abonnement Unibet Coolblue
pi_47003191
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 01:59 schreef Mokum020 het volgende:
Die Japio zit alweer uit een trog te lepelen...........
goed zo laat ie zich maar dood vreten

pi_47003192
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap vreet zich vol.
Hij bereidt zich voor op iets?
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_47003193
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 01:59 schreef Frasier het volgende:

[..]

En waar hij had moeten blijven.
nederland dus, hij is hier geboren en pas op zijn 8e naar aruba gegaan, om zijn 18e ofzo naard e vs en daarna weer terug naar nl.

t land waar hij is geboren en t merendeel van zijn leven heeft doorgebracht
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:01:16 #254
126233 patist
fietsen is gezond, eet meer fi
pi_47003194
gadver kijk die jaap knoeien!!! GOORLAP!!! VIEZE DIKKE ......... wannabe-in-een-sumo-worstelaar-pak!
Pim Patist Fotografie http://home.casema.nl/pimpatist/
pi_47003195
Je zult maar Cora zijn, dan krijg je toch hap meer naar binnen naast hem
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_47003196
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat haar vader zich heeft misbruikt aan Sylvia
Zal mij niets verbazen als dat het is. Nu wil zij misschien van hem horen, dat hij er spijt van heeft!! Uit zijn eigen mond denk ik zo.
Anders zou zij niet eens naar hem toe willen gaan, na hem tien jaar niet gezien te hebben.
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:01:32 #257
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47003198
Jaap zijn overhemden zijn eigenlijk grote slabbetjes .... het zit alweer onder de eetvlekken ... getver
pi_47003201
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap vreet zich vol.
zou die zijn emoties wegeten??
Voici mon secret. Il est très simple: on ne voit bien qu'avec le c½ur. L'essentiel est invisible pour les yeux.
pi_47003202
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Jammer dat Brian niet tussen de regels doorleest want als hij begrijpt dat er een stuk jeugd van Sylvia is afgepakt door haar verleden is het ook een stuk acceptabeler dat ze maar 12 uur nodig heeft
Zo gek dat niemand dat daar snapt!
pi_47003204
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
In_control ook al een kloon van een gebande??! Gaat goed hier, ze zijn gruwelijk hardnekkig
2 geband, allebei met kloon terug
PM.

Maar is niet meer nodig.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  FOK!Babe woensdag 7 maart 2007 @ 02:01:44 #261
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47003205
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef Tomsky het volgende:
Goddamn wat zit die gast te schranzen...
Moet ik nog voor het makkelijk nalezen morgen zeggen over wie het gaat of hebben jullie zoiets van: mwoahhh...
mwoahhh...
pi_47003209
syl denkt heel goed na met wat ze zegt merken jullie dat?
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:02:09 #263
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_47003212
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Zal mij niets verbazen als dat het is. Nu wil zij misschien van hem horen, dat hij er spijt van heeft!! Uit zijn eigen mond denk ik zo.
Anders zou zij niet eens naar hem toe willen gaan, na hem tien jaar niet gezien te hebben.
...zoiets zat ik ook te denken...
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:02:11 #264
171405 KoningOdie
Nooit meer naar huis olé olé!!
pi_47003213
Hoe die gast eet!!! Echt een varken hoor...dik, labiel, nijlpaard is het en dat is nog zacht uitgedrukt.
Vrije vertaling van vagina in Duits: Zwei Flappen die zusammen happen klappen und mit nasse Sappen nach dem Penis happen
pi_47003216
Ik vind ook dat DGK haar gewoon die 12 uur moet geven.
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:02:27 #266
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47003217
Huh? kijken jullie andere stream dan ik?


Ik zie alleen Eric en Amanda op een bed liggen op die andere cams.
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:02:33 #267
16245 CarOnline
met lange O
pi_47003219
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Jammer dat Brian niet tussen de regels doorleest want als hij begrijpt dat er een stuk jeugd van Sylvia is afgepakt door haar verleden is het ook een stuk acceptabeler dat ze maar 12 uur nodig heeft
Ja, maar hij wíl het gewoon niet begrijpen. Gééf haar die 24 uur en leg later eventueel nog uit wat je er van vindt.
Screw them.
We're going home.
pi_47003220
arme arme syl dat ze zich moet verantwoorden tegen die rat

wat erg
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:02:43 #269
130755 Kinga
versier hier
pi_47003222
Sylvia

She's amazing.
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:02:51 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_47003225
brian heeft nergens gevoel over, het kon ook nog zijn dat hij iets autistisch is, zal me iig niks verbazen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_47003226
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

mwoahhh...
Ik wil naar bed, over 5 uur gaat de wekker, maarrrrrrr ik wil ook nix missen. Ben ik nu verslaafd ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  FOK!Babe woensdag 7 maart 2007 @ 02:02:52 #272
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47003227
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef Dogga het volgende:
syl denkt heel goed na met wat ze zegt merken jullie dat?
Doet ze altijd volgens mij...

Met Eric gaat het trouwens ook niet helemaal lekker
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:02:57 #273
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_47003229
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef kybe het volgende:
Ik vind ook dat DGK haar gewoon die 12 uur moet geven.
Mee eens
pi_47003232
syl probeerd het een beetje uit te leggen aan brian, maar wil niet teveel prijs geven.
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:03:20 #275
158861 Tomsky
Ontzettende NOOB
pi_47003233
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Huh? kijken jullie andere stream dan ik?


Ik zie alleen Eric en Amanda op een bed liggen op die andere cams.
Die vreetpartij was 2 minuten geleden maar staat op het netvlies gebrand...
Passive-aggressive all thrills no skills poker guaranteed.
  FOK!Babe woensdag 7 maart 2007 @ 02:03:23 #276
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47003235
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik wil naar bed, over 5 uur gaat de wekker, maarrrrrrr ik wil ook nix missen. Ben ik nu verslaafd ???


Was je volgens mij al, lieverd..
pi_47003237
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef kybe het volgende:
Ik vind ook dat DGK haar gewoon die 12 uur moet geven.
erg he hoezeer zij haar punt moet verdedigen op zo'n moment wanneer zij al helemaal kapot en leeg is
Voici mon secret. Il est très simple: on ne voit bien qu'avec le c½ur. L'essentiel est invisible pour les yeux.
pi_47003238
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef kybe het volgende:
Ik vind ook dat DGK haar gewoon die 12 uur moet geven.
doen ze wel ze gaan wel wat regelen net als bij natasia en wilgo toen

anders hebben ze geen fatsoen

maar ik denk dat ze dat wel hebben
pi_47003239
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Doet ze altijd volgens mij...

Met Eric gaat het trouwens ook niet helemaal lekker
gedachtes aan ze mama
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_47003241
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Voller...
en nog Voller..........
pi_47003242
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]



Was je volgens mij al, lieverd..
Damnnnnnnnnn ik dacht dat ik het goed had verstopt.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47003243
Sylvia
"ik heb veel mensen weg moeten brengen. Dit is niet iets wat uit de lucht komt vallen. Ik wist het eerder, en ik heb er lang over gedacht. Ik had besloten dat ik meteen weg zou gaan. Ik wilde dit niet in het programma hebben, maar nu kan het niet anders.
Het klinkt misschien heel hard, maar ik ben wel iemand die verder denkt. Ik heb veel mensen weg moeten brengen, en ik weet dat het leven hierna verder gaat.
Ze gaan kijken hoe ze het gaan regelen, en je weet dat ze ook met Natasia iets hebben gedaan. Ze stelden voor het op te splitsen. Dat ik met hem kan praten en naar de crematie kan gaan.

Wat jij denkt is hetzelfde als wat ik zou denken bij iemand anders zou gebeuren. Het kan best zijn dat ik weg moet, maar mijn gevoel zegt nu dat ik hier nog niet klaar ben.
Ik heb heel veel dingen voor hem gelaten in 10 jaar. Ik weet dat ik zijn oogappel ben. Ik lijk sprekend op hem. Qua uiterlijk en karakter. Ik voel ook dat hij me dit niet wil afnemen. Want er is me al heel veel afgenomen. Daarom heb ik 12 uur gevraagd.

Ik weet heel goed wat je bedoelt, ik zou hetzelfde hebben gedacht. Ik heb er van te voren over nagedacht. Maar ik heb dingen gelaten, de laatste 10 jaar. Ik heb er zelfs 2 jaar voor thuis gezeten, omdat ik zelf was doorgedraaid. Het is niet voor niets dat ik hem 10 jaar niet gezien heb."

Brian "Hoe kan 12 jaar de waarde van 10 jaar inhalen? Ik zou zeggen "ik ga vanavond weg" maar in mijn geval niet bij mijn vader"

Sylvia
"Ik wist dat het niet goed met hem ging, en ik heb altijd gedacht dat ik 24 uur zou aanvragen. Ik heb het al 100 keer voorbereid. En dan gebeurt het me. Ik ben iemand die altijd naar mijn gevoel luistert, en mijn gevoel zegt dat ik hier moet zijn.
Ik zal hem niet eens 12 uur achter elkaar kunnen spreken, dat houdt hij niet voel. Het zal opgesplitst worden. Iedereen zal wel zeggen, wat ben je een harde bitch.
Maar jij en ik... we zijn eigenlijk hetzelfde"

Brian "hoe is het mogelijk dat iemand voor zo'n bedrag.... ik was allang over the gate gesprongen... die 12 uur kan ik niet de steun aan mijn familie geven. Dan zit ik hier, en mijn familie buiten. We hebben die overeenkomst, niet kunnen denken maar naar het gevoel luisteren. En een lange adem. Die hebben we ook. Als ik hier uit ga heb ik winst in mij zelf. Elke dag leer ik dingen. Dit is een groot avontuur. Ik heb nu ook een kans om het te winnen"

Sylvia "Toen ik me inschreef wist ik dat ik hier moest zijn. Toen ik met Huub en Noussayer binnenkwam, en toen Huub weg was, was ik volkomen vrede met me zelf. "Wat er ook gebeurt... ik heb er vrede mee' Als Huub donderdag weg gaat, en ik 2 weken later weg ben, dan heb ik er vrede mee. Maar NU voel ik dat ik hier moet zijn.
Mijn vader heeft me veel ontnomen, niet direct, ik heb het mezelf aangedaan, en ik weet dat hij dat weet. Anders zou ik zijn oogappel niet geweest zijn. Daarom voel ik ook dat hij.... Hij zou heel graag wat voor me doen. Als hij in de hand had gehad .... dan zou hij dat doen.

Als ik niet achter dit gesprek stond zou ik het niet met je aangaan. Je weet hoe ik over 12 uur ben"

Brian "sterker dan ons allemaal"

Sylvia "inderdaad."
pi_47003245
Ik zou die Jaap nooit begeleiden bij zijn afvallen. De discipline is ver te zoeken.
Vanmiddag dacht zag ik hem sporten en dacht ik nog dat hij serieus was, maar dit is dweilen met de kraan open.
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:04:10 #284
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47003246
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 01:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik geloof wel dat Brian oprecht is, maar hij heeft het inlevingsvermogen van een schaap.
Maar schapen smaken tenminste nog lekker in een broodje.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47003248
WAT EEN TOPVROUW!!!!! Sylvia is de winnares..of ze het huis krijgt of niet.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:04:21 #286
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_47003250
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:03 schreef Missy_1974 het volgende:
syl probeerd het een beetje uit te leggen aan brian, maar wil niet teveel prijs geven.
...alleen Brainless snapt het nog steeds niet...
pi_47003254
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef gomi het volgende:

[..]

nederland dus, hij is hier geboren en pas op zijn 8e naar aruba gegaan, om zijn 18e ofzo naard e vs en daarna weer terug naar nl.

t land waar hij is geboren en t merendeel van zijn leven heeft doorgebracht
Bonaire
pi_47003257
brian wil zo graag nee zeggen, hij durft het alleen niet. gelukkig dat het een bluffer is
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:04:34 #289
16245 CarOnline
met lange O
pi_47003258
als ik voor die positie was gestaan. MAN PRAAT NORMAAL!!!!!
Screw them.
We're going home.
pi_47003259
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:03 schreef Missy_1974 het volgende:
syl probeerd het een beetje uit te leggen aan brian, maar wil niet teveel prijs geven.
Dit is genoeg, en zo sterk, daar kan hij niks tegenin brengen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:04:43 #291
126233 patist
fietsen is gezond, eet meer fi
pi_47003261
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:03 schreef avonne het volgende:
Sylvia
"ik heb veel mensen weg moeten brengen. Dit is niet iets wat uit de lucht komt vallen. Ik wist het eerder, en ik heb er lang over gedacht. Ik had besloten dat ik meteen weg zou gaan. Ik wilde dit niet in het programma hebben, maar nu kan het niet anders.
Het klinkt misschien heel hard, maar ik ben wel iemand die verder denkt. Ik heb veel mensen weg moeten brengen, en ik weet dat het leven hierna verder gaat.
Ze gaan kijken hoe ze het gaan regelen, en je weet dat ze ook met Natasia iets hebben gedaan. Ze stelden voor het op te splitsen. Dat ik met hem kan praten en naar de crematie kan gaan.

Wat jij denkt is hetzelfde als wat ik zou denken bij iemand anders zou gebeuren. Het kan best zijn dat ik weg moet, maar mijn gevoel zegt nu dat ik hier nog niet klaar ben.
Ik heb heel veel dingen voor hem gelaten in 10 jaar. Ik weet dat ik zijn oogappel ben. Ik lijk sprekend op hem. Qua uiterlijk en karakter. Ik voel ook dat hij me dit niet wil afnemen. Want er is me al heel veel afgenomen. Daarom heb ik 12 uur gevraagd.

Ik weet heel goed wat je bedoelt, ik zou hetzelfde hebben gedacht. Ik heb er van te voren over nagedacht. Maar ik heb dingen gelaten, de laatste 10 jaar. Ik heb er zelfs 2 jaar voor thuis gezeten, omdat ik zelf was doorgedraaid. Het is niet voor niets dat ik hem 10 jaar niet gezien heb."

Brian "Hoe kan 12 jaar de waarde van 10 jaar inhalen? Ik zou zeggen "ik ga vanavond weg" maar in mijn geval niet bij mijn vader"

Sylvia
"Ik wist dat het niet goed met hem ging, en ik heb altijd gedacht dat ik 24 uur zou aanvragen. Ik heb het al 100 keer voorbereid. En dan gebeurt het me. Ik ben iemand die altijd naar mijn gevoel luistert, en mijn gevoel zegt dat ik hier moet zijn.
Ik zal hem niet eens 12 uur achter elkaar kunnen spreken, dat houdt hij niet voel. Het zal opgesplitst worden. Iedereen zal wel zeggen, wat ben je een harde bitch.
Maar jij en ik... we zijn eigenlijk hetzelfde"

Brian "hoe is het mogelijk dat iemand voor zo'n bedrag.... ik was allang over the gate gesprongen... die 12 uur kan ik niet de steun aan mijn familie geven. Dan zit ik hier, en mijn familie buiten. We hebben die overeenkomst, niet kunnen denken maar naar het gevoel luisteren. En een lange adem. Die hebben we ook. Als ik hier uit ga heb ik winst in mij zelf. Elke dag leer ik dingen. Dit is een groot avontuur. Ik heb nu ook een kans om het te winnen"

Sylvia "Toen ik me inschreef wist ik dat ik hier moest zijn. Toen ik met Huub en Noussayer binnenkwam, en toen Huub weg was, was ik volkomen vrede met me zelf. "Wat er ook gebeurt... ik heb er vrede mee' Als Huub donderdag weg gaat, en ik 2 weken later weg ben, dan heb ik er vrede mee. Maar NU voel ik dat ik hier moet zijn.
Mijn vader heeft me veel ontnomen, niet direct, ik heb het mezelf aangedaan, en ik weet dat hij dat weet. Anders zou ik zijn oogappel niet geweest zijn. Daarom voel ik ook dat hij.... Hij zou heel graag wat voor me doen. Als hij in de hand had gehad .... dan zou hij dat doen.

Als ik niet achter dit gesprek stond zou ik het niet met je aangaan. Je weet hoe ik over 12 uur ben"

Brian "sterker dan ons allemaal"

Sylvia "inderdaad."
mijn god... jij gaat hele gesprekken overtypen!!! hoe sick!!!
Pim Patist Fotografie http://home.casema.nl/pimpatist/
pi_47003262
Mensen niet speculeren over wat er in syl haar jeugd zou kunnen zijn gebeurd hiermee kan je onbewust zoveel schade aanrichten, dit heb ik zelf van dichtbij meegemaakt en is niet iets wat je wil meemaken geloof me.
pi_47003264
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef Kinga het volgende:
Sylvia

She's amazing.
Ja he
pi_47003265
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:03 schreef avonne het volgende:
Sylvia
"ik heb veel mensen weg moeten brengen. Dit is niet iets wat uit de lucht komt vallen. Ik wist het eerder, en ik heb er lang over gedacht. Ik had besloten dat ik meteen weg zou gaan. Ik wilde dit niet in het programma hebben, maar nu kan het niet anders.
Het klinkt misschien heel hard, maar ik ben wel iemand die verder denkt. Ik heb veel mensen weg moeten brengen, en ik weet dat het leven hierna verder gaat.
Ze gaan kijken hoe ze het gaan regelen, en je weet dat ze ook met Natasia iets hebben gedaan. Ze stelden voor het op te splitsen. Dat ik met hem kan praten en naar de crematie kan gaan.

Wat jij denkt is hetzelfde als wat ik zou denken bij iemand anders zou gebeuren. Het kan best zijn dat ik weg moet, maar mijn gevoel zegt nu dat ik hier nog niet klaar ben.
Ik heb heel veel dingen voor hem gelaten in 10 jaar. Ik weet dat ik zijn oogappel ben. Ik lijk sprekend op hem. Qua uiterlijk en karakter. Ik voel ook dat hij me dit niet wil afnemen. Want er is me al heel veel afgenomen. Daarom heb ik 12 uur gevraagd.

Ik weet heel goed wat je bedoelt, ik zou hetzelfde hebben gedacht. Ik heb er van te voren over nagedacht. Maar ik heb dingen gelaten, de laatste 10 jaar. Ik heb er zelfs 2 jaar voor thuis gezeten, omdat ik zelf was doorgedraaid. Het is niet voor niets dat ik hem 10 jaar niet gezien heb."

Brian "Hoe kan 12 jaar de waarde van 10 jaar inhalen? Ik zou zeggen "ik ga vanavond weg" maar in mijn geval niet bij mijn vader"

Sylvia
"Ik wist dat het niet goed met hem ging, en ik heb altijd gedacht dat ik 24 uur zou aanvragen. Ik heb het al 100 keer voorbereid. En dan gebeurt het me. Ik ben iemand die altijd naar mijn gevoel luistert, en mijn gevoel zegt dat ik hier moet zijn.
Ik zal hem niet eens 12 uur achter elkaar kunnen spreken, dat houdt hij niet voel. Het zal opgesplitst worden. Iedereen zal wel zeggen, wat ben je een harde bitch.
Maar jij en ik... we zijn eigenlijk hetzelfde"

Brian "hoe is het mogelijk dat iemand voor zo'n bedrag.... ik was allang over the gate gesprongen... die 12 uur kan ik niet de steun aan mijn familie geven. Dan zit ik hier, en mijn familie buiten. We hebben die overeenkomst, niet kunnen denken maar naar het gevoel luisteren. En een lange adem. Die hebben we ook. Als ik hier uit ga heb ik winst in mij zelf. Elke dag leer ik dingen. Dit is een groot avontuur. Ik heb nu ook een kans om het te winnen"

Sylvia "Toen ik me inschreef wist ik dat ik hier moest zijn. Toen ik met Huub en Noussayer binnenkwam, en toen Huub weg was, was ik volkomen vrede met me zelf. "Wat er ook gebeurt... ik heb er vrede mee' Als Huub donderdag weg gaat, en ik 2 weken later weg ben, dan heb ik er vrede mee. Maar NU voel ik dat ik hier moet zijn.
Mijn vader heeft me veel ontnomen, niet direct, ik heb het mezelf aangedaan, en ik weet dat hij dat weet. Anders zou ik zijn oogappel niet geweest zijn. Daarom voel ik ook dat hij.... Hij zou heel graag wat voor me doen. Als hij in de hand had gehad .... dan zou hij dat doen.

Als ik niet achter dit gesprek stond zou ik het niet met je aangaan. Je weet hoe ik over 12 uur ben"

Brian "sterker dan ons allemaal"

Sylvia "inderdaad."
wat lult ie dan
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:05:01 #295
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_47003266
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Doet ze altijd volgens mij...

Met Eric gaat het trouwens ook niet helemaal lekker
Eric is een vrouw, een gevoelsmens, die kan hier niet zo goed tegen, oh shit, ik zat ook te janken. sorry eric
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_47003267
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef kybe het volgende:
Ik vind ook dat DGK haar gewoon die 12 uur moet geven.
Ik neem aan dat ze als Jaap die 12 uur niet zou geven ze ook wel een oplossing zullen zoeken. Sylvia zei net ook dat ze toen er iets met Natasia aan de hand was ze ook iets geregeld hadden
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2007 @ 02:05:02 #297
137949 Disana
pi_47003268
Niemand die het even wil uitleggen?
pi_47003269
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:04 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Maar schapen smaken tenminste nog lekker in een broodje.
pi_47003270
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat haar vader zich heeft misbruikt aan Sylvia
Dat kwam ook al in mij op.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:05:13 #300
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_47003272
Dank je wel avonne
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')