Die rijden daar nogsteeds veel rond, het schijnt zelfs dat er een vracht van onze voorraad blauwe platen met drukletters naar die kant gegaan is toen wij gele platen kregen, of dat waar is weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:02 schreef Alexxxxx het volgende:
TT maar even aangepast, wat duidelijker, en ik spuit alleen bij welgevromde vrouwen ()
Maar wat een vondst wat een vondst
Wel grappig dat de oude portugese kentekens bijna hetzlefde zijn als de oude Nederlandse kentekensOok blauw met witte tekens, en combinaties van letters en cijfers per twee gerangschikt
Maar als het aan mij ligt laat ik ook zoiets als erfenis achter ja![]()
Maarrrrr dan heb je wel wátquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:17 schreef LENUS het volgende:
Eeuwig zonde dat de eigenaar geen zeiltjes over die juweeltjes heeft gelegd. Daarbij denk ik dat er een vermogen geïnvesteerd moet worden om ze weer rijdend te krijgen
Het was dan ook maar 15 jaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:12 schreef L.Denninger het volgende:
Bizar, het is meer een fabriekshal dan een schuur.
In ieder geval niet een 'gebouwtje' dat je eventjes 40 jaar over het hoofd ziet.
precies, de nieuwe eigenaar is de komende jaren wel zoet met al 't stof onder de ruitenwissers uit te pulkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 04:34 schreef dvr het volgende:
Wat een verhaal! En wat zonde dat die oude eigenaar destijds niet even een zeiltje over die wagens heeft gelegd..
Waarschijnlijk ook wel een bandje vervangen hier en daarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:04 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zou absoluut gruwelijk blij zijn als ik erfgenaam was, maar dat is alleen omdat ik er van houd. Er zitten geen echt waardevolle klassiekers tussen, dus voor het geld hoef je het niet te doen. Zeker niet als je ook het landhuis hebt.
Overigens hoeft het niet gruwelijk veel geld te kosten om ze weer op de weg te krijgen hoor. Nieuwe vloeistoffen, remmerij nakijken en bekijken of er niets is vastgeroest, dat is het zo'n beetje. Bovendien doet een goeie poetsbeurt echt wonderen. Mits er geen zure troep op die auto's is neergedaald hoef je niets over te spuiten.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:34 schreef Klonk het volgende:
bedankt voor de inspiratie: Stoffige surprise
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |