abonnement Unibet Coolblue
pi_47263644
Misschien zit ik hier verkeerd maar goed probeer het maar.
Wat is een new age baby en wat houdt het in.

Houdt het in dat de baby nog bezig is met zijn andere wereld waar hij vandaan komt of zijn vorige leven?
Ik heb namelijk een baby die erg gespannen is in elke vezel van haar lichaam en ze kijkt ook erg moeilijk de wereld in.
Een vriendin van een vriendin zei namelijk dan heeft ze misschien een new age baby. Maar we weten niet wat dat inhoud en op internet kan ik weinig vinden.
twee dochters
pi_47263706
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Misschien zit ik hier verkeerd maar goed probeer het maar.
Wat is een new age baby en wat houdt het in.

Houdt het in dat de baby nog bezig is met zijn andere wereld waar hij vandaan komt of zijn vorige leven?
Ik heb namelijk een baby die erg gespannen is in elke vezel van haar lichaam en ze kijkt ook erg moeilijk de wereld in.
Een vriendin van een vriendin zei namelijk dan heeft ze misschien een new age baby. Maar we weten niet wat dat inhoud en op internet kan ik weinig vinden.
Volgens mij bedoel je nieuwetijdskinderen of sterrenkindje
pi_47263715
Waarom vraag je het die vrouw niet die [het kind] zo noemde?

Ik kan jouw kind ook wel een appel-aarbeikind noemen, maar als ik niet uitleg wat ik daarmee bedoel, heb je er niks aan.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_47263772
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom vraag je het die vrouw niet die [het kind] zo noemde?

Ik kan jouw kind ook wel een appel-aarbeikind noemen, maar als ik niet uitleg wat ik daarmee bedoel, heb je er niks aan.
Ze is op vakantie momenteel in het buitenland en om haar nu te bellen terwijl ze daar zit?
twee dochters
pi_47263832
nieuwetijdskinderen heet dat ja.
pi_47263878
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef cityofdelusion het volgende:
nieuwetijdskinderen heet dat ja.
Wat houdt dat in dan, wat is daar anders aan of waarom heten ze zo
twee dochters
pi_47263956
www.nieuwetijdskinderen.nl klik dan op visie. de een gelooft er in de ander vind het bullshit. mijn mening hierin doet er niet toe, ik heb er alleen wel eens over gehoord. dus het hoeft niet zo te zijn! ik zou zeggen lees het gewoon en trek je eigen conclusie.
pi_47264028
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:50 schreef Rooiegrapjas het volgende:

[..]

Wat houdt dat in dan, wat is daar anders aan of waarom heten ze zo
zoek het op via google http://www.nieuwetijdskinderen.org/
  Admin woensdag 14 maart 2007 @ 13:54:31 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47264039
Of zoek eens op indigo kinderen, of sterrekind
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_47264128
Opruimslotje
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_47264192
Zo, en we proberen het opnieuw.

Bagger kan achterwege blijven, TS stelt een serieuze vraag en dus graag ook serieuze antwoorden.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Admin woensdag 14 maart 2007 @ 14:07:24 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47264468
ëén is z'n kloon kwijt, de anderen kunnen terug naar ONZ
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_47264522
Fijn, kappen.

[ Bericht 79% gewijzigd door yvonne op 14-03-2007 14:10:24 ]
kaasboer
pi_47264543
De opmerking over de één of andere allergie was serieus bedoeld trouwens.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:10:29 #15
167723 sanni
Acima de seu
pi_47264563
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Misschien zit ik hier verkeerd maar goed probeer het maar.
Wat is een new age baby en wat houdt het in.

Houdt het in dat de baby nog bezig is met zijn andere wereld waar hij vandaan komt of zijn vorige leven?
Ik heb namelijk een baby die erg gespannen is in elke vezel van haar lichaam en ze kijkt ook erg moeilijk de wereld in.
Een vriendin van een vriendin zei namelijk dan heeft ze misschien een new age baby. Maar we weten niet wat dat inhoud en op internet kan ik weinig vinden.
Ze verveelt zich en gebruikt dus stoere taal. New age werd gebruikt in de jaren 90 en is nu uit. Dussss
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:36:59 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_47269527
Ik weet ook niet wat het is.. Indigo is het iig nog niet, boek wat ik er over heb verteld niks over de babytijd dus gaan we er maar van uit dat het niet zo is.
The truth was in here.
pi_47273627
Ik ben geen vader maar het lijkt me een gestressde baby die vooral erg veel geknuffeld moet worden.

Is je baby niet al mooi genoeg zonder meteen het predikaat "nieuwetijdskind" erop te plakken? Geeft het jou een toegevoegde waarde als je naar je baby kijkt? Net zoiets als in de supermarkt. Alsof je niet al doorhad dat het ene potje pindakaas is en de ander jam, nee het moet erop staan. Stel je voor dat iemand denkt dat dat bruine spul jam is.
pi_47275179
Ja inderdaad, 'gespannen en moeilijk de wereld in kijken' lijkt me nou niet echt positief.
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:45:53 #19
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47280377
Mijn vorige reactie is verwijderd omdat hij misschien wat kort door de bocht was.
Iets met leugenachtig kuthippies ofzo

Laat ik het anders stellen. Ik geloof niet in de term indigo kinderen, new age kinderen, nieuwe tijds kinderen etc.

Ouders doen er vanalles aan om met de meest exotische namen hun kinderen speciaal te maken. Klinkt idioot maar het is ook een tijd "hip" geweest om onhandelbare kutkinderen het predikaat ADHD te geven zodat ze makkelijker geaccepteerd zouden worden door de omgeving.

Niet ieder kind wordt "normaal" geboren en ik denk dat je dat als ouder maar te accepteren heb dat je kind "anders" is.

Indigo kinderen, nieuwe tijdskinderen gewoon een nieuw predikaat om aan te geven dat hoewel jou kind anders functioneert dan de gemiddelde nederlander het toch een speciaal kind is.

Moeder 1: Wat is jouw kind soms afwezig...
Moeder 2: Ja, het is dan ook een indigo kind

* Echo99 mompelt verder iets over machtsmisbruik door de "ontdekker" van dit verschijnsel.
Lang leve mij! *O*
pi_47288436
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef Echo99 het volgende:
Mijn vorige reactie is verwijderd omdat hij misschien wat kort door de bocht was.
Iets met leugenachtig kuthippies ofzo

Laat ik het anders stellen. Ik geloof niet in de term indigo kinderen, new age kinderen, nieuwe tijds kinderen etc.

Ouders doen er vanalles aan om met de meest exotische namen hun kinderen speciaal te maken. Klinkt idioot maar het is ook een tijd "hip" geweest om onhandelbare kutkinderen het predikaat ADHD te geven zodat ze makkelijker geaccepteerd zouden worden door de omgeving.
Ach, het schijnt ook hip te zijn om je als een eigenwijze betweter te gedragen.
Ook is het hip om een baan te hebben in de financiële sector, en daar flink mee te coquetteren.
En het is helemaal hip om mensen met een psychische stoornis te bagetaliseren en te beweren dat het allemaal willoze hopen luie snot zijn die niets kunnen.

[edit NS: mag wel wat minder op de persoon]

groeten van een ADHDer

[ Bericht 3% gewijzigd door NorthernStar op 15-03-2007 02:53:17 ]
  donderdag 15 maart 2007 @ 02:37:23 #21
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47289599
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door NorthernStar op 15-03-2007 02:49:59 ]
Lang leve mij! *O*
  donderdag 15 maart 2007 @ 08:25:07 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_47290728
Het is niet zo zeer als graag een naampje willen plakken op een kind, alswel dat je op zoek bent naar een rede van het zo gespannen zijn.
De 1 zegt, wellicht indigo kind, de ander zegt ze heeft moeite met het op aarde zijn en mist het 'boven'.
Punt is dat ze erg gespannen is (als een plank) veel huilt (huilbaby is vanaf 3 uur per etmaal, dat haalt zij met gemak) en het heerlijk vind om vast gehouden te worden.
Slapen? Wat is dat
The truth was in here.
  donderdag 15 maart 2007 @ 09:49:57 #23
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47292189
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Misschien zit ik hier verkeerd maar goed probeer het maar.
Wat is een new age baby en wat houdt het in.

Houdt het in dat de baby nog bezig is met zijn andere wereld waar hij vandaan komt of zijn vorige leven?
Ik heb namelijk een baby die erg gespannen is in elke vezel van haar lichaam en ze kijkt ook erg moeilijk de wereld in.
Een vriendin van een vriendin zei namelijk dan heeft ze misschien een new age baby. Maar we weten niet wat dat inhoud en op internet kan ik weinig vinden.
Een new-age baby is waarschijnlijk een nieuwetijdskind / sterrenkind / indigokind in deze context.

Deze kinderen zijn óf een reincarnatie van een oude ziel óf komen van een andere planeet (sterrenstelsel). Dit laatste is logischer gezien de kenmerken die deze kinderen hebben. Ze voelen zich opgesloten in een lichaam en met hersens die niet passen bij hun 'volwassenheid' (hun ziel is ouder!) en dus zullen ze meer huilen als baby.

Ze zien de wereld anders dan anderen. Meer in de zin dat ze het geheel van de maatschappij en de werking van de diverse natuursystemen overzien dan dat ze bezig zijn met hun eigen leefomgeving.

Ze zijn vaak gevoeliger dan gewone kinderen voor energieverschillen ed (hoogsensitief) en kunnen extreem reageren op bepaalde geluiden, een teveel aan licht, teveel drukte ed ed.

Vaak worden deze kinderen gekenmerkt als autistisch (heel erg in zichzelf gekeerd) of juist precies de andere kant op: Adhd (erg druk).

Ze snappen vaak mensen niet, waarom mensen bepaalde dingen doen. (dit omdat ze zelf in een vorig leven geen mens waren), en hebben een enorm gevoel voor rechtvaardigheid en ethiek.

Dat is even kort samengevat wat ik uit boeken over nieuwetijdskinderen heb gelezen..

Op internet kun je met de zoekterm nieuwetijdskinderen ook wel het eea vinden
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_47292599
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:49 schreef Metro2005 het volgende:


Ze snappen vaak mensen niet, waarom mensen bepaalde dingen doen. (dit omdat ze zelf in een vorig leven geen mens waren), en hebben een enorm gevoel voor rechtvaardigheid en ethiek.
Wat waren ze dan?
pi_47292689
Ik zou eerst eens goed kijken naar eventuele lichamelijke oorzaken van het gespannen zijn, tegelijk even naar de situatie kijken, ben jij gestressed, is de omgeving van de baby gespannen, dat slaat over natuurlijk.

Sommige baby's hebben erg veel behoefte aan aanraking, anderen vinden het juist lekker om wat rust te krijgen.
Veel aandacht geven, veel op de arm dragen, of in draagdoek, lekker dicht bij je houden, lekker kroelen wat mij betrefd.
Ik geloof niet in zuigelingen laten huilen, maar als een kind zo verschrikkelijk veel huilt zal je misschien toch af en toe moeten.
Probeer iig zelf tot rust te komen, laat oma ofzo een fikse wandeling gaan maken zodat je tijd hebt voor jezelf, om te slapen, of om jezelf eens goed te verwennen met een lekker bad en dat soort zaken, gewoon even ontspannen, dan draagt het makkelijk verder.

Mijn neefje huilde ook erg veel en keek best moeilijk, al heel snel bleek hij astma te hebben, tja daar wordt je niet vrolijk van als baby, dat lijkt me logisch.
Mijn ventje was niet echt een huiler, maar staat nogsteeds bekend als de baby met dat fronsje, hij keek altijd erg serieus, was erg lachwekkend, huilen heeft hij niet echt de kans toe gehad, heb hem nooit laten huilen, weet niet was er was gebeurt als ik dat wel had gedaan.

Al met al zou ik me niet teveel blindstaren op nieuwetijdskinderen enzo en eerst eens bij het praktische blijven, goed kijken of er een gewone oorzaak is van het veel huilen, soms is die er, soms ook niet.

Je hebt iig weinig wat mij betrefd aan al die beschrijvingen, de baby is nog veelste klein om wat dan ook te zeggen ervan, je kan er verder dus bar weinig mee, behalve wat herkenning voor jezelf, zodat je jezelf geruststeld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')