abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 februari 2007 @ 08:47:42 #1
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_46229446
Wij hebben een huis op het oog, deze is voorzien van heteluchtverwarming. Wat zijn de voor en nadelen van dit systeem? En qua kosten? Goedkoper dan CV?
* I intend to live forever, so far so good! *
  maandag 12 februari 2007 @ 08:57:28 #2
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_46229521
Ik heb er geen ervaring mee, maar is die "lucht" dan nog wel gezond?!?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_46229736
voordeel: heel snel een aangename temperatuur
nadeel: zodra je de verwarming uitzet is het ook in no time weer koud.

Qua kosten weet ik helaas niet, mijn oom en tante hadden het vroeger maar wat ze kwijt waren aan stookkosten weet ik niet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 12 februari 2007 @ 09:37:48 #4
128384 mcwops
gat in je glas
pi_46230077
ik google op heteluchtverwarming en de 1e is raak:
http://www.eigenhuis.nl/Forum/ShowPost.aspx?PostID=2153
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  maandag 12 februari 2007 @ 10:00:27 #5
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_46230409
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:37 schreef mcwops het volgende:
ik google op heteluchtverwarming en de 1e is raak:
http://www.eigenhuis.nl/Forum/ShowPost.aspx?PostID=2153
die had ik gevonden, maar ik was benieuwd naar de ervaringen van mijn mede fokkers.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_46246851
De regelbaarheid van een luchtverwarming is second to none. De grote kanalen en het positioneren van de inblaaspunten vereisen een goede layout van het systeem. Enkele nadelen die ik zo snel kan bedenken zijn de volgende:

* Grote kanalen en beperkingen aan de inblaassnelheid (tocht!) vergen een goede layout van je systeem;