abonnement Unibet Coolblue
pi_46769733
hm, ok.

ik vertrouw AS niet zo, ik wacht even tot er een tweede bron bijkomt en dan gooi ik het op FOK!Sport
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:52:08 #127
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46770347
Ik ken hem niet eerlijk gezegd
Enneh per direct?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_46770452
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ken hem niet eerlijk gezegd
Enneh per direct?
Was de transfermarkt maar het hele jaar open In de zomer dus. Dan staat de weg ook open voor zijn huidige coach Bernd Schuster.
pi_46770556
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ken hem niet eerlijk gezegd
Enneh per direct?
Samen met Raúl Albiol en Sergio Ramos de meest talentvolle jonge verdediger van de Liga.

Pikant detail: Hij scoorde dit seizoen één keer voor Getafe, thuis tegen Real Madrid (1-0).
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:52:20 #130
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46772535
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef AminBen het volgende:

[..]

Was de transfermarkt maar het hele jaar open In de zomer dus. Dan staat de weg ook open voor zijn huidige coach Bernd Schuster.
Tsja Rosales kan schijnbaar ook nog weg bij Ajax, dus je weet het nooit qua termijn. Daarom vroeg ik het maar effe.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:01:10 #131
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46772852
Ik vertrouw As wel, met Robinho wisten ze het al heel vroeg te melden, net als voor de 3 spelers die deze winter erbij zijn gekomen (dacht dat ze half october al riepen dat ze erbij zouden komen).

Goed nieuws lijkt me zo. Hoop dat die de druk aan kan en wel slaagt als verdedger waar grote namen dat niet deden afgelopen seizoenen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:26:49 #132
167723 sanni
Acima de seu
pi_46773799
Mooie TT en OP voor een club de als Het Ajax van Spanje bekend staat
pi_46776827
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vertrouw As wel, met Robinho wisten ze het al heel vroeg te melden, net als voor de 3 spelers die deze winter erbij zijn gekomen (dacht dat ze half october al riepen dat ze erbij zouden komen).

Goed nieuws lijkt me zo. Hoop dat die de druk aan kan en wel slaagt als verdedger waar grote namen dat niet deden afgelopen seizoenen.
Het zijn over het algemeen de jonge spelers die het wel aardig doen, zoals Ramos. Van spelers als Cannavaro, Samuel en Woodgate werd erg veel van verwacht, en konden het niet waarmaken. Hopelijk kunnen de jonkies vertrouwen winnen en zo uitgroeien tot wereldtop, in plaats van dat ze al wereldtop zijn wanneer we ze kopen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46780764
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:26 schreef sanni het volgende:
Mooie TT en OP voor een club de als Het Ajax van Spanje bekend staat
Das Barca nog altijd appie
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_46781221
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Yestuuur het volgende:

[..]

Das Barca nog altijd appie
Vergelijk Barca niet met de jeuden..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46781463
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:05 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Vergelijk Barca niet met de jeuden..
Inderdaad, daarvoor heeft Barcelona toch echt te weinig prijzen gewonnen.
pi_46781715
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:26 schreef sanni het volgende:
Mooie TT en OP voor een club de als Het Ajax van Spanje bekend staat
Vergelijk Real niet met de jeuden...
pi_46782291
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:19 schreef AminBen het volgende:

[..]

Vergelijk Real niet met de jeuden...
Inderdaad, daarvoor is Real een te kutte club
pi_46782874
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Yestuuur het volgende:

[..]

Das Barca nog altijd appie
Barca is alleen maar te vergelijken met BARCA. Eerst Barca en dan een tijdje niets en dan niet Ajax

[ Bericht 2% gewijzigd door methan op 28-02-2007 19:54:58 ]
Hier zet ik niets neer!
pi_46782994
Clubs zijn niet vergelijkbaar.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:50:06 #142
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46785266
Cannavaro, Diarra en Guti geschorts voor komend weekend.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46800520
quote:
'Van Nistelooy overdenkt Engeland of PSV'

Voor Ruud van Nistelrooy is het geen gedane zaak dat hij ook volgend seizoen nog voor Real Madrid speelt. Volgens het toonaangevende dagblad Diario Sport is de Brabander tot op heden niet geheel tevreden over zijn avontuur in de Spaanse hoofdstad en leeft de gedachte om volgend seizoen voor een nieuw onderkomen te kiezen. De Premier League en PSV zijn in dat geval de belangrijkste gegadigden.

De eens zo bewierookte sterren van Real Madrid lijken stapsgewijs hun geluk elders te beproeven. Luis Figo (in 2005 naar Inter), Zinedine Zidane (medio 2006 gestopt), Ronaldo (in januari naar Milan) vertrokken eerder uit de Spaanse hoofdstad. Het komende vertrek van David Beckham is al een feit en ook Robinho, Emerson en Fabio Cannavaro staan op de nominatie om De Koninklijke de rug toe te keren. Maar dus ook Van Nistelrooy…

De 54-voudig international voelt zich in de aanval van Real te vaak een roepende in de woestijn. Niet meer dan eens behelst het spelsysteem van trainer Fabio Capello een dusdanige statische werkwijze waardoor Van Nistelrooy naar eigen zeggen afhankelijk is van geringe aanvoer naar het doel van de tegenstander. Dit wordt met name geweten aan de tactische keuzes van zijn clubcoach.

Gesprekken met technisch directeur Pedja Mijatovic leverde vooralsnog weinig op voor de 30-jarige aanvaller. Hierin stelde Van Nistelrooy het systeem van de Madrilenen aan de kaak en kreeg de toezegging dat Capello meer richting zijn kwaliteiten zou gaan denken en dit ook op het veld tot uiting te laten komen. Tot op heden is woord nog niet bij daad gevoegd.

Het kan voor de Nederlander in ieder geval reden genoeg zijn de koers te verleggen. Het brandende verlangen om week in, week uit zijn publiek te kunnen laten juichen is voor Van Nistelrooy de juiste drug, iets wat momenteel ontbreekt in Madrid. De gedachte van de spits reiken in dit licht dan al gauw terug naar Engeland en Nederland.

Het Premiership geniet bij Van the Man nog altijd een grote voorkeur, wetende dat een nieuw huwelijk met Manchester United bijna uitgesloten is. Volgens het Spaanse dagblad doemt de naam van PSV ook steeds vaker op als optie voor de spits. Van Nistelrooy heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit naar Eindhoven te willen terugkeren en kan deze belofte van de zomer wellicht inlossen.

Of het allemaal zover komt hangt van diverse factoren af. Real Madrid nam de speler afgelopen zomer voor een bedrag van 15 miljoen euro over van Manchester United en lijkt qua marktwaarde maar weinig te hebben ingeleverd. Zijn verbintenis in het Santiago Bernabéu loopt nog door tot en met de zomer van 2009. Voorzitter Ramón Calderón kan dus een stevig transferbedrag voor geïnteresseerde teams uit de bus doen rollen.

Voorlopig denkt Van Nistelrooy nog aan één ding; scoren in het witte tricot van zijn huidige werkgever. De komende maanden zullen in ieder geval een grote rol van betekenis gaan spelen hoe de carrière van de spits zich verder ontwikkelt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:29:06 #144
159022 AminBen
El Maestro
pi_46800931
Roddels..

Denk dat-ie nog steeds het verlangen heeft naar succes in de Spanje. Het presteren van Real is onder Capello niet fantastisch, uit bijna elke speler wordt niet gehaald wat erin zit. Voor mij mag dit seizoen dan ook niet de maatstaaf zijn. Mocht er in de zomer een nieuwe(niet-Italiaanse ) coach komen, dan mogen we echt gaan zien hoe ver speler individueel en het team zijn. En kom nou, is Engeland of PSV mooier dan wereldtop met Real?
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:33:32 #145
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46801065
Hij gaat sowieso niet naar PSV Dat kunnen ze daar niet betalen. En het is een Nederlander he
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:42:48 #146
159022 AminBen
El Maestro
pi_46801324
Denk dat hij ook nog wacht met PSV.
pi_46801442
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:33 schreef Damzkieee het volgende:
Hij gaat sowieso niet naar PSV Dat kunnen ze daar niet betalen. En het is een Nederlander he
Wel als Farfán vertrekt. Waar moet ie gaan spelen dan, in Engeland? Wordena ltijd tweede garnituur-clubs als Bolton of Everton. Kan ie beter terugkeren naar Eindhoven.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:46:49 #148
159022 AminBen
El Maestro
pi_46801462
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]
Waar moet ie gaan spelen dan
Real Madrid
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:50:32 #149
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46801576
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wel als Farfán vertrekt. Waar moet ie gaan spelen dan, in Engeland? Wordena ltijd tweede garnituur-clubs als Bolton of Everton. Kan ie beter terugkeren naar Eindhoven.
Arsenal, Chelski?
Ik weet niet hoeveel hij aan salaris wil gaan inleveren en voor hoeveel PSV Farfán weg gaat doen, maar anders lijkt PSV een niet reeële optie.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_46801721
Van mij mag ie terug naar PSV (kans lijkt me vrij klein daar niet van)

A is ie dan weg bij Real
B is het geweldig om hem weer op de Nederlandse velden te zien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')