abonnement Unibet Coolblue
pi_45365774
Had ik begin december dus een paar schoenen daar gekocht. Begin januari, na nog geen 2 weken erop lopen (wissel af en toe van schoenen wat ook als advies wordt gegeven voor kwaliteitbehoud) laten de zolen dus al los.

Koop je dus een duur merk schoenen bij een dure keten waar nog eens een handgetekende kwaliteitsgarantieinspectie bij zit, krijg je dit.

Ik dus met hoge verwachtingen terug naar de Bijenkorf om die schoenen terug te brengen, want hier had ik uiteraard geen zin in. Kwam ik in eerste instantie boven bij de klantenservice, krijg ik te horen dat ze al meer mensen langs hadden gehad. Ik had het woord van Bommel schoenen nog niet helemaal uitgesproken of ze begon over de zolen
Leek mij dus alsof ze er aardig bekend mee waren, maar voor service moest ik even naar de afdeling.

Ik daar heen en krijg te horen dat ze ze terug willen sturen. Dit kwam erop neer dat ik eigenlijk 3 weken op sokken mocht gaan lopen en daar zat ik natuurlijk niet echt op te wachten. Ik wilde eigenlijk gewoon mijn geld terug en dan ergens anders naar toe, maar dat konden zij niet...
Hier was ik dus absoluut niet over te spreken, hebben ze er een manager erbij gehaald en die zou persoonlijk contact opnemen met van bommel en mij dan terug bellen.

Goed, ik werd dus terug gebeld en ze hebben toen de service geboden om de schoenen zelf door een schoenmaker te laten repareren en kon ze toen diezelfde week nog ophalen.

Dit afgelopen vrijdag dus gedaan en eind van het weekend waren de zolen dus alweer los

Kan ik dus weer terug en waarschijnlijk een baggerservice van de bijenkorf tegemoetzien. Volgens mij krijgt die medewerker het al benauwd als ik er aan kom lopen met een tas en een paar schoenen.

Mijn klacht; koop je 'kwaliteitsschoenen' bij een 'kwaliteitsketen', is de service die je verwacht en waar je eigenlijk ook voor betaald dus nergens te vinden.....
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_45365838
Wheheh van Bommel !!

Dat zijn ook gewoon sierschoenen voor sierpaarden, geen stevige stappers
(Y)
pi_45365868
en waarom zeg je dat nu pas......
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  Moderator maandag 15 januari 2007 @ 10:29:29 #4
18653 crew  D.
pi_45365887
Die heb ik ook, voor 'gelegenheden'
pi_45365901
ik verwachtte een ander topic na het lezen van de titel.. ik stond op het punt naar de bijenkorf te gaan, ben nu lichtelijk teleurgesteld!
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45365961
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:29 schreef D.Rose het volgende:
Die heb ik ook, voor 'gelegenheden'
Stappen in de kroeg met van Bommels, dat moet je. Waren zeker geplakte zolen... (Al mogen die natuurlijk ok niet na 2 weken loslaten)

Als ik jou was zou ik gewoon zelf even naar de fabriek van Van Bommel bellen om iets gedaan te krijgen. Ik denk dat ze de service van de Bijenkorf ook niet zullen waarderen en jou gewoon een fatsoenlijke oplossing aanbieden.
  Moderator maandag 15 januari 2007 @ 10:38:46 #7
18653 crew  D.
pi_45366104
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:32 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Stappen in de kroeg met van Bommels, dat moet je. Waren zeker geplakte zolen... (Al mogen die natuurlijk ok niet na 2 weken loslaten)
De kroeg in bedoelde ik dus niet, tenzij daar bijvoorbeeld een bruiloft aan de gang is
pi_45366208
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:38 schreef D.Rose het volgende:
De kroeg in bedoelde ik dus niet, tenzij daar bijvoorbeeld een bruiloft aan de gang is
Ik bedoelde het wel serieus, al zou ik never nooit geen plakzolen kopen. M'n goede schoenen doe ik wel aan als ik niet in de kroeg sta.
  maandag 15 januari 2007 @ 10:45:45 #9
13250 Lod
Sapere aude!
pi_45366315
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:26 schreef chiren het volgende:
Dat zijn ook gewoon sierschoenen voor sierpaarden, geen stevige stappers
Ik heb zolang ik me kan herinneren van Bommels en doe daar alles mee. Ik loop er flinke afstanden mee, loop door weilanden, sloten, zandverstuivingen, sneeuw etc. Gebruik ze voor het paardrijden (als het moet) of voor het omgaan met paarden in het algemeen. Met één paar schoenen die ik vrijwel elke dag aanheb doe ik dan ongeveer 4 jaar (met af en toe verzolen (rubber)). En dan zien ze er nog steeds acceptabel uit. Ik vind ze dus niet bepaald sierschoenen.
Het huidige paar is net geen jaar oud. Geen problemen met de zolen, wel met het stiksel.
GNU Terry Pratchett
pi_45366317
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:30 schreef Linkmiegel het volgende:
ik verwachtte een ander topic na het lezen van de titel.. ik stond op het punt naar de bijenkorf te gaan, ben nu lichtelijk teleurgesteld!
Ga je trekken op de sexy en gewaagd topics!
pi_45366438
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:32 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Stappen in de kroeg met van Bommels, dat moet je. Waren zeker geplakte zolen... (Al mogen die natuurlijk ok niet na 2 weken loslaten)

Als ik jou was zou ik gewoon zelf even naar de fabriek van Van Bommel bellen om iets gedaan te krijgen. Ik denk dat ze de service van de Bijenkorf ook niet zullen waarderen en jou gewoon een fatsoenlijke oplossing aanbieden.
Dat had ik me ook al bedacht:
quote:
Mocht u van mening zijn dat er bij uw paar Van Bommel schoenen sprake is van een produktie- of materiaalfout dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw Van Bommel dealer.

Vanwege het persoonlijke contact is uw dealer optimaal in staat uw klacht te beoordelen. Uw dealer zal u van het best mogelijke advies voorzien en u, indien noodzakelijk, terzijde staan bij de verdere afhandeling.
http://www.vanbommel.nl/welkom.htm
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  maandag 15 januari 2007 @ 10:53:27 #12
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_45366522
Van Bommels zijn echt geen sierschoenen. Het zijn over het algemeen gewoon goede schoenen die kwalitatief niets te wensen ovelaten. Behalve bij dit model blijkbaar. Zal wel een produktiefout zijn.
Kan me wel voorstellen dat TS baalt, maar helemaal terecht vind ik het niet. Je hebt garantie op de schoenen en die kriijg je dus ook. Ik neem aan dat er nergens staat (of dat iemand heeft gezegd) dat je ze terug mag brengen en dat je je geld terug krijgt bij gebreken. Ik vind het al heel wat dat ze de kosten van de reparatie voor je betalen.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_45366548
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:53 schreef Everett het volgende:
Je hebt garantie op de schoenen en die kriijg je dus ook.
En...
quote:
Ik neem aan dat er nergens staat (of dat iemand heeft gezegd) dat je ze terug mag brengen en dat je je geld terug krijgt bij gebreken. Ik vind het al heel wat dat ze de kosten van de reparatie voor je betalen.
WTF?
pi_45366601
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:50 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Dat had ik me ook al bedacht:
[..]

http://www.vanbommel.nl/welkom.htm
Niet zeuren maar gewoon naar de schoenfabriek van Van Bommel in Moergestel bellen. Het nummer is +31(0)13-5136973.

Je kan duidelijk aangeven dat de dealer verzuimt om goede service te verlenen en dat het daarmee het schoenenmerk in diskrediet brengt.

En wat heeft F v Bommel een klotesite. Zonder te vergroten kan je het praktisch niet lezen.
  maandag 15 januari 2007 @ 10:56:19 #15
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_45366606
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:54 schreef veldmuis het volgende:

[..]

En...
[..]

WTF?
Ja, da's ingewikkeld hè
Garantie hoeft niet te betekenen dat je je geld terug krijgt. Kan gewoon betekenen dat ze kosteloos gerepareerd worden binnen een bepaalde periode.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_45366642
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:56 schreef Everett het volgende:

[..]

Ja, da's ingewikkeld hè
Garantie hoeft niet te betekenen dat je je geld terug krijgt. Kan gewoon betekenen dat ze kosteloos gerepareerd worden binnen een bepaalde periode.
Vandaar dat je zegt
quote:
Ik vind het al heel wat dat ze de kosten van de reparatie voor je betalen.
pi_45366703
Niet-zo-verkapt "kijk mij eens met mijn dure schoenen met handgetekende kwaliteitsgarantieinspectie certificaat" topic.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_45366711
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:00 schreef Jarno het volgende:
Niet-zo-verkapt "kijk mij eens met mijn dure schoenen met handgetekende kwaliteitsgarantieinspectie certificaat" topic.
Die rofls kapot gaan!
  Moderator maandag 15 januari 2007 @ 11:01:45 #19
18653 crew  D.
pi_45366759
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:42 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Ik bedoelde het wel serieus, al zou ik never nooit geen plakzolen kopen. M'n goede schoenen doe ik wel aan als ik niet in de kroeg sta.
Dat zeg ik toch
pi_45366829
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:01 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch
Ik impliceer dat ik van Bommels kutschoenen vindt, en jij zou ze aantrekken naar bruiloften. Ik zie toch echt een verschil.
  maandag 15 januari 2007 @ 11:05:01 #21
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_45366841
kut merk
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_45366847
Sierschoenen, goeie schoenen, stevige schoenen, whatever, het blijven bejaardenschoenen

Word ik nu geflamed ?
(Y)
pi_45366848
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:05 schreef wise het volgende:
kut merk
Maar wel met met handgetekende kwaliteitsgarantieinspectie certificaat.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 15 januari 2007 @ 11:05:35 #24
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_45366852
Ik heb vorige week ook F v. Bommels gekocht.

Ik ben benieuwd.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  Moderator maandag 15 januari 2007 @ 11:05:42 #25
18653 crew  D.
pi_45366854
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:04 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Ik impliceer dat ik van Bommels kutschoenen vindt, en jij zou ze aantrekken naar bruiloften. Ik zie toch echt een verschil.
Ik zeg dat ik mijn goede schoenen niet aan doe al ik naar de kroeg ga, jij zegt hetzelfde
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')