Inderdaad. Mijn paard is verzekerd, maar daar worden ook veel dingen uitgesloten. Ik vraag me altijd af of je niet beter dat maandelijkse bedrag zelf "opzij" kunt zetten om alles te betalen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:58 schreef senesta het volgende:
Ik heb er destijds voor onze hond naar gekeken maar vaak worden een hoop dingen niet vergoed die juist het meeste voorkomen.
Inentingen, sterilisatie, en sommige veel voorkomende raseigen aandoeningen.
Ik zou eerst even doorlezen wat wel en niet vergoed word en wat wel en dan beslilssen.
Kassa ( ze worden er overgens meer genoemd dan alleen in dit stukjequote:Briass 18-01-05
Nou inderdaad, als ik dit van tevoren geweten had had ik ook nooit een verzekering afgesloten voor mijn hond!!! Heb een rottweiler die een half jaartje aangereden is door een auto. Gevolg: gebroken poot. Dus ik natuurlijk gelijk foto's laten maken en elke keer terug voor haar gespalkte poot. Denk dat ik wel 10x terug geweest ben naar de dierenarts.
Dus ik die rekeningen opsturen naar de verzekering, krijg ik alleen de eerste 2 keer vergoed!! Omdat ze uiterlijk twee keer een rekening van hetzelfde soort probleem vergoeden.
Nou dat stond niet in de brochure!!! Het is toch ook maar 1 probleem, 1 ongeluk. Nou zo zien hun dat dus niet . Zodra het mogelijk is zeg ik die verzekering ook gelijk op
Ohw, dat ziet er idd niet echt heel goed uit...... Maar dit was de enige die een folder had, de rest moest je het hebben van hun website...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:19 schreef senesta het volgende:
Misschien dat je hier nof wat aan hebt?
http://www.dierzorg.nl/lib/asset.asp?AssetID=335
en hier een stukje op de site van Kassa waar ook met name Briass word genoemd:
[..]
Kassa ( ze worden er overgens meer genoemd dan alleen in dit stukje)
Oh thnx, die had ik nog niet gezien. Ga ik even doorlezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:27 schreef Lienekien het volgende:
HIer is kortgeleden al een topic over geweest.
Huisdierenverzekering
Bedenk je wel dat de kat mogelijk voor blaasproblemen wordt uitgesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |