abonnement Unibet Coolblue
pi_46529880


Guild Wars

Guild Wars wordt door de makers (ArenaNet) geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert als camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging. Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game.

Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreide PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP.

Een niet onbelangrijk detail van Guild Wars is dat het zich onderscheid zich van MMORPGs door het feit dat het geen maandelijkse bijdrage vereist.


Guild Wars Factions

De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, waaronder de Assassin. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen. Guild Wars Factions is inmiddels overal verkrijgbaar voor hetzelfde bedrag als het origineel.


Guild Wars Nightfall

Guild Wars' tweede uitbreiding komt uit op 27 oktober. Gelukkig kan je tot die tijd jezelf zoet houden met het Nightfall pre-release bonus pack die 15 september uit komt.

Benieuwd wie er hier allemaal Guild Wars spelen? Klik hier. Je kan jezelf ook makkelijk toevoegen.


Fok Forum Junkies [FOK]

Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Wel worden mensen die ook op het forum posten automatisch gepromoveerd tot officier.

Darky.NL schrijft:

Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden.
Op dit moment zitten we in de alliance van de guild FoF, samen met 7 andere guilds.
Deze Luxon alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg.
GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.

We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie,
duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek.
Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.

Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation.
Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten Lachend.
We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin.
De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken.
Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Lachen
Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen?
Join de FOK! Guild!



Links

Verder zou ik je willen verwijzen naar de officiele website, waar je veel meer informatie kan vinden over Guild Wars en de uitbreidingen.

  • Officiële Guild Wars website

    Ten slotte krijg je van mij wat overige links voorgeschoteld.

  • ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Fok! Games
  • Fok! Guild Website


    Voorgaande topics

    [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16]


  • Every war is different, every war is the same.
    pi_46529916
    ik heb zo te zien de verkeerde:S

    iemand een linkje naar de goede?

    OP bedoel ik

    [ Bericht 13% gewijzigd door dekkered op 21-02-2007 16:45:25 ]
    Every war is different, every war is the same.
    pi_46530218
    even schaamteloos tvp-en
    pi_46531093
    Eindelijk deeltje 20.
      woensdag 21 februari 2007 @ 17:21:44 #5
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_46531466
    De woeiheid
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_46531956
    zo'n tvp ding
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_46532058
    Is het nog iets, het fok guild?
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_46552445
    het is DE guild to be
    pi_46560805
    tvp dan maar weer
    pi_46563577
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 10:59 schreef DarkY.NL het volgende:
    het is DE guild to be
    Als in: elke avond wel een stuk of acht mensen online voor langere tijd?
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
      donderdag 22 februari 2007 @ 17:26:38 #11
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_46564605
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

    [..]

    Als in: elke avond wel een stuk of acht mensen online voor langere tijd?
    Fok! guild gaat War Machine en Esoteric Warriors pwnen
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_46592171
    WM en EW zijn inmiddels verslage binnen 10 sec hadden we hun GL gekillt.
    So easy he.

    Maar ff zereneus, de laatste week zijn er steeds vaker leden tot gelijk online.
    Vaak zie ik wel 5-8 man die die dag online zijn geweest.
    Maar kom gerust online dan kunnen we de Ritualist hero eens een keer proberen te unlocken
      zaterdag 24 februari 2007 @ 00:26:51 #13
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_46612568
    Godverdomme, door die kk error van gisteren zijn mijn 35 minuten drunkard weg kan ik godver weer opnieuw beginnen
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      woensdag 28 februari 2007 @ 11:35:44 #14
    100137 Spec87
    Love lights up the world
    pi_46765952
    tvp
    Net een nieuwe character aangemaakt in Factions, een Mo/Me. Ben nu lvl 15
      woensdag 28 februari 2007 @ 11:53:16 #15
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_46766480
    topic is een beetje inactief niet?
    volgens mij spelen er al een helehoop niet meer.
    Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
    pi_46766866
    Mwah...mijn man en ik hebben gisteren beide Nightfall gekocht dus wij zijn weer druk bezig ermee
    En dankzij een PC blad hebben we nu beide een pet Iron Giant (of zoiets)
      woensdag 28 februari 2007 @ 21:15:55 #17
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_46786368
    Ik heb het de laatste twee weken nogal druk gehad. Plus dat ik sinds gisteren Supreme Commander binnenheb, en de demo van C&C3 is ook uit... en ik heb Delta Force Black Hawk Down ook gekocht, is leuk spelletje.

    Speel het momenteel dus niet heel erg actief.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_46797117
    quote:
    Op vrijdag 23 februari 2007 13:27 schreef DarkY.NL het volgende:
    Vaak zie ik wel 5-8 man die die dag online zijn geweest.

    Als in de laatste 24 uur? Dat is nog triester dan het guild waar ik nu in zit, en daar mag je al blij zijn dat je iemand tegenkomt .
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
      vrijdag 2 maart 2007 @ 09:21:25 #19
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_46836656
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef Ardenlyn het volgende:
    Mwah...mijn man en ik hebben gisteren beide Nightfall gekocht dus wij zijn weer druk bezig ermee
    En dankzij een PC blad hebben we nu beide een pet Iron Giant (of zoiets)
    PC Gameplay, en het is de Gray Giant.

    die heb ik ook via PC Gameplay gekregen
    Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
    pi_46862289
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 09:21 schreef Pizzahut het volgende:

    [..]

    PC Gameplay, en het is de Gray Giant.

    die heb ik ook via PC Gameplay gekregen
    Yup dat is hem!!
    Je hebt geen reet aan dat ding maar het is wel leuk.
    In mei moet ik er 1tje bij krijgen omdat mijn character dan 1 jaar is...tenminste dat is toch nog steeds zo dat je dan een pet krijgt bij elke character die 1 wordt?
      zaterdag 3 maart 2007 @ 00:03:02 #21
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_46866209
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef Ardenlyn het volgende:

    [..]

    Yup dat is hem!!
    Je hebt geen reet aan dat ding maar het is wel leuk.
    In mei moet ik er 1tje bij krijgen omdat mijn character dan 1 jaar is...tenminste dat is toch nog steeds zo dat je dan een pet krijgt bij elke character die 1 wordt?
    ja klopt, ik kreeg in januari een Tempel Guardian.
    Heb nu:
    Varesh
    Kuunavang
    Temple Guardian
    Gray Giant
    Miniature Pig
    Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
      zaterdag 3 maart 2007 @ 09:00:06 #22
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_46871118
    Ik heb nu:
    * Kuunavang
    * Varesh
    * Bone Dragon
    * Prince Rurik
    * Prince Rurik
    * Jade Armor
    * Necrid Horseman
    * Whiptail Devourer
    * Jungle Troll
    * Jungle Troll
    * Gray Giant
    * Miniature Pig
    * Miniature Pig
    * Siege Turtle

    ...en een tweede Grey Giant komt er aan

    Die Temple Guardians zijn lief, net alsof er een puppy achter je aanloopt
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_46886172
    Die prince Rurik is ook heel erg leuk!
    Die kan je ook krijgen als je char 1 jaar is?

    Eigenlijk zijn ze bijna allemaal wel erg leuk

    [ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2007 20:03:39 ]
      zaterdag 3 maart 2007 @ 23:12:12 #24
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_46891695
    in principe kan je elke minipet krijgen via je verjaardag.
    behalve:
    Mallyx
    Kuunavan
    Pig
    Varesh
    Ghostly Hero
    Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
      zondag 4 maart 2007 @ 12:01:57 #25
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_46900704
    De Island Guardian, Rollerbeetle en Panda zijn alleen via toernooien/wedstrijden te krijgen.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')