quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef peacetaker het volgende:
zie ik dat nou goed...?
een wide bodykit op die Swift![]()
gezien die uitlaat zal die vast wel 300pk hebben![]()
te mooiquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:47 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hij was er niet blij mee dat ie me niet bij kon houden![]()
Dat maakt iedere sjonnie wat uit. Die besteed zoveel aandacht aan z'n barrel, dat hij denk king of the road te zijn. En niemand haalt de king of the road in denk hij dan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef swiftrijdster het volgende:
jullie kunnen wel overdrijven zeg....
alsof het wat uitmaakt hoe hard zo'n auto rijd. en wij kijken nie boos want ons kan het niks interesseren als anderen ons inhalen.
groetjessssssssssss swiftrijdster
Oh ja, daarom heeft iedereen een petje opquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef swiftrijdster het volgende:
niet iedereen is tzelfde hoor...
Jazeker wel.quote:en wij denken niet dat we king of the road zijn alleen omdat onze auto d'r breed uitziet.
Wel lief dat je dit zelf nog gelooftquote:en onze auto is volledig standaard op de luchtfilter na en de uitlaat.
Tuurlijk, want als je een snelle en uitgebouwde auto hebt doe je automatisch aan rally rijdenquote:als je een snelle en uitgebouwde auto moet hebben ga dan rallyracing doen.
Dat ding is van jou?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef swiftrijdster het volgende:
sorry hoor maar die auto waar jullie een foto van hebben is van me vriend en mij.
en hijs idd wel standaard hoor ja okeej het een bodikit maar heb het over motorisch dat ie standaart is.
en hoezo jazeker wel. jullie zijn miss zo maar wij niet stelletje zieligers
Waarom? Iedereen weet dat het een swift is..quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef swiftrijdster het volgende:
en het wordt niet gewardeert als het kenteken leesbaar is dus kunnen jullie of de foto of het kenteken verwijderen!
Dat zou ik echt prima vinden. Als je me tegenkomt dan zwaai ik ook nog wel voor de foto.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef swiftrijdster het volgende:
hier ff de eigenaar van de auto op de foto
zou jij het leuk vinden als ik van jou auto een foto maak en op internet zet met kenteken, en hoe ziet jou bak er dan uit alsof die dan zo geweldig is. dus lig mijn auto niet zo af te kraken.
Show, but no go. En dat terwijl je je auto eruit wil laten zien alsof ie heel hard gaatquote:wij staan liever op autoshows dan sprinten met losers en risico te lopen dat me rijbewijs word af genomen. hoe harder je je auto op de staart trapt des te eerder is ie naar de klote.
Het is inderdaad maar waar je waarde aan hechtquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef swiftrijdster het volgende:
tja tenminste een auto waarvoor uitbouwkits voor te verkrijgen zijn dan een te dure bak waar je niks mee kunt.
Maar zeg nou zelf: je laat je auto eruit zien alsof ie 300+ gaat, maar ondertussen gaat ie niet harder dan een standaard Swift. Misschien nog wel langzamer door al die brede bumpers. Dat is toch sneu?quote:en ieder ze eigen ding met tunen. de een tuned onder ze motorkap en de ander alleen exterieur en de ander interieur.
Met die 67pktjes van je swift?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef swiftrijdster het volgende:
hier ff de eigenaar van de auto op de foto
wij staan liever op autoshows dan sprinten met losers en risico te lopen dat me rijbewijs word af genomen. hoe harder je je auto op de staart trapt des te eerder is ie naar de klote.
Waarom heb je die velgen onder je swift geshopt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef swiftrijdster het volgende:
tja tenminste een auto waarvoor uitbouwkits voor te verkrijgen zijn dan een te dure bak waar je niks mee kunt.
en ieder ze eigen ding met tunen. de een tuned onder ze motorkap en de ander alleen exterieur en de ander interieur.
Hij hoeft niet snel te gaan, maar je wil je auto er wel zo uit laten zien?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef swiftrijdster het volgende:
hoezo sneu, de auto hoeft niet snel te rijden
en er zijn al genoeg swift turbo's maar die blokken houden het niet lang uit.
als ik een snelle en uitgebouwde auto wil koop ik die wel van Sverre Isachsen.
ford focus met 500+ pk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |