abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 maart 2024 @ 23:10:49 #51
503118 Bezsen
FKA Bezsennosc
pi_212735980
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 23:07 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
Het is allemaal wat onoverzichtelijk/onduidelijk. Alhoewel ik vandaag meerdere Duitse nieuwsberichten las die getiteld waren "Luchthaven München blijft deels open". Dit dan waarschijnlijk i.t.t. andere luchthavens zoals Berlijn en Hamburg die vandaag helemaal dicht gingen.

En weet niet precies hoe het zit, maar kan me dus wel voorstellen dat het grondpersoneel in München voor het grootste deel bij Lufthansa of een dochter daarvan aangesteld is, en op die manier bij die vakbond aangesloten is.

Maar goed, is allemaal speculatie. Ik ga gewoon naar de luchthaven en dan zien we wel. :)
QR heeft vandaag gewoon gevlogen vanaf MUC iig
pi_212736001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 23:10 schreef Bezsen het volgende:

[..]
QR heeft vandaag gewoon gevlogen vanaf MUC iig
Oh ja, wilde ik nog nakijken. Thanks voor de reminder, goed om te weten. Dan zal het allemaal wel loslopen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_212739155
Ik heb geboekt. *O*. De mensen die wel eens vanuit Frankfurt hebben gevlogen, hoe zijn jullie ervaringen met de trein? Ik heb even gekeken maar lijkt prima te doen te zijn. Heenwegticket is prima te boeken. Terugweg vind ik wat lastiger omdat je natuurlijk niet precies weet hoe lang je doet over evt vertraging, vliegtuig uit, tas ophalen etc. Ik zou nu om 17.20 uur landen. Dan gaat er een trein om 18.35 en de volgende pas weer om 20.00 uur. Maar blijkbaar als je niet een flex optie van +60 euro erbij neemt moet je perse in de trein van je gekozen tijdstip zitten.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 18:52:32 #54
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_212744498
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:26 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb geboekt. *O*. De mensen die wel eens vanuit Frankfurt hebben gevlogen, hoe zijn jullie ervaringen met de trein? Ik heb even gekeken maar lijkt prima te doen te zijn. Heenwegticket is prima te boeken. Terugweg vind ik wat lastiger omdat je natuurlijk niet precies weet hoe lang je doet over evt vertraging, vliegtuig uit, tas ophalen etc. Ik zou nu om 17.20 uur landen. Dan gaat er een trein om 18.35 en de volgende pas weer om 20.00 uur. Maar blijkbaar als je niet een flex optie van +60 euro erbij neemt moet je perse in de trein van je gekozen tijdstip zitten.
De trein van 18.35 bij een aankomst van 17.20 is wel aan de krappe kant zeker als je bagage hebt. Want hoewel je binnen een uur naar landing over het algemeen je bagage wel moet hebben zal bij een vertraging van 30 minuten het al een stressmoment gaan worden omdat je dan maar 45 minuten hebt, en je moet ook nog naar het treinstation op de luchthaven, dat is niet heel ver weg, maar het is ook weer geen Schiphol dat je direct uit de aankomsthal op het treinstation aan komt.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')