abonnement Unibet Coolblue
pi_45201264
Wat zal de dag brengen als ze wakker worden

Overigens vond ik het vandaag wel gezellig, er is veel gelachen, en eigenlijk niet echt ruzie gemaakt, uiteraard wel veel geroddeld.

Hoogtepunten: Huub verliest van bart met sprinten, bart en brian zijn gelijk.

en uiteraard de post op DGK over het vinden van de nepblog van huub, van een fokker:
quote:
23:57 - Fan-log of 'bash'-log

Op de een of andere manier heeft Brian een weblog onder ogen gehad die over Huub gaat. In geuren en kleuren verteld hij aan Bart en Nathanael wat hij heeft gezien: "Eerst dacht ik dat Huub ook een blog heeft, maar toen zag ik dat hij op die weblog voor gek wordt gezet." Dat kun je nou wel denken Brian, maar heb je dat echt wel goed gezien?


[ Bericht 45% gewijzigd door Missy_1974 op 10-01-2007 02:33:31 ]
  woensdag 10 januari 2007 @ 02:57:16 #2
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45201598
Huub Huub Hoera!

Ik ben heel benieuwd en kan niet wachten tot de post komt..
Het is natuurlijk mooi als alles opgespaard wordt, maar aan de andere kant moeten we dan (lang?) wachten. Het is ook mooi als ie morgen al een beste stapel krijgt, zal ongetwijfeld al verbazing opwekken bij de rest, vervolgens komt er later weer een berg post, en misschien bij de daarop volgende postronde wéér..

Dan weten ze het ook niet meer hoor
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_45201781
we gaan het zien, maar volgens mij worden er echt over de 200 kaarten verzonden als je alles beetje optelt met de andere sites erbij, dat kan toch niet allemaal in de vuilnisbak belanden
(tnx trouwens voor andere topic
  woensdag 10 januari 2007 @ 03:32:40 #4
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45201825
vuilnisbak zal het toch niet belanden? Dat zullen ze dan wel voor hem bewaren totdat ie het huis verlaat

[ Bericht 33% gewijzigd door Mr_Baus op 10-01-2007 03:43:50 ]
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_45202136
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 03:32 schreef Mr_Baus het volgende:
vuilnisbak zal het toch niet belanden? Dat zullen ze dan wel voor hem bewaren totdat ie het huis verlaat
Het lijkt mij sterk dat DGK-redactie de kaarten weggooit of achterhoudt. Dat is 'verduistering', lijkt mij en dus strafbaar. Twijfelpunt is dat de brieven gericht zijn aan Talpa producties t.a.v. HUUB/SYLVIA. Het zou anders zijn als de kaarten gericht waren aan HUUB/SYLVIA per adres Talpa producties. Dan zijn ze écht voor en van HUUB en/of SYLVIA en mag weggooien/achterhouden zeker niet. Maar ja, ga dat maar eens aanvechten.

Je kunt trouwens ook de censuur van Talpa op dezelfde manier omzeilen (puur juridisch gezien dan hm - of ze zich er aan houden is een tweede). In Nederland kennen we het briefgeheim, dat is opgenomen in de Grondwet en onschendbaar. Je kunt dus met een contractje geen afstand doen van dat recht. Maar als je een brief schrijft aan een onderneming t.a.v. IEMAND die daar werkt - dan is de brief in principe gericht aan het bedrijf en mag de werkgever - ook al is dat niet 'netjes' - de brief openen en lezen. Dat is anders als je een brief stuurt aan Huub p/a Talpa producties etc. Zeker als je er nog 'Persoonlijk' opzet. Dan mag Talpa die brief wettelijk gezien niet openen, tenzij ze de geadresseerde verdenken van iets dat tegen regels ingaat (iets strafbaars dus). Weggooien of achterhouden van dat soort brieven? Dat mag ook niet - want dat is dus weer verduistering. Maar goed, ik heb zo'n idee dat Talpa veel regels aan z'n laars lapt.

Briefgeheim
Volgens de Grondwet is het briefgeheim onschendbaar. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen de professionele en niet-professionele sfeer. Een brief mag niet door derden (iemand anders dan afzender of geadresseerde) