Nu wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
... niet eens een link naar de oude?...
en in de OP gezet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:27 schreef naamloos.txt het volgende:
Voor de luie mensen: http://www.freesexchat.tk
Lees toch eens mutsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
Waarom komen ze dan helemaal naar nederland? Dit kunnen ze toch ook gewn thuis doen? Of ben je ook de baas van die site?
Je moest eens weten hoeveel ik er al ben kwijtgeraakt die naar het buitenland vertrokken zijn om daar een nieuw leven op te bouwen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:23 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Aan de man komen? Welke idioot gaat nou daarheen of zo'n mokkel te trouwen?![]()
Als dit een TTT wordt wil ik natuurlijk wel de eerquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Haahahaha
YEAH! Gaat echt goed
Zoals ik in het andere topic al zei, op ieder potje past een dekseltje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:28 schreef Sjonnjoop het volgende:
mm zelfs de lelelijke gaan in private
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Voorbeeld vorige keer:
[..]
Als dit een TTT wordt wil ik natuurlijk wel de eer
ach je beschermt je schatjes?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:29 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zoals ik in het andere topic al zei, op ieder potje past een dekseltje.
SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef glasbak het volgende:
Zet even de enige echte juiste link in de OP aub.. www.livejasmin.com
Daar staat geen lijstje onder!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef glasbak het volgende:
Zet even de enige echte juiste link in de OP aub.. www.livejasmin.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |