abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 19:47:22 #226
42184 crew  DaMart
pi_46500817
Er zit weer een leuke stijgende lijn in. Ik vond dit in ieder geval weer een goede aflevering. Ben benieuwd wat Logan's rol zal zijn. Ik hoop wel dat palmer niet wordt vermoord en dat die Lennox eens iets echt goeds doet. Al heb ik ook wel zo'n voorgevoel dat juist die Assad wel eens degene zou kunnen zijn die het leven van Palmer redt, door een kogel op te vangen of zo.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_46501765
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:06 schreef Myers het volgende:

[..]

Wat lul je. Logan staat in het middelpunt van alles (heb je vorig seizoen uberhaupt wel gezien?), het is eerder briljant dat ze hem terugbrengen, vooral op de manier waarop. Ik vind Logan 1 van de beste characters uit heel 24.
Ach, die Logan zit vast voor hoogverraad. In seizoen 5 lieten de mensen om hem heen 'm al bijna vallen omdat hij 'zijn zaak' niet goed genoeg naar buiten bracht. Het is een krankzinnig achterlijke gedachte dat die mensen (waaronder Graham) hem wel zouden steunen als ie in de bajes zit voor hoogverraad. (Of zouden ze misschien weer 1 of ander scheitexcuus hebben verzonnen waardoor hij niet meer vastzit?). Hoe dan ook, vanuit de bajes zou in de echte wereld zoiemand echt geen macht meer hebben, en zouden al z'n maatjes hem wel hebben laten vallen. Daarbij na wat hij gedaan had, zou ook zijn maatschappelijk draagvlak toch wel weg zijn zou ik denken.

Mocht je het je afvragen, ik heb seizoen 5 dus gezien. Maar Logan terughalen is gewoon goedkoop en ongeinspireerd. Basta. Echt gewoon zooooooo ongelofelijk slecht
pi_46502305
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef voorpagina het volgende:

[..]

Ach, die Logan zit vast voor hoogverraad. In seizoen 5 lieten de mensen om hem heen 'm al bijna vallen omdat hij 'zijn zaak' niet goed genoeg naar buiten bracht. Het is een krankzinnig achterlijke gedachte dat die mensen (waaronder Graham) hem wel zouden steunen als ie in de bajes zit voor hoogverraad. (Of zouden ze misschien weer 1 of ander scheitexcuus hebben verzonnen waardoor hij niet meer vastzit?). Hoe dan ook, vanuit de bajes zou in de echte wereld zoiemand echt geen macht meer hebben, en zouden al z'n maatjes hem wel hebben laten vallen. Daarbij na wat hij gedaan had, zou ook zijn maatschappelijk draagvlak toch wel weg zijn zou ik denken.

Mocht je het je afvragen, ik heb seizoen 5 dus gezien. Maar Logan terughalen is gewoon goedkoop en ongeinspireerd. Basta. Echt gewoon zooooooo ongelofelijk slecht
Je weet nog niet eens waarvoor die is teruggehaald en wat z'n rol gaat zijn in de rest van het seizoen, wacht dat eerst maar eens af lijkt me.
pi_46503183
kvond het wel vaag dat de Pa van Jack opeens wegging..had hij toch opens spijt ofzo?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:49:49 #230
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46503333
24 is terug. Topaflevering, 24 zoals het moet zijn. Zenuwslopend verhaal in het witte huis, een spannend verhaal met Jack en coole scenes en dialogen. Alleen dat gezeik met Morris was niet zo tof.

Zo grappig ook, toen Jack belde met Bill.
Jack: "I'll explain everything later"
Bill: "That's not good enough!" (voor het eerst in de 24 geschiedenis een typisch 24-cliché doorbroken)
Maar dan antwoordt Jack: "Bill, you will have to trust me." Oh nee, 24 kan blijkbaar toch niet zonder de typische clichés.



En cool dat Charles terugkomt. Ik vind het voorlopig helemaal niet ver gezocht. Charles had een link met Graem (en zijn vader blijkbaar). Die hebben nu weer een link met de poging om Wayne Palmer om te leggen. Grdenko belde namelijk met de vice-president. Dus de Philip Bauer/Grdenko-kant is verbonden met de Lennox-verhaallijn. Ik hoop dat het verhaal niet teleurstelt, maar ik vind het tot nu echt één van de betere verhaallijnen in de 24-geschiedenis.

Het lijkt mij dat Logan het één en ander weet van de poging om Palmer om te leggen.

24
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_46503843
Maar waarom geeft Pa Bauer dat nummer aan Jack?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:16:48 #232
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46504550
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maar waarom geeft Pa Bauer dat nummer aan Jack?
Zie aflevering 11 t/m 24.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_46505137
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef mic_forever het volgende:
kvond het wel vaag dat de Pa van Jack opeens wegging..had hij toch opens spijt ofzo?
Het blijft toch wel moeilijk, je eigen zoon door ze hoofd schieten denk ik zo
pi_46506102
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:49 schreef TC03 het volgende:
Grdenko belde namelijk met de vice-president. Dus de Philip Bauer/Grdenko-kant is verbonden met de Lennox-verhaallijn.
Het lijkt mij dat Logan het één en ander weet van de poging om Palmer om te leggen.

24
ja? want dat heb ik dan gemist, dat ze belden
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:16:32 #235
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46507582
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef Repeat het volgende:

[..]

ja? want dat heb ik dan gemist, dat ze belden
Zag je in aflevering 9 geloof ik.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_46508208
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zag je in aflevering 9 geloof ik.
Wellicht dat Jack dat te weten komt en dan snel een telefoontje pleegt dat Palmer kan redden
pi_46508396
Nu Lennox is uitgeschakeld, lijkt mij Assad de enige die Wayne nog kan redden, Assad zit daar niet voor niks lijkt me. Dus een van die twee zal wel niet lang meer te leven hebben.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_46508988
Wow. 24 is back on crack uh track!!
pi_46509178
Ik denk trouwens niet dat Logan in de gevangenis zit. Ten eerste zag het er gewoon uit als een normaal huis, en ten tweede zou de hele teringzooi uitkomen als ze Logan in een gewone gevangenis zouden zetten. Denk dat hij eerder in een normaal huis zit, onder parmenent huisarrest. Prison deluxe
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:50:22 #240
19529 Fendy
True Spirit
pi_46509523
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Richardfun het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Logan in de gevangenis zit. Ten eerste zag het er gewoon uit als een normaal huis, en ten tweede zou de hele teringzooi uitkomen als ze Logan in een gewone gevangenis zouden zetten. Denk dat hij eerder in een normaal huis zit, onder parmenent huisarrest. Prison deluxe
Precies, net als de broer van de president uit Prison Break toch?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:10:52 #241
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46510466
Coole ep. Ik vraag me af hoe Grdenko is ontsnapt.

Wel een erg suf moment toen Jack op zijn knieën voor zijn pappie zat te huilliën over dat hij nooit zijn familie de rug toe had willen keren. Please... wie zegt er nu "I'm sorry" tegen de man die op het punt staat je een kogel door het hoofd te jagen? Niemand dus, en zeker Jack Bauer niet En hij probeerde ook geen tijd te rekken, want dan had hij niet "What are you waiting for, COME ON!" geschreeuwd en zich omgedraaid

Maar verder wel spannend en ik vind het best tof dat Logan terug is, mits met een toffe verhaallijn.
pi_46510534
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef Myers het volgende:
Nu Lennox is uitgeschakeld, lijkt mij Assad de enige die Wayne nog kan redden, Assad zit daar niet voor niks lijkt me. Dus een van die twee zal wel niet lang meer te leven hebben.
Assad offert zich uiteraard op voor Wayne Palmer. Het hele Amerikaanse volk doet Arabieren Zelfs Curtis glimlacht in zijn graf. En ze leefden nog lang en gelukkig.

Als dit echt gebeurt stop ik met kijken. TE Amerikaans en voorspelbaar
pi_46510629
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Assad offert zich uiteraard op voor Wayne Palmer. Het hele Amerikaanse volk doet Arabieren Zelfs Curtis glimlacht in zijn graf. En ze leefden nog lang en gelukkig.

Als dit echt gebeurt stop ik met kijken. TE Amerikaans en voorspelbaar
Owja goed dat je het zegt, ik was bijna vergeten wat een vreselijk slechte serie ik het moet vinden, omdat Jack Curtis zo vermoordde.
Die Assad doet geen flikker, wat is er nou zo belangrijk? Die kuttoespraak?
pi_46510710
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Fendy het volgende:

[..]

Precies, net als de broer van de president uit Prison Break toch?
Psies
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_46514451
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Richardfun het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Logan in de gevangenis zit. Ten eerste zag het er gewoon uit als een normaal huis, en ten tweede zou de hele teringzooi uitkomen als ze Logan in een gewone gevangenis zouden zetten. Denk dat hij eerder in een normaal huis zit, onder parmenent huisarrest. Prison deluxe
Het zag eruit als dat presidentiële huis vorig seizoen, maar dat lijkt me ook een beetje stug, we zien het volgende week wel weer.

Geniale aflevering weer. 'nuff said
pi_46517263
Het klonk heel zielig toen Jack zei: Dad, im unarmed.
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:15:21 #247
19529 Fendy
True Spirit
pi_46517535
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:55 schreef Jack_is_Back het volgende:
Het klonk heel zielig toen Jack zei: Dad, im unarmed.
Nou inderdaad, ik snap niet dat ze hem "dad" laten zeggen...klinkt veel te soft...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_46518623
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef Gezondaar het volgende:
Wel een erg suf moment toen Jack op zijn knieën voor zijn pappie zat te huilliën over dat hij nooit zijn familie de rug toe had willen keren. Please... wie zegt er nu "I'm sorry" tegen de man die op het punt staat je een kogel door het hoofd te jagen? Niemand dus, en zeker Jack Bauer niet En hij probeerde ook geen tijd te rekken, want dan had hij niet "What are you waiting for, COME ON!" geschreeuwd en zich omgedraaid
Dat was idd een erg vage scene. Geen enkele reden voor Jack om zo soft en gewillig te doen nadat Josh veilig weg was uit de ruimte
pi_46519419
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:10 schreef LSDsmurf het volgende:

[..]

Dat was idd een erg vage scene. Geen enkele reden voor Jack om zo soft en gewillig te doen nadat Josh veilig weg was uit de ruimte
Volgens mij is Jack een beetje manisch. Zijn eigen leven kan hem niet zoveel meer schelen, als zijn pappie hem had doodgeschoten was het tenminste afgelopen. Jack heeft ook een vrij k*t leven, dus helemaal onbegrijpelijk is het niet.
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:58:34 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46521331
Dus Jack gaf het voor het eerst echt op. Dat op zich was een tegenvaller.
Hij probeerde helemaal niets. Verder wel een spannend deel. Over de terugkomst van Logan heb ik nog twijfels. Verder wachten we ook nog op Martha en Audrey natuurlijk. En wie weet Kim.
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')