abonnement Unibet Coolblue
pi_45826287
promo beloofd weer veels goed

http://feeds.feedburner.c(...)83829696/12pm1pm.mp4 (staat in op)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45826471
Die kerel krijgt echt een probleem. Wordt weer een week wachten.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:08:54 #178
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45826538


Jack's familie moet nu echt eens compleet worden uitmoord. Tenenkrommend slechte scene's met die lui altijd
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45826610
Die nieuwe promo, wawawiewa.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:15:19 #180
19529 Fendy
True Spirit
pi_45826771
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Richardfun het volgende:
Die nieuwe promo, wawawiewa.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niiicee!
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:15:59 #181
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45826795
Jack kan die bommen natuurlijk programmeren en moet 't doen anders krijgt z'n pa een kogel door z'n kop.
pi_45827949
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef twi het volgende:
Jack kan die bommen natuurlijk programmeren en moet 't doen anders krijgt z'n pa een kogel door z'n kop.
Lijkt me niet dat Jack ook nog eens wetenschapper is op het gebied van kernenergie, naar dat soort mensen waren ze namelijk op zoek.

Wel aardige aflevering, maar duidelijk weer een setup voor de komende weken.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_45828517
Jack is een koning, maar een kernfysicus is hij niet. Die theorie kun je vergeten twi
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_45830824
Promo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45831063
Ik ben hm aan het kijken, ik lees niets
pi_45831181
Het tempo is weer wat weg gezakt maar toch vond ik het een boeiende ep. WAt zou ik graag zien dat die Lennox eens goed een paar beuken krijgt en dat Graem door Jack te grazen wordt genomen!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 18:39:19 #187
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45831295
Jack kan alles
  dinsdag 30 januari 2007 @ 18:45:12 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45831511
Vanavond maar weer eens de laatste aflevering bekijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_45832034
Trouwens, bij mij gingen er wel alarmbellen af toen Milo z'n account aan Nadia gaf. Als het zo expliciet in beeld komt krijgt Milo daar in ieder geval gezeik mee of erger nog; Nadia is toch een mol.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_45833365
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:24 schreef de_sapje het volgende:
Promo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:32:33 #191
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45833453
Ziet er goed uit de promo. Gelukkig maar, is er in ieder geval nog iets goeds.
2000 light years from home
pi_45833819
Weer een geweldige ep
pi_45833917
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:04 schreef Richardfun het volgende:
Jack is een koning, maar een kernfysicus is hij niet. Die theorie kun je vergeten twi
Jack kan alles, kweet niet onder welke steen jij onder vandaan komt...
pi_45833989
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:30 schreef Richardfun het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_45834401
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:30 schreef Richardfun het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i18.tinypic.com/3zq7ixg.jpg (Spoiler pic!)
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_45834447
In de vorige promo van de afleveringen van gister zag je Jack met een shotgun en een team achter zich, die heb ik niet terug gezien in deze aflevering.
pi_45834544
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:55 schreef Jack_is_Back het volgende:
In de vorige promo van de afleveringen van gister zag je Jack met een shotgun en een team achter zich, die heb ik niet terug gezien in deze aflevering.
Idd, scherp.
  Moderator dinsdag 30 januari 2007 @ 20:10:14 #198
42184 crew  DaMart
pi_45835068
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben ik de enige die zich eraan heeft zitten ergeren hoe ze het karakter van Karen Hayes deze aflevering behandeld hebben?

In seizoen 5 begon ze nog als een behoorlijke bitch die er geen moment over aarzelde om heel CTU over te nemen.
En nu is ze ineens de aardige nex-door-neighbour die zich wel heel makkelijk laat blackmailen door dat lulletje Lennox.

Ze had haar hakken in de grond moeten zetten en die Lennox jankend weg moeten laten rennen.
Karen vraagt natuurlijk niet voor niets overplaatsing naar CTU... vandaaruit gaat ze Tom vast zijn ondergang bezorgen. Ze speelt alleen even met hem mee nu.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_45836386
Slappe aflevering hoor. Had meer verwacht . Hoezo kon Jackie die man niet overmeesteren toen zijn broer hem pwnde ? Verder was er niet veel actie-bauwa-pauwa. Maar toch maakte Waleed veel goed .
Hoe hij die telefoon pakte . De held
hi
pi_45836584
Mss een beetje offtopic maar ik heb onlangs season 2 nog eens bekeken en een paar dingen zijn mij niet helemaal duidelijk:

1) Op het einde komt dat slecht mens uit season 1 (die dat vliegtuig opblaast) de president een handje geven met iets op haar hand... Wat is dat precies en wat is daar de bedoeling van? In season 3 wordt daar volgens mij niet verder op in gegaan buiten het feit dat m'n over een aanslag op de president spreekt... of ik zou het ook nog eens aandachtig moeten bekijken. En die vent op die boot, wie is dat? We zien die toch ook niet meer terug in season 3 of vergis ik me?

2) Dit is niet zozeer een vraag maar gewoon iets dat ik nogal vreemd vind. Ik heb season 2 nu al 2 keer bekeken en telkens opnieuw vraag ik me af waarom Jack het niet aanpapt met Kate Warner... Er bloeide toch iets tss die twee? Waarom wordt daar in het derde season niet verder op ingespeeld?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')