abonnement Unibet Coolblue
pi_47716987
Ik heb laatst ook op m'n werk een rendering gemaakt van het nieuwe gebouw bij de rotonde vlakbij het station:

(jammer dat het kutweer was toen ik de foto's nam)













dat doe ik dus op werk!
pi_47717455
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:53 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb laatst ook op m'n werk een rendering gemaakt van het nieuwe gebouw bij de rotonde vlakbij het station:

(jammer dat het kutweer was toen ik de foto's nam)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



dat doe ik dus op werk!
Das ja nét echt!
pi_47717934
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:06 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Das ja nét echt!
idd lol, keek de eerste foto's en toen dacht ik heh die staat er heul niet!
Zo niet.. dan toch!
pi_47718614
Haha, zie www.2express.nl ik heb dingen gemaakt voor Philips, eigen projectjes, etc...
pi_47726703
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:53 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb laatst ook op m'n werk een rendering gemaakt van het nieuwe gebouw bij de rotonde vlakbij het station:

(jammer dat het kutweer was toen ik de foto's nam)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



dat doe ik dus op werk!
Erg nice...

Kom dr vaak aan langs,,, viel me pas op dat t een nep gebouw was toen het gezegd was
pi_47726985
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef pekel het volgende:
Emmen over een jaartje of 10?
[afbeelding]

in 2020 staan dezelfde auto's exact hetzelfde op de parkeerplaats als op de eerste foto

En dr ligt een kerel met kleren aan in die vijver/waterpartij
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:30:15 #132
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47727561
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:39 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik zit dan voorlopig ook nog in Emmerhout

Maar Emmerhout is voor kleine kinderen een kutwijk om op te groeien, Angelslo niet veel beter en Emmermeer _!

Rietlanden is niet mijn wijk, Bargeres = Vietnam 2.

Buitendorpen blijven over en daar wil ik pas wonen als we een nieuwbouw woning vrijstaand kunnen krijgen.

Ergo, voor ons wordt het delftlanden
mwooooah zo slecht is emmerhout toch ook alweer niet rekkie ik woon in het kinholt gelijk tegen popping aan en jij dan?

misschien dat ik later in de delftlanden ga wonen als ik helemaal uit huis ga enz. Hangt er net van af waar ik een baan krijg. Het liefst ergens hier in de buurt, of anders trug naar Londen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_47728868
quote:
Heeft dat niets met datgene te maken wat jij gister voelde?
pi_47728908
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:30 schreef don-diablo het volgende:

[..]

mwooooah zo slecht is emmerhout toch ook alweer niet rekkie ik woon in het kinholt gelijk tegen popping aan en jij dan?

misschien dat ik later in de delftlanden ga wonen als ik helemaal uit huis ga enz. Hangt er net van af waar ik een baan krijg. Het liefst ergens hier in de buurt, of anders trug naar Londen.
Ik woon in de Marel.... en ik vind het voor onszelf nog zo slecht niet... maar mijn dochter wil ik hier niet laten opgroeien.

Ik woon daar tegen die kinderdagverblijf aan... en daar loopt me toch een tuig
Laatst waren ze aan het dealen en ik heb in februari en gebruikte kogel gevonden..
Niet zaken waar ik voorkeur aangeef bij het opvoeden van mijn dochter
pi_47729251


Hoi.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:39:27 #136
136386 ivo-de-piefo
[ Tepel : 0 ]
pi_47730847
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef pekel het volgende:
Emmen over een jaartje of 10?
[afbeelding]

lijkt mij niet gemeente belooft zoooooveel echt niet normaal, ze naaien je waar je bij staat hebben ze bij ons toen ook gedaan met de bouw van dat skateparkje voor ons.
pi_47731145
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef ivo-de-piefo het volgende:

[..]

lijkt mij niet gemeente belooft zoooooveel echt niet normaal, ze naaien je waar je bij staat hebben ze bij ons toen ook gedaan met de bouw van dat skateparkje voor ons.
Zoals wat beloven ze allemaal dan behalve het 'skaterparkje'?

Ik ken de gemeente juist als uiterst conservatief en kleinerend. Dus die foto's lijken mij geen belofte van de gemeente. Eerder een plan van vooruitstrevende projectontwikkelaars
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:56:55 #138
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47731682
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik woon in de Marel.... en ik vind het voor onszelf nog zo slecht niet... maar mijn dochter wil ik hier niet laten opgroeien.

Ik woon daar tegen die kinderdagverblijf aan... en daar loopt me toch een tuig
Laatst waren ze aan het dealen en ik heb in februari en gebruikte kogel gevonden..
Niet zaken waar ik voorkeur aangeef bij het opvoeden van mijn dochter
ik heb ze ook jammergenoeg meerdere keren aan het dealen etc gezien, jammer..

zitten prima mensen bij, maar ook echt tuig en die verknallen het weer voor de rest
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_47733688
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Heeft dat niets met datgene te maken wat jij gister voelde?
Ik ben immers ook een aap
pi_47733784
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:56 schreef don-diablo het volgende:

[..]

ik heb ze ook jammergenoeg meerdere keren aan het dealen etc gezien, jammer..

zitten prima mensen bij, maar ook echt tuig en die verknallen het weer voor de rest
Yup inderdaad.... en verder een beste buurt hoor met leuke mensen, maar dat soort tuig verpest het voor mij wel.... gelukkig kan ik zo nu en dan even dreigen met mijn hond (rottweiler)
pi_47737598
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik woon in de Marel.... en ik vind het voor onszelf nog zo slecht niet... maar mijn dochter wil ik hier niet laten opgroeien.

Ik woon daar tegen die kinderdagverblijf aan... en daar loopt me toch een tuig
Laatst waren ze aan het dealen en ik heb in februari en gebruikte kogel gevonden..
Niet zaken waar ik voorkeur aangeef bij het opvoeden van mijn dochter
Dan zit je echt facked... dat is daar toch schuin tegenover de laatste bushalte van marel???

Bij mij in de Eekharst is het "altijd" lekker rustig *afkloppen*

[fok! mode]
Alleen heb ik wel een x 2 van die criminele minderjarige negertventjes uit de tuin moeten jagen
[/fok! mode]

Soms is het wel TE rustig bij ons in de straat...
pi_47737613
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:56 schreef don-diablo het volgende:

[..]

ik heb ze ook jammergenoeg meerdere keren aan het dealen etc gezien, jammer..

zitten prima mensen bij, maar ook echt tuig en die verknallen het weer voor de rest
Ook bekend met die donkere man met dat grijze haar die altijd in de bus zit te zingen enzo???

Top gozer

Van voor naar achter in de hele bus: Heej joh, alles goed
pi_47738237
Omdat de rietlanden en een groot deel van bargeres te duur was had ik de keus uit Emmermeer, Emmerhout en Angelslo.

Ik dacht zelf altijd dat Angelslo de minste wijk van Emmen was, dus daar heb ik pas als laatste gekeken, maar toen ik op verschillende momenten door de verschillende wijken reed, viel Emmerhout me echt heel erg tegen, veel vaag volk op straat, beetje aparte sfeer hangt daar.

Angelslo was ook niet overal even fijn, maar toen ik achterin de Danackers kwam en zag hoe open (veel grote stukken groen en je kijkt niet bij elkaar in de tuin) het was en het vrije uitzicht zag toen was ik direct om.

Waar ik zelf ook slecht tegen kan zijn van die straatjes met aan beide kanten rijtjeswoningen en dan ook nog auto's aan beide kanten van de straat. Zo opgepropt allemaal.

Nu ik een tijdje in Angelslo woon bevalt het me echt super goed, geen raar volk op straat, geen hangjongeren, geen uitgebouwde Civic Sedans met Chroom enzo en gewoon niks geen overlast.
pi_47738288
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:06 schreef jd1982 het volgende:
Omdat de rietlanden en een groot deel van bargeres te duur was had ik de keus uit Emmermeer, Emmerhout en Angelslo.

Ik dacht zelf altijd dat Angelslo de minste wijk van Emmen was, dus daar heb ik pas als laatste gekeken, maar toen ik op verschillende momenten door de verschillende wijken reed, viel Emmerhout me echt heel erg tegen, veel vaag volk op straat, beetje aparte sfeer hangt daar.

Angelslo was ook niet overal even fijn, maar toen ik achterin de Danackers kwam en zag hoe open (veel grote stukken groen en je kijkt niet bij elkaar in de tuin) het was en het vrije uitzicht toen was ik direct om.

Nu ik een tijdje in Angelslo woon bevalt het me echt super goed, geen raar volk op straat, geen hangjongeren, geen uitgebouwde Civic Sedans met Chroom enzo en gewoon niks geen overlast.
Je zit in de goede Angelslo hoek

Vlak achter waar ik woon waar angelslo begint zie ik binnen nu en een jaar nog wel zoeen utrechtse "ondiep" rel uitbreken
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:19:27 #145
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47793639
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:08 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Je zit in de goede Angelslo hoek

Vlak achter waar ik woon waar angelslo begint zie ik binnen nu en een jaar nog wel zoeen utrechtse "ondiep" rel uitbreken
aan de goede kant van 'de steen' dus
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_47794794
hallo markooo....

en ik kom ook uit emmen trouwens
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:51:20 #147
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47794909
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef MartinoGilieam het volgende:
hallo markooo....

en ik kom ook uit emmen trouwens
okee en welkom

welk deel van emmen?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_47795808
angelslo... hietbrink zegt je dat wat?
pi_47796776
Ik ga dus ook niet in de Delftlanden wonen....
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:42:04 #150
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47796974
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:13 schreef MartinoGilieam het volgende:
angelslo... hietbrink zegt je dat wat?
nee doesn't ring a bell...maar ik ben net trug van een half jaar buitenland dus alle adressen ken ik nie meer

maar ik vind de locatie van de delftlanden niet helemaal super.. Maar then again ik vind parc te duur ook te ver weg. in dat opzicht is emmerhout wel relaxt. lekker dichtbij het centrum
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')