroordeeld tot 20 jaar voor moord op Koen Everink

De Hoge Raad heeft dinsdag geoordeeld dat de straf van twintig jaar cel opgelegd aan Mark de J. voor de moord op Koen Everink definitief is.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:57:23 #27
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193320451
- niet doen.

[ Bericht 76% gewijzigd door Lonaa op 26-05-2020 13:58:46 ]
Ik ben inmiddels overleden
pi_193321349
Mooi!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193321678
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een gewetenloze idioot zeg. Ten eerste voor de moord natuurlijk, maar daarna ook alles glashard blijven ontkennen en een lulverhaal ophangen.
Ik begrijp het ook niet. Het is net of hij er zelf in is gaan geloven. Vreemde snuiter.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 16:47:46 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193323051
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet. Het is net of hij er zelf in is gaan geloven. Vreemde snuiter.
Dat zou best kunnen natuurlijk, wellicht zelfs uit een soort zelfbescherming over de ellende die hij aangericht heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193323364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen natuurlijk, wellicht zelfs uit een soort zelfbescherming over de ellende die hij aangericht heeft.
Nou zelfbescherming ? Het was zijn laatste redmiddel. VaalHaas
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 26 mei 2020 @ 17:32:45 #32
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_193323510
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 14:53 schreef riazop het volgende:
waarom zou je zo iemand uberhaupt ooit nog vrij willen laten?
omdat je dan deugt
  dinsdag 26 mei 2020 @ 17:37:09 #33
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_193323563
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou zelfbescherming ? Het was zijn laatste redmiddel. VaalHaas
Dan heb je als dader wel een slecht ontwikkeld geweten en/of een psychiatrische stoornis als je denkt dit soort trucs te moeten uithalen. Een compleet ongeloofwaardig lulverhaal waardoor je nu nog langer in de bak moet.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_193324573
En hoeveel mag de advocaat weer factureren aan de belastingbetaler?
.
pi_193327485
Had toch wel verwacht dat de zaak zou worden terugverwezen naar het gerechtshof met als instructie dat er vrijspraak dient te volgen omdat Mark de J ter terechtzitting heeft verklaard dat hij "dit echt niet heeft gedaan".

Ik bedoel;

Dat Mark de J een schuld van meer dan zestigduizend euro had bij Everink die hij niet kon terugbetalen,

Dat hij nota bene valsheid in geschrifte had gepleegd door de handtekeningen van zijn ouders te vervalsen op een onderhandse akte van geldlening om bij Everink een extra lening los te krijgen,

Dat Mark de J voorafgaand op google heeft gezocht hoe je iemand kan vermoorden met een mes,

Dat Mark de J op de avond van de moord bij Everink was,

Dat aangetroffen DNA sporen op een moordmes in de richting van Mark de J wijzen,

Dat er een lemmet van een tweede, -kennelijk meegenomen-, mes werd aangetroffen,

Dat er bloed van Everink op de bijrijdersstoel in de auto van Mark de J werd aangetroffen,

Dat Mark de J pas veel later met een volslagen ongeloofwaardige verklaring aan kwam zetten die hij bovendien telkens aanpaste op basis van nieuwe onderzoeksgegevens en vragen,

Dat Mark de J in de gevangenis zijn ouders heeft verzocht een horloge van Everink, dat hij "in de kamer van zijn overleden zusje" had verborgen weg te maken,

Zegt natuurlijk niet zoveel.
pi_193327515
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:48 schreef Fer het volgende:
En hoeveel mag de advocaat weer factureren aan de belastingbetaler?
Ik vermoed dat de ouders van Mark de J redelijk goed in de slappe was zitten
pi_193327924
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dan heb je als dader wel een slecht ontwikkeld geweten en/of een psychiatrische stoornis als je denkt dit soort trucs te moeten uithalen. Een compleet ongeloofwaardig lulverhaal waardoor je nu nog langer in de bak moet.
Kwestie van opvoeding ook denk ik. Die kerel heeft nooit geleerd om verantwoordelijkheid te nemen voor eigen daden en is gepamperd en gedekt door pappie en mammie tot niemand hem meer kon redden. Verwend joch met 1 of meerdere persoonlijkheidsstoornisjes denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')