abonnement Unibet Coolblue
pi_46023525
Vervolg van EastEnders #16

Uitzendtijden
Maandag om 21:00
Dinsdag om 20:30
Donderdag om 20:30
Vrijdag om 21:00
Zondag om 14:55 (Omnibus)

Officiële EastEnders site van de Beeb:
www.bbc.co.uk/eastenders

EastEnders nieuwtjes, fora en andere weetjes:
www.digitalspy.co.uk
EastEnders Wiki
www.walfordweb.co.uk

Engelse tabloids voor het laatste nieuws rondom de soap en de sterren die erin spelen:
www.mirror.co.uk
www.newsoftheworld.co.uk
www.people.co.uk
www.thesun.co.uk

EastEnders nieuwsgroepen:
www.rec.arts.tv.uk.eastenders
www.smartgroups.com/groups/eastendersfans

De huidige cast: ( personage- acteur)

Ian Beale Adam Woodyatt
Dot Branning June Brown
Pat Evans Pam St. Clement
Phil Mitchell Steve McFadden
Peggy Mitchell Barbara Windsor
Lucy Beale Melissa Suffield
Peter Beale Thomas Law
Ben Mitchell Charlie Jones
Jim Branning John Bardon
Billy Mitchell Perry Fenwick
Charlie Slater Derek Martin
Garry Hobbs Ricky Groves
Mo Harris Laila Morse
Patrick Trueman Rudolph Walker
Minty Peterson Cliff Parisi
Gus Smith Mohammed George
Micky Miller Joe Swash
Bobby Beale Kevin Curran
Yolande Trueman Angela Wynter
Jane Collins Laurie Brett
Darren Miller Charlie G. Hawkins
Keith Miller David Spinx
Stacey Slater Lacey Turner
Naomi Julien Petra Letang
Dawn Swann Kara Tointon
Honey Mitchell Emma Barton
Deano Wicks Matt diAngelo
Bradley Branning Charlie Clements
Kevin Wicks Phil Daniels
Carly Wicks Kellie Shirley
Bert Atkinson Dave Hill
Chelsea Fox Tiana Benjamin
Denise Fox Diane Parish
Libby Fox Belinda Owusu
Rob Minter Stuart Laing
Max Branning Jake Wood
Tanya Branning Jo Joyner
Lauren Branning Madeline Duggan
Abi Branning Lorna Fitzgerald
Sean Slater Robert Kazinsky
Petal Mitchell Grace
Stella Crawford Sophie Thompson
Dr, May Wright Amanda Drew
Preeti Choraria Babita Pohoomull


De families met de members ( members die bij elkaar in huis wonen,)
De Beale's
Ian Beale
Jane Collins
Bobby Beale
Lucy Beale
Peter Beale

De Branning;s
Dot Branning
Jim Branning
Bradley Branning


Max Branning
Tanya Branning
Abi Branning
Lauren Branning


De Slaters
Stacey Slater
Sean Slater
Mo Harris
Charlie Slater

De Millers
Dawn Swann
Keith Miller
Mickey Miller
Darren Miller

De Truemans
Patrick Trueman
Yolande Trueman

De Mitchells
Peggy Mitchell
Phil Mitchell ( waarschijnlijk hoort Stella hier ook bij? )
Ben Mitchell

Billy Mitchell
Honey Mitchell
Petal Mitchell

De Fox's
Libby Fox
Denise Fox
Chelsea Fox

De Wicks's
Kevin Wicks
Deano Wicks
Carly Wicks
Pat Evans
Bert Atkinson

Andere mensen die met elkaar in een huis wonen
Garry Hobbs met Minty Peterson en Naomi Julien
Rob MInter met May Wright

Overige
Gus Smith
Preeti Choraria
Li Chong


Awards die EastEnders door de jaren heeft gewonnen als Soap zijnde:

2006 National Television Awards 'Most Popular Serial Drama'
Mental Health Media Awards 'Soaps and Continual Drama'
Inside Soap Awards 'Best Soap'
TV Quick and TV Choice Awards 'Best Soap'
British Soap Awards 'Best British Soap', 'Best Single Episode'
British Academy Television Awards 'Best Continuing Drama'

2005 National Television Awards 'Most Popular Serial Drama'
Inside Soap Awards 'Best Soap'

2004 British Soap Awards 'Best British Soap'
Inside Soap Awards 'Best Soap'

2003 National Television Awards 'Most Popular Serial Drama'
Inside Soap Awards 'Best Soap'
TV Quick Awards 'Best Soap'

2002 British Soap Awards 'Best British Soap', 'Best Single Episode'
National Television Awards 'Most Popular Serial Drama'
British Academy Television Awards 'Best Soap'
Royal Television Society Awards 'Best Soap'
Television and Radio Industries Club Awards 'TV Soap of the Year'
Inside Soap Awards 'Best Soap'
TV Quick Awards 'Best Soap', 'Best Soap Storyline'

2001 British Soap Awards 'Best British Soap'
National Television Awards 'Most Popular Serial Drama'
Royal Television Society Awards 'Best Soap'
Inside Soap Awards 'Best Soap'
TV Quick Award 'Best Soap', 'Best Soap Storyline'

2000 British Academy Television Awards 'Best Soap'
National Television Awards 'Most Popular Serial Drama'
British Soap Awards 'Best British Soap'
Inside Soap Awards 'Best Soap'

1999 British Academy Television Awards 'Best Soap'
British Soap Awards 'Best Storyline'
Inside Soap Awards 'Best Soap'
TV Quick Award 'Best Soap', 'Best Soap Storyline'

1998 Inside Soap Awards 'Best Soap'

1997 British Academy Television Awards 'Best Drama Series'
National Television Awards 'Most Popular Soap'
Inside Soap Awards 'Best Soap'

1996 National Television Awards 'Best Soap Opera' ]

1995 National Television Awards 'Most Popular Serial Drama'

1986 Television and Radio Industries Club Awards 'TV Theme Music of the Year'

Boeken over EastEnders

EastEnders: The Inside Story, Julia Smith and Tony Holland (1987, BBC Books, ISBN 0-563-20601-2)
Public Secrets: EastEnders and its Audience, David Buckingham (1987, BFI, ISBN 0-85170-210-4)
EastEnders: The First 10 Years: A Celebration, Colin Brake (1994, BBC Books, ISBN 0-563-37057-2 (hardback); 1995, Penguin, ISBN 0-14-025339-4 (updated paperback)) — Official guide to the soap’s first decade.

The EastEnders Programme Guide, Josephine Munro (1994, Virgin Publishing, ISBN 0-86369-825-5)
EastEnders Who's Who by Kate Lock (September 2002)
Essential EastEnders Scripts by Mike Gould (March 2003)
EastEnders: 20 Years in Albert Square by Rupert Smith (May 2005)


Hier weer verder

[ Bericht 5% gewijzigd door Cecelia34 op 06-02-2007 07:46:39 ]
pi_46023589
Zo ruby, dit keer was ik je voor .. Ik heb een wat uitgebreidere OP gemaakt.
Mochten er klachten over zijn dan hoor ik ze wel en pas ik de OP morgen of zo wel even aan

Sorry ruby
  maandag 5 februari 2007 @ 22:38:41 #3
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_46024472
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:13 schreef Cecelia34 het volgende:
Trouwens, zijn Son en Mart nou opgerot???????????
Wat is er met Pauline's as gebeurd, heeft Mart die meegenomen of daar gelaten?????????
Ze zijn weg en ze hebben Rebecca meegenomen
Martin had een koffer bij zich, maar wat daarin zat hebben we niet gezien
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_46028115
meld me ook weer

t is wel wat over the top de laatste paar dagen..maar ja, komt wel weer goed, hoop ik
pi_46031024
Joeppie mijn topic trekt weer mensen .....
Cecelia moet leren niet zoveel te kwebbelen
pi_46031298
Ik kwam dit tegen terwijl ik op zoek was naar nieuws over wat anders. Ik kijk niet meer, onlangs heeft een vriendin me bijgepraat, die heeft de pest in dat ik EE niet meer volg, maar het zegt me weinig meer, ben er toch te lang uit:

June: plots so grim I might quit
EASTENDERS legend June Brown is threatening to quit — because she doesn’t like the depressing storylines. June, 79, who has been in the gloomy soap for 22 YEARS, recently held up filming for two hours while she complained about a new plot.

In a second blow for chiefs, co-star John Bardon — June’s on-screen hubby Jim Branning — has already told new boss Diederick Santer he wants out. June, who plays downtrodden Dot, admitted to pals she now finds the storylines “depressing”. She is said to be particularly unhappy with a plot in which Dot finds a refugee baby dumped in a church and takes her home.

The actress gave bosses a flea in the ear about the scripts, delaying filming on location in Tring, Herts. And that sparked a row with John, who told her off for keeping the crew waiting. A show insider said: “There was tension, a feeling she should have seen producers as soon as she got the script.

“June and John are good friends but they are tired of the show and don’t really like where it is going.” But last night an EastEnders spokeswoman insisted: “John and June are not leaving.” Bron
pi_46032050
Omdat ik geen bbc 1 kan ontvangen kijk ik altijd zaterdags naar bbc prime 18.00 tot 19.00 uur (herhaling op zondag van 11.00 tot 12.00) en zondags van 18.00 tot 19.00 uur ( de herhaling daarvan is dan 'snachts)
Twinning = boring
pi_46040501
Peggy: "Ik weet dat je verliefd bent op Rob maar je krijgt hem echt niet door jezelf vol te proppen".

En als May drie wijn bestelt trekt Dawn een plastic glimlach, het liefst zou ze met de dokter hetzelfde doen als wat Carly met Shiz deed.

Bert: "C'mon P'jama Bott'ms, show's what yer made of".

Pyjama Bottoms wint de paardenwedren maar Berts vreugde wordt getemperd door de komst van kleinzoon Jake. Carly kan zich niet op d'r werk concentreren en als ze een auto de vernieling in helpt wordt ze ontslagen. En ook May heeft weinig reden om vrolijk te zijn.
Dawn: "IK BEN ZWANGER EN HET KIND IS VAN ROB".

Stacey zou zeggen "Zie je wel dat het een overjarige slet is".
pi_46044142
Hmm het enige van de beeb wat wij kunnen ontvangen is 1 en 2

Wie is die overjarige ****???? J_TM
May, Dawn, Shirley

En wat June betreft Suko, ze zal waarschijnlijk niet de enige zijn....
Misschien overweeg ik ook om niet meer te kijken ( althans voor een lange tijd ). Heb het al eens eerder gedaan, eind vorig jaar. Toen keek ik 3 maanden niet meer EE is gewoon op ben ik bang
pi_46044291
Hihi, ik las je berichtje een beetje verkeerd J_TM. Ik las dat Jake Moon terug was, blijkt het die nietsnut van een kleinzoon van Bert te zijn .. * Cecelia zucht heel diep *
pi_46045078
Was ik zaterdagavond aan het zappen, zag ik opeens Rob met een opengesneden keel op een stoel zitten. Juist toen ik in een vreugdedans wilde uitbarsten besefte ik dat ik naar Canvas keek, naar inspector Linley.

Het had zo mooi kunnen zijn.

Maar goed, sonia is weg, adonis is weg, 1 onderdeur weg - het gaat goed. Tot mijn vreugde las ik in het vorige topic dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
binnenkort ook het veld ruimt? Dat klinkt beter.

Voor de rest is EE inderdaad om te huilen op het moment. Wie doet de casting tegenwoordig???

Ik noem een Bert, een Sean, een Sheila (of hoe heet dat mens van Phil) een Keith, en de rest heb ik verdrongen. Wat een droefenis aan karakters en storylines zeg.

Ik loop hopeloos achter, heb net de omnibus van afgelopen zondag bekeken. EE zit in een dip, dat moge duidelijk zijn. Nou hebben ze dat eerder overleefd, maar ze moeten er nu toch echt iets aan gaan doen!
pi_46048325
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef mommychaos het volgende:
Was ik zaterdagavond aan het zappen, zag ik opeens Rob met een opengesneden keel op een stoel zitten. Juist toen ik in een vreugdedans wilde uitbarsten besefte ik dat ik naar Canvas keek, naar inspector Linley.
,,, , Wie weet mommychaos wie weet
quote:
Het had zo mooi kunnen zijn.
Dat denkt Cecelia-Elizabeth ook zo vaak bij EastEnders de laatste tijd
quote:
Maar goed, sonia is weg, adonis is weg, 1 onderdeur weg - het gaat goed. Tot mijn vreugde las ik in het vorige topic dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
binnenkort ook het veld ruimt? Dat klinkt beter.
Jep dat van je spoiler schijnt idd te kloppen
Adonis .... ach ja qua looks altijd nog beter dan Bert, Keith, Garry, Minty etc ..
quote:
Voor de rest is EE inderdaad om te huilen op het moment. Wie doet de casting tegenwoordig???
iig niet Cecelia .. Dan waren er wel andere acteurs hoor ..... misschien toch maar eens een sollicitatiebrief naar de BBC gaan schrijven, als scriptwriter en caster van EE ( boeit mij dat, ik zorg er wel voor dat we weer wat lekkers en fatsoenlijks in beeld krijgen )
quote:
Ik noem een Bert, een Sean, een Sheila (of hoe heet dat mens van Phil) Stella een Keith, en de rest heb ik verdrongen. Wat een droefenis aan karakters en storylines zeg.

Vergeet Shirley, BEN,en uuh niet
quote:
Ik loop hopeloos achter, heb net de omnibus van afgelopen zondag bekeken. EE zit in een dip, dat moge duidelijk zijn. Nou hebben ze dat eerder overleefd, maar ze moeten er nu toch echt iets aan gaan doen!
Heb je een voorstel mommychaos? ...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:52:35 #13
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_46056157
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef mommychaos het volgende:
Was ik zaterdagavond aan het zappen, zag ik opeens Rob met een opengesneden keel op een stoel zitten. Juist toen ik in een vreugdedans wilde uitbarsten besefte ik dat ik naar Canvas keek, naar inspector Linley.

Het had zo mooi kunnen zijn.

Zou Dawn bij al haar wilde plannen zijn vergeten dat ze dat contractje heeft getekend Die Rob neemt haar toch maar in de zeik.

Ik ben trouwens al een tijdje erg EE-moe. En als June Brown/Dot stopt, stop ik ook. Met kijken
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:29:26 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_46060082
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:17 schreef Cecelia34 het volgende:
Zo ruby, dit keer was ik je voor .. Ik heb een wat uitgebreidere OP gemaakt.
Mochten er klachten over zijn dan hoor ik ze wel en pas ik de OP morgen of zo wel even aan

Sorry ruby
No spang.

Ik vond het fijn dat er er al een nieuwe klaar stond.

Heb ik trouwens al gezegd dat ik misselijk word van Rob en May?
Wat een irritant stel is dat zeg.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_46064690
Uuh, volgens mij heb je dat al eens in een ander EE topic gezegd . Kan ook zijn dat ik me vergis.

Ze zijn idd irritant .. En wat heb ik gehoord, gaat May alles op alles zetten voor de baby van Dawn en Rob??? ...
tis en blijft een soap eh
pi_46073155
C34, Shirley kan het niet zijn want die was er vorig jaar rond deze tijd nog niet, May heeft voor zover bekend nog niet met andere mannen gerotzooid, dus blijft Dawn over.

Bert: "Dat joch loopt heus niet in zeven sloten tegelijk".

Bert: "Ik ben een beetje blut".

Yolande: "Het wordt tijd dat je eens een ander op de eerste plaats zet".

Bert: "Lijn 15 komt voorlopig niet".

Helaas voor May is de buslijn naar Splitsville onderweg, maar zal ze het zover laten komen ?
pi_46073354
het is zo jammer dat het rauwe realisme van EE een beetje weg is...waar zijn de junks? waar zijn de "dodgy dealers"/gangsters? waarom zijn er geen racisten in EE?

EE was vroeger "uit het leven gegrepen" (relatief gezien dan, 't blijft een soap ), nu zijn het van die verhaallijnen waar ik in ieder geval weinig mee kan, 't is allemaal zo ver gezocht, op het belachelijke af

Waarom gooien ze er niet een stuk tuig/junkie ala Nick Cotton in? Waarom introduceren ze geen moslimfamilie die last krijgt van vooroordelen? (laat ze een kebabzaakje openen, paar xenofobe EE-ers die hun ruiten in de fik gooien/zaak in de fik steken/racistische leuzen kladden) En ik wil weer echte gangsters, niet zo'n mietje als Phil Mitchell is geworden, niet zo'n gangster van de oude stempel die superrijk is ala Johnny Allen, maar een echte straatvechter! De gevaarlijkste die er nu rondloopt is verdomme Stacey Slater!

Gebeurt momenteel echt bar weinig in EE waar ik me mee kan identificeren...Kan in mn eigen straat gvd al meer mensen aanwijzen die in EE thuis zouden moeten horen ipv dat gezapige zootje dat nu de square bevolkt
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:41:47 #18
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_46087477
Mee eens, Reticulin. Het is daar compleet aan het indutten.
Tuig
Gangsters
Ik was destijds verbijsterd dat Andy Hunter zo nodig van een viaduct moest worden geduwd. Een grotere hufter hebben ze nooit gehad.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_46094892
... En Johnny is overleden aan een heart-thing ..

volgens mij lopen er nu alleen nog maar saaie mensjens rond op den Square
Triest gewoon
pi_46104286
Gisteren EE; Mark Fowler's Story weer eens teruggezien op video. Mark die met z'n Ierse neef Connor hetzelfde doet als wat Grant met Phil deed ten tijde van Sharongate. Zou hij ook hebben gezegd "YOU SCREWED MY WIFE !" ?
EE was eigenlijk op z'n top toen onze grote vriend met het leren jasje er nog in zat.

Ik overweeg om het topic over Todd Carty te sluiten en alles over Mark en Tucker gewoon weer hier te zetten. Mee eens ?
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:46:22 #21
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_46110679
Liever niet, J_TM. Ik kan zijn kop niet meer zien, heb me vreselijk aan zijn acteer'prestaties' geërgerd.
Maar als ik de enige partypooper ben, leg ik me erbij neer
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_46111574
Ik twijfel nog J_TM .
pi_46121264
Shirley mag van mij nu meteen ! .
Met wie zat ze vandaag weer te ...... ? een bekende ofzo.? Heb de aflevering maar weer half meegekregen
pi_46136349
Ik heb de aflevering van gisteren opgenomen en alleen het laatste stuk teruggezien.

Peggy: "Ik geloof dat ik maar een andere schoonmaakster moet gaan zoeken, je kan moeilijk twee baantjes tegelijkertijd doen".

Vanvond zien we of het May lukt om Dawn en de baby in de Square te houden.
pi_46157847
Nog wat spannends gebeurd vandaag? Cecelia was weer eens te laat met inschakelen.
Dus toen hoorde ik alleen maar de aftiteling
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')