abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 september 2007 @ 20:51:36 #276
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_53155142
Ik vind ze ook stoer! En Kai heeft dus duidelijk ook niet Katja's kuitenprobleem.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_53155265
Die mini Fons schoentjes
  donderdag 13 september 2007 @ 22:51:10 #278
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53159076
Saskia heeft ook van die dikke kuiten (net als d'r moeder).. Geen laarzen voor haar dus en ik zie dus ook nergens leuke lagere schoenen
zie wel steeds hartstikke leuke jongensschoenen, maar beetje lief/leuk/stoer voor meisjes... ho maar
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Milf donderdag 13 september 2007 @ 22:54:21 #279
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_53159177
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:54 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat leuk Nikky
Lief zijn die kleine sportschoentjes he?
Wat voor maat heeft ze nu?

De nieuwe laarsjes van Samara :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zit nog in een maatje 17 !
De volgende worden adidasjes ( als ik ze kan betalen )

Leuke laarzen trouwens. Heel meisjesachtig maar toch heel erg stoer.

Ik heb ook van die schattige laarsjes van de HEMA. Maat 68/74. Groen, hoog en met een bontje
Superstoer onder haar rokje met malliot.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 14 september 2007 @ 16:26:27 #280
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53175169
Mij leken stoere laarsjes voor Noah ook wel leuk. Maar weet eigenlijk niet of hem dat wel staat. Denk dat ie er te "lief" en "zacht" uitziet, dat dat helemaal niet bij hem past....

Andere optie is toch ergens kleine Dr. Martens te bestellen. Maar vind het moeilijk te bedenken welke maat ik dan moet nemen. Heb geen idee of ze ruim vallen enzow...

Moeilijk, moeilijk, moelijk....

Trouwens ET, er zijn wel veel leuke stoere jongensschoenen, maar ze zijn wel allemaal minf of meer hetzelfde vind ik....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53180819
Die van Maria zijn leuk! Ik wil nog op zoek naar een paar lage winterschoenen met klittenband, lekker snel aan en makkelijk voor op het kdv. (met stiekum de hoop dat Emma ze dan zelf uit kan doen)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:48:36 #282
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53185109
Ik zie juist overal leuke stoere meisjesschoenen. Maar Jolie heeft net nieuwe schoenen. Is zoiets niets E.T.?

Tex, ik vind kleine Dr Martens ook leuk maar heb je ze wel eens vast gehad? Ik vind ze namelijk echt zwaar voor kinderenschoentjes en zou ze daarom niet kopen. Ik ben wel echt een trut hoor met die dingen dus misschien ligt het daar aan.
  vrijdag 14 september 2007 @ 23:03:53 #283
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53185538
LB, die zijn echt helemaal leuk! Ik zie ook overal wel heel erg leuke en stoere meisjesschoen. Ik vind de jongensschoenen er vaak zo 'goedkoop' uitzien en alles lijkt op elkaar. Een beetje saai (vandaar dat Kai dus nu maar op meisjesschoenen rondloopt )

Kai kreeg gisteren van zijn buurjongetje een paar splinternieuwe laarsjes. De buurvrouw had ze gekocht maar het buurjongetje leeft toch op iets grotere voet en hij past de laarsjes niet:

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53185625
IDe zijn gaaf m@x!

Ik wil voor Amber ook nog een paar stoere meidenlaarsjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:01:54 #285
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53191218
Zijn me te donker, LB..
Ik zie wel leuke schoenen op die site, maar allemaal minimaal 80 euro (en dan nog maar 2 of 3 paar die ik leuk vind).. En 80 euro alleen voor 'leuk' vind ik wel erg overdreven. (Ze heeft geen bijzondere voeten ofzo, dus ze heeft geen dure schoenen 'nodig')

We gaan zo ff naar het winkelcentrum hier, even kijken of ik wat kan vinden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53192377
ik vind ze ook wel erg duur allemaal daar, maar wel leuk! wij hebben bij Van Haren wel aardige (en niet dure) veterschoenen voor Anna gekocht. (maat 26 alweer. ) maar ja, veterschoenen zijn niet zo praktisch, dus ik denk dat we toch ook nog een paar laarsjes of iets anders met een rits of met klitteband erbij zoeken.
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:05:45 #287
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53192433
We hebben bij Vn Haren hele gave bontlaarzen gekocht Met pompoentjes aan de zijkant..
Lekker warm voor de winter (alleen wil Saskia ze niet meer uit.. ze vind ze zo mooi)

En bij scapino nog een paar halfhoge bruine schoenen met klittenband.

