Volgens mij niet, nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:20 schreef Ole het volgende:
Heb je ook geen jenever in huis? ontsmet ook. Of anders soda?
Nej joh!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:24 schreef Saarah het volgende:
[..]
Volgens mij niet, nee.
Hmm oké, dan is het dus niet nodig om naar de dokter te gaan morgen.
Haha, ik was wel even bezorgd omdat m'n onderarm en m'n hand onder de schrammen zitten nu, het ziet er echt niet uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef GlazenKaak het volgende:
Ahh stelt niks voor joh
Als je echt bezorgd bent moet je naar de dokter gaan maar ik denk dat hij je gewoon weer wegstuurt.
Met zeep? Ik heb er gewoon wat water over de kraan over laten stromen, want ik dacht dat zeep juist niet goed zou zijn?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef Rob1987 het volgende:
Gewoon goed wassen met water en zeep. In de gaten houden of je lymfeklieren niet gaan opzetten. Dat gebeurde namelijk bij mij ook na een fikse krab, resultaat: de kattenkrabziekte. Hou het dus even in de gaten zou ik zeggen:)
oja?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef yvonne het volgende:
De huisarts rolt lachend van de stoel als je hiermee naar hem toe gaat
Ja, 2 op de 100000 mensen per jaar die dit krijgen betekent niet dat de huisarts bij elke krab van een kat de alarmbellen rinkelt.quote:
Jij hebt de foto's niet bekeken uit de OP hèquote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef gohan16 het volgende:
dus vooralsnog niets aan de hand. De kans op bovenstaande is erg klein en anders is er niet veel te doen dan afwachten. Evt draineren van wond indien het erg word, maar dat zal bij een gezond persoon niet gebeuren (zou kunnen, maar statistieken bevelen ons om het te zeggen)
Welke wondquote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef gohan16 het volgende:
Evt draineren van wond indien het erg word,
nu welquote:Op zondag 4 februari 2007 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt de foto's niet bekeken uit de OP hè
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |