abonnement Unibet Coolblue
pi_46385358
gooo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:24:33 #2
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_46385369
Als zo het vlakke gesprek van Brian hoor, dan kan ik niet anders dan oordelen dat Brian zijn medicatie alweer binnen heeft. Hij is helemaal afgevlakt en praat als een zombie.
eurobilltracker.com
pi_46385370
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.


En nu hou ik op want wordt er moedeloos van...
OK, dus ze belt af en toe, heeft niet altijd rijles, Wilgo komt soms langs; ze krijgt waardevolle info en ze heeft een zekere tijd vrijstelling van stemming....

Dank voor de info !
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46385374
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.


En nu hou ik op want wordt er moedeloos van...
nogmaals zo erg zal het allemaal wel niet zijn, maar er is contact en jullie weten streamers zien bijna alles, een boel dingen zijn allemaal te toevallig redactie, en ls het dan ook nog frequent gebeurd, zouden vele fokkers echt zo achterlijk en para zijn ?
pi_46385375
Neeeeee
Geen muziek
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46385383
OOOOH geen muziek
pi_46385387
Natasia zit niet te chatten maar ze schrijft een brief. Te zien aan die lappen tekst
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:25:18 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46385392
Shit, gaat die slome wannabee loverboy ook nog eens muziek draaien
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:25:32 #9
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46385399
Pleeeeaase geen muziek!
Objects in mirror are closer than they appear
pi_46385402
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ze nou eens een shotje doen op het beeldscherm?
exact
pi_46385403
wat is die mutsie nou aan t schrijven op de computer?
Voici mon secret. Il est très simple: on ne voit bien qu'avec le c½ur. L'essentiel est invisible pour les yeux.
pi_46385409
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.


En nu hou ik op want wordt er moedeloos van...
Maar nogmaals. Waarom mag Natasia dan wel zonder stemming een single op gaan nemen met haar dochter ? Waarom krijgt die dochter zowieso zangles ?
Waarom krijgt iedereen een gewone verjaardag en mag de diva een heel feest regelen
Het klopt gewoon van geen kant en het gaat me steeds meer irriteren, bah
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46385410
Allemaal bull-shit van Brian..........want zijn vlieglessen heeft hij ook mede aan Sylvia te danken.
(oke welke vlieglessen dan.....het gaat om het idee )
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46385411
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:25 schreef Cyan het volgende:
Natasia zit niet te chatten maar ze schrijft een brief. Te zien aan die lappen tekst
En ik ben Pipo de clown
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46385412
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef Miraaa het volgende:
Die zit echt te chattten ............en dan vind DGK-red .het raar als we denken aan voorkennis.
Tsja tijdens de Gouden tijden van Bart, chatte hij dagelijks...Nu zijn het de "Gouden" tijden van Natasia...Zeg maar Gouden qua relatie met de productie/redactie. Ze worden strak aan het lijntje gehouden. "In de richting van de haar geaaid worden" als Fransen zeggen.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:25:57 #16
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_46385415
Loverboy in actie.
- but you can never leave!
pi_46385418
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.


En nu hou ik op want wordt er moedeloos van...
Nee dat van de efteling klopt niet
pi_46385423
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:25 schreef Black_king het volgende:

[..]

En ik ben Pipo de clown
Mag ik een handtekening?!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:27:09 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46385436
Voorspel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:27:21 #20
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46385439
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:24 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

nogmaals zo erg zal het allemaal wel niet zijn, maar er is contact en jullie weten streamers zien bijna alles, een boel dingen zijn allemaal te toevallig redactie, en ls het dan ook nog frequent gebeurd, zouden vele fokkers echt zo achterlijk en para zijn ?


Netzoals dat de Fokkers die para zijn net allemaal al direct de conclusie trokken dat ze aan het chatten is terwijl ze gewoon een brief aan het typen is.

En dat ze vanmorgen (of gisteren weet niet meer ) met andere kleren aan terug kwam van rijles volgens de para fokkers. Echter op de streams was gewoon te zien dat zich had omgekleed...
pi_46385440
dit vind ik dus moeilijk heh..nu lachen ze weer met elkaar.
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 23:27:35 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46385444
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:22 schreef W-A het volgende:
Geintje hoor Gertje. No hard feelings hè.
"Gertje" is woest.
Tenzij je belooft om geen dingen meer te roepen die mensen als discriminerend kunnen ervaren (fucking aap, vuile poot etc.)
Dan is alles weer goed.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_46385449
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:25 schreef Cyan het volgende:
Natasia zit niet te chatten maar ze schrijft een brief. Te zien aan die lappen tekst
Nee, ze doet haar typcurcus, hoe leer ik typen met 2 vingers
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46385457
Laat de chat maar zien GDK_REDACTIE - als het toch allemaal niet betekenisvol is was daar gecommuniceerd wordt
pi_46385460
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:26 schreef Cyan het volgende:

[..]

Mag ik een handtekening?!
Was signed: Brian Kubatz
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')