Saskia was ineens 'om'.. schoenen passen en kijken en kopen is leuk

Zal straks ff foto's maken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:55:23 #288
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53194746
Hier (volgens mij heb ik de link al eens eerder gepost) staan ook nog verschillende kinderschoenen bij de sale, zowel voor jongens als voor meisjes.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_53194854
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:31 schreef m@x het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op de schoentjes van Fons Kickers

Ik heb gisteren deze schoenen voor Kai gekocht (maar dan in het bruin met een groene streep):

[afbeelding]

Volgens mij zijn het eigenlijk gewoon meisjesschoenen maar ik vond ze zo lollig en Kai vindt ze geweldig stoer en ze springen erg goed
Ik zal het doorgeven aan Lara dat ze goed springen want die heeft ze vanmorgen gekregen, wel in deze kleur!
Ik vind ze echt geweldig leuk!

Britt en Romée hebben echt hele smalle voeten en ik weet echt niet meer waar ik nu nog schoenen moet kopen, voor een leuke prijs. Ik kom steeds boven de 100 euro uit en eigenlijk baal ik daar best wel van
Das namelijk ff 200,- en das een boel geld. Iemand nog tips?
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:05:39 #290
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53194966
Ben je al bij Nijhof Schoenen geweest in Hengelo? Vroegah wel eens geweest met mijn zusje, die had ook van die heel smalle voeten.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_53195031
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:05 schreef BettyR het volgende:
Ben je al bij Nijhof Schoenen geweest in Hengelo? Vroegah wel eens geweest met mijn zusje, die had ook van die heel smalle voeten.
Nee, nog niet geweest, stom want gister ben ik in Hengelo geweest, maar die niet gezien!
Waar zit die? Staat me iets van bij dat ze ook in Enschede zitten... ik ga even zoeken.

Ben vanmorgen naar Schuurman geweest, maar daar betaal je gewoon 110,- voor een paar laarzen.
(Gelukkig hadden ze de goeie maat niet )
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:14:14 #292
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53195135
Nijhof schoenen zit niet in het centrum, maar iets daarbuiten. Ze hebben echt heel veel kinderschoenen en geven goed advies.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_53195189
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef BettyR het volgende:
Nijhof schoenen zit niet in het centrum, maar iets daarbuiten. Ze hebben echt heel veel kinderschoenen en geven goed advies.
Dank je wel!
Ik ga nu hier nog even de stad in, en als dat ook niets wordt rijd ik van de week wel even naar Hengelo!
Screw them.
We're going home.
pi_53197683
Er zitten wel weer leuke kinderschoenen bij, maar meiden wat een geld zeg. Ik heb vorige maand in nl gekeken en schrok echt van de prijzen in sommige winkels. Van Haren vond ik persoonlijk helemaal niks voor het aankomende seizoen aan kinderschoenen. Je zou toch denken dat als je zo'n dure schoenenzaak binnen loopt, dat ze ook op halve maat gaan en breedte van het voetje. Geen van allen En gelukkig paste Joshua dus ook de schoenen niet die wij leuk vonden, dat scheelde weer 80 euro.

Ik ben blij dat wij hier Clarks hebben. Ze hebben tenminste halve maatjes, en schoenen op breedte van het voetje. En ik betaal ook niet zo asociaal veel geld. Het meeste wat ik hier heb betaald is volgens mij 50 euro voor een stel schoenen.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:21:51 #295
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53206731
Dit zijn ze dus geworden.. voor de koude dagen vind ik ze helemaal geweldig onder een rok

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53206809
Leuke laarsjes E.T.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  Moderator zaterdag 15 september 2007 @ 22:31:01 #297
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53206960
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:21 schreef E.T. het volgende:
Dit zijn ze dus geworden.. voor de koude dagen vind ik ze helemaal geweldig onder een rok

[afbeelding]
Leuk zeg
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 september 2007 @ 22:35:52 #298
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53207053
Isa heeft ook nieuwe schoenen, stoere bruine hoge met roze veters (en een rits ) Morgen even foto maken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53298636
ik ga deze week ook maar eens op zoek naar echte schoenen! Sarah stapt nu sinds een kleine maand overal naar toe, en op schoenslofjes buiten lopen vind ik niet zo!
Eerst maar eens bij Van Haren kijken en op laten meten. En daarna naar een andere winkel, als ze niks leuks hebben (paar dagen geleden bij van haren geweest, maar zag niks leuks) Maar op de website zag ik 1 paar schoentjes die ik wel leuk vind, dus ff kijken of die er toch staan.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 19 september 2007 @ 13:42:11 #300
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53298954


Juul heeft deze zwarte. Maatje 26 al weer.
Hij heeft ze trouwens ook met robotprint (mijn zusje werkt bij de Dr Martens store ).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')