onderstel word eerst opgeknapt en dan kijk ik wel even verderquote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef zBus het volgende:
Ik vind het een tof project, maar heb je al enig idee aan hoeveel pk je wilt maken? Ga je ook nog wat veranderen aan ophanging/onderstel?
maybe domme vraag maar wat betekent TVP ?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:34 schreef StefanP het volgende:
Poeh, wat een kutwerk. Doe je dat zelf?
Tevens TVP voor toekomstige foto's en werk...
Hehe.. Ik wilde het niet zeggen, maar het is dat jij er over begint.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:54 schreef MikeyMan het volgende:
Is dat ding nog wel een beetje stevig? Ziet eruit als een bij elkaar gelast zooitje...
Hij heeft 5 maanden bij de plaatwerker gestaan hij is orgineel gepunt last zoals in de fabriek gebeurtquote:Op maandag 29 januari 2007 17:54 schreef MikeyMan het volgende:
Is dat ding nog wel een beetje stevig? Ziet eruit als een bij elkaar gelast zooitje...
die velgen komen er niet onder voor de rest blijft het de orginele look alleen de kleur racing bleu danquote:Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef Taxi het volgende:
Je wilt hem kennelijk niet origineel houden/ maken... Dan snel weg met die 3-spaaks meuk. Da's lulluk
Leuk bommetje op wielen, suc7 met de verbouwing!
Tevens Terug Vind Post...
Terug Vind Post, zodat jou topic bij de luitjes in de "My Active Topic" lijst komt te staan....quote:Op maandag 29 januari 2007 10:47 schreef DarkAngelNero het volgende:
[..]
maybe domme vraag maar wat betekent TVP ?
300 pk op de voorwielen, lijkt me wat overdone.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:46 schreef Chokeme het volgende:
Vet bakkie hoor TS. Waarom laat je die 300 pk motor er niet in als ik vragen mag ? En wat doe je daar dan mee ?
die moter is niet van mij ik heb me eigen turbo moter van 150 pkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:46 schreef Chokeme het volgende:
Vet bakkie hoor TS. Waarom laat je die 300 pk motor er niet in als ik vragen mag ? En wat doe je daar dan mee ?
150 is toch wel voldoende, het chasis en versnellingsbak zijn ook niet gemaakt voor meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:36 schreef DarkAngelNero het volgende:
[..]
die moter is niet van mij ik heb me eigen turbo moter van 150 pk
voor nu wel vind het echt een gave auto om in terijden standaart met de pk's die hij heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
150 is toch wel voldoende, het chasis en versnellingsbak zijn ook niet gemaakt voor meer.
Als je verstand hebt van lassen, weet je dat een lasnaad, mits goed gelast, ontzettend sterk is. Hele auto's worden opnieuw opgelast, zonder problemen met de stevigheid. Bij mij mogen er binnenkort 2 nieuwe kokerbalken onder, helaas...quote:Op maandag 29 januari 2007 17:54 schreef MikeyMan het volgende:
Is dat ding nog wel een beetje stevig? Ziet eruit als een bij elkaar gelast zooitje...
Het chassis kan makkelijk meer aan, eventueel kun je de carosserie nog extra doorlassen, je wilt niet weten wat sommige mensen in Engeland aan pk's hebben in deze autootjes. Versnellingsbak kan ook verstevigd worden, maar vaak is 't goedkoper om af en toe een bakwissel te doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef HansU het volgende:
150 is toch wel voldoende, het chasis en versnellingsbak zijn ook niet gemaakt voor meer.
Het zijn zekerz gave auto's ..zelf heb ik ook wel eens in een rs2000 gereden vond ik ook wel een belevenisquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:29 schreef FordXRRS het volgende:
@ Topicstarter, deze auto heb ik al gezien op http://www.ford-world.nl, lijkt me een heel leuk project en de auto is, voor zover ik heb gelezen, superhard ondertussen (?).
En inderdaad, zo'n ding gaat als de brandweer. Ik heb een RS2000 waar voorheen een 204PK sterke 2.3 ingebouwd (RS2300) was, en dat was snel. Maar toen ik eens een XR2i 130Pk reed wist ik ff niet wat me overkwam, gifitge autootjes. Zelfs een 1ste model Fiësta met een 1.1 motor is al véél rapper dan ik verwachtte.
Zelf houd ik 't toch bij de Escortjes, vindt 't zelf fijner dat die wat groter zijn. Eerst de Escort RS klaar maken, en dan m'n XR3i eens onder handen nemen...
Keep going
Bij mij was 't andersom, ik zocht een XR2i 1800, ik vond er ook 1 maar dat ging niet door omdat de verkoper niet echt meewerkte, en kwam weer uit op een Escort..quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:57 schreef DarkAngelNero het volgende:
[..]
Het zijn zekerz gave auto's ..zelf heb ik ook wel eens in een rs2000 gereden vond ik ook wel een belevenis
maar de xr2i 1800 was toch even me maag zoeken op de achterbank ik heb zelf ook tijd gezocht voor een xr3i of een rs2000 omdat ik wat groters wilde hebben maar ben toch op de fiesta weer uit gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |