abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:33:51 #226
154268 Mikani
Fawkes.
pi_48999980
Ik ben Callie!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_49002436
Spanning, spanning, spanning... de downloads lopen nu nog... vanavond pas tijd om te kijken. Maar oh, wat ben ik weer benieuwd
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:11:23 #228
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_49003782
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ben een Callie. Kan me wel in de omschrijving vinden
Same here
Ben het ook met de omschrijving eens..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_49004453
Nou ik weet niet wat ik van die 2 afleveringen van vandaag moet denken. Ik ga er niet echt van juichen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:39:12 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_49004801
Ik heb ze nog niet gevonden, dus ik kijk ze van de week wel een keertje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:45:32 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_49005048
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand is nog Christina


You're Cristina

Your job is your life and you're extremely good at what you do, but don't forgeet there's more to life than your career. You're a modern woman who doesn't buy into whole puppies and flowers side of like and you wouldn't be caught dead saying, I love you, but hey, we're onto you:
You care more about others than you ever let on.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49005407
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef Troel het volgende:
Ik heb ze nog niet gevonden, dus ik kijk ze van de week wel een keertje
Ze staan al op mininova en binsearch.
pi_49006371
pff ik wist niet dat het er twee waren en nu heb ik alleen de laatste gekeken. Nouja, ga de eerste niet nog kijken als ik toch al weet wat er gaat gebeuren hoor. Wel veel bekende gezichten trouwens.
pi_49006411
ik heb ze bijna binnen... Weet alleen niet wanneer ik ze ga kijken, is nog druk bezig met de auto poetsen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49007208
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:23 schreef Coam het volgende:
pff ik wist niet dat het er twee waren en nu heb ik alleen de laatste gekeken. Nouja, ga de eerste niet nog kijken als ik toch al weet wat er gaat gebeuren hoor. Wel veel bekende gezichten trouwens.
shit hey, ik zit ep 23 te kijken en ik snap er al niet veel meer van. Ik dacht: dat is raar, waarom ineens dat andere ziekenhuis en krijgen we niet eerst een intro

DOH

* octopussy gaat even ep 22 zoeken
pi_49008097
Ik ben Addison
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:56:00 #237
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49011719
Addison en die lift
Christina met die 2 moeders en dat mompelen tegen Callie
Cute boy behind the desk (piz uit Veronica Mars)
Let's not MC anything anymore!
Izzie met d'r shiny attitude..geweldig!
Hij met z'n internet hooker whehehe
Mama Burke en Yang in die bruidsjurken zaak..hihi
Don't talk about your penis while hugging another man..
Deskboy shirtless... MORE MORE MORE! en dan die dames in die stoeltjes a la de Coca Cola Light reclame: What time do you have?
Die mensen met die zwangere vrouw waren inderdaad echt absurd!
Bailey tegen George en Preston: Talk to eachother and leave my marriage out of it!
You're blocking the caffeine!
I'm gonna kiss you, with tongue so you feel it whoo McSunny makes his move!
George en Burke in die scene op de brug..heel tof..
Elevator God
Thatcher die Mer slaat

[ Bericht 29% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 04-05-2007 20:24:49 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_49011979
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Addison en die lift
Christina met die 2 moeders en dat mompelen tegen Callie
Goodmorning Mrs. Mama! Geweldig, 1 minuut bezig en meteen lachen.
Ik vond de eerste afl. wel vermoeiend, al die nieuwe mensen..... Maar ik denk dat het wel leuk wordt.
Vanavond afl.23 kijken.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:28:47 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_49012790
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ze staan al op mininova en binsearch.
AHA! Er is ook een Others, daar staan ze inderdaad al wel. Bij greys anatomy op mininova stond alleen de Passworddinges
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49012834
Denk dat de spin off wel oke wordt..ga wel kijken. Die gozer van Addison was ook wel leuk.
Cristina was idd weer goed inderdaad dat gemompel, ze kan dat zo goed met die kop erbij ook
Als Greys aflevering was het wel minder, zielig voor Mer van haar fake mommy..en stom dat ze Derek nog steeds niet binnenlaat zeg maar.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:31:30 #241
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49017829
Ik vond het echt heel gaaf maar of beide series naast elkaar gaan werken..
Ik hoop van wel want het was écht heel leuk. Merkte wel dat ik af en toe Hollywood leuker vond dan Seattle
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_49018629
Ow meehn.

gelukkig nog niet alle spoilers bewaarheid.
De hollywoodvariant lijkt mij tamelijk hetzelfde als de gewone serie... of ben ik nou dom?

En wat onwijs jammer van Merediths fake mom. Ik vond haar net zo sympathiek...

enne, wat een uberlelijke jurk had christina aan zeg. jeetje.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 21:50:02 #243
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49020632
Tja, wel leuk die dubbele aflevering, maar dan had ik toch liever gehad dat Addison gewoon haar eigen pilot had gekregen, nu was het veel te veel door elkaar heen en in het ziekenhuis is er eigenlijk niets gebeurd, afgezien van de dood van de surrogaatmoeder van Meredith (wat wel zielig was, want die was lief )

Die nieuwe serie lijkt me wel geinig. Een beetje Ally McBeal meets GA, al kwam die McBeal-vibe met name door dat stemmetje dat Addison hoorde
En die Cooper is echt een schatje
Die Piz (deskboy) vind ik maar een knurft
Is het nu al zeker dat die spinoff er komt? Of gaan ze dat beslissen adhv de reacties op deze "pilot"?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_49021507
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond het echt heel gaaf maar of beide series naast elkaar gaan werken..
Ik hoop van wel want het was écht heel leuk. Merkte wel dat ik af en toe Hollywood leuker vond dan Seattle
Ik denk wel dat het gaat lopen, kijk maar naar bijv.CSI (Miami/NewYork) die Amerikanen smullen ervan.
Ik vond het ook heel leuk, leuke personages. Cooper (Kellerman-Prison Break) en Pete de accupuncturist en Tilly van de lift....ook leuk (LiftGod). En een hele leuke omgeving L.A. Mooi weer enzo.

Verder over Grey's: Wat zielig voor Thatcher zeg en wat is Burke nou weer aan het doen???
Izzie en George in de lift, ik was zo bang dat de deur ineens open zou gaan.


[ Bericht 1% gewijzigd door marientje op 04-05-2007 23:38:08 ]
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:21:56 #245
178654 DistantDreamer
DistantDreamer
pi_49021794
Eerlijk gezegd kon het hele LA gebeuren me niet zo boeien... Wel een aparte cross-over (in mijn gedachten) tussen Grey's, Prison Break en Judging Amy (vanwege de acteurs dus).

En inderdaad vrij irritant dat de twee door elkaar heen verwoven zaten, had liever 1 uur Grey's en 1 uur Addison gehad denk ik.

Derek is helaas nog steeds een McAss.
Echt waar!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 01:38:39 #246
178566 Karrr
dromen is fijn
pi_49027504
Ik vond deze twee afleveringen wel ok, maar niet zo meeslepend als anders.
Volgens mij kwam dit door het constante geswitch tussen LA en Seattle...
Ben ik trouwens de enige die steeds denkt > kellerman, wat ben je soft geworden...
Het klopt gewoon niet

Arme Meredith Net of het haar schuld is dat die lieve vrouw dood is...

Mijn favoriete quote: Mark tegen Alex > "whatever you didn't do, send Addison running to the hills"
pi_49028079
Jeetje, wat raar dat ze niet zó in de smaak vielen, ik vond het echt geweldig .

Ik was erg huiverig voor de spin-off, maar wat is Addy eigenlijk toch vreselijk leuk . In de lift, huilend op de trap, met die mensen, echt een topwijf. De spin-off heeft vooralsnog dus mijn goedkeuring .

En ik moest tranen wegpinken om de scene met Meredith en Tatcher . Wat onverwachts dat Susan dood gaat, wat ontzettend jammer. En die reactie van Tatcher, sja, op zo'n moment sta je niet voor jezelf in natuurlijk, maar het heeft de boel wel flink verpest. En eerlijk gezegd vind ik Derek niet zo'n lul. Het is niet meer dan begrijpelijk dat hij het zat raakt om er voor Meredith te zijn wanneer haar dat uitkomt.

Trouwens, die stem van de Elevator-God, deed dat anderen (die de podcasts luisteren) ook een beetje denken aan Shondra die haar stem een beetje vervormt?
pi_49032342
The day Grey's Anatomy died...

Dat was mij dus gewoon niets waard hé! Dat geswitch de hele tijd over en weer, wat mij betreft mogen ze gewoon in het SGH blijven.
pi_49032691
ik vond het ook nix
pi_49033320
Ga je de meest recente aflevering downloaden, en kijken..

Kijken, kijken, kijken.. en je begint je af te vragen of er niet iets mist.

En ja hoor, had ik aflevering 23 gedownload, maar heb ik voorbij aflevering 22 gekeken. Heb dus eerst deel 2 van de finale gezien en daarna deel1

Gelukkig was er toch geen reet aan en gebeurde er helemaal niets. Geen ramp dus.

Hopelijk seizoen 4 weer gewoon 100% grey's anatomy met alles er op en eraan.

Wel jammer dat Addison weggaat, mijn favoriete MILF (nouja, MILF .. not so much ) maar als die nieuwe serie wordt zoals laatste 2 afleveringen is het me iets te duf. Hoewel er wel 2 acteurs in zitten die ik ken van andere series (Detective Brett Hopper, Day Break (Die zwarte gast die gescheiden is) en Agent Paul Kellermann, Prison Break (die internet-datert) oh en een derde; Piz, Veronica Mars (die surfergast, die een beetje een sukkeltje is in Veronica Mars))

Maar goed, jammer dat ze reclame voor addisons nieuwe serie misbruikt hebben als season finale van deze serie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')