quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:54 schreef Xennia het volgende:
Maak je huis schoon
Als het goed is heeft z'n vriendin toch al een poes?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:04 schreef MiestOr het volgende:
koop een kat?
Dat wil je echt niet, rattengif.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:28 schreef GoldenBatt het volgende:
Pindakaas met iets rattengif? Zo was mijn buurman zo van mijn 2 muizen in huis af.
op het moment dat die beesten door hebben dat ze aan het dood gaan zijn, rennen ze naar een donker hoekje waar je ze nooit vindt waarna ze daar langzaam wegrotten en jij die graflucht in huis hebtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:28 schreef GoldenBatt het volgende:
Pindakaas met iets rattengif? Zo was mijn buurman zo van mijn 2 muizen in huis af.
Nou, ik heb ook een muizenfobie maar de rat-in-een-kooi-truc werkt echt! Ieder jaar op de camping gaat het huisdier van vrienden mee (in die kooi dus) en sinds dat gebeurt heb ik echt werkelijk nooit meer een muis in mijn tent/onder de tafel/achter bij het kraantje gezien!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef brood_korst het volgende:
als ik zijn vriendin was en hij nam een rat in huis had ik echt gezegt
Krijg het rattenkanker ik verlaat je
Geen idee, vond het wel een leuk principe, aangezien het geen geur heeft, en het gelijk dodelijk is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:24 schreef Dipkip het volgende:
Waarom wil je per se lijm ipv gewoon vallen zetten?
Ja tuurlijk, we hebben het huis net 2 wekenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef brood_korst het volgende:
als ik zijn vriendin was en hij nam een rat in huis had ik echt gezegt
Krijg het rattenkanker ik verlaat je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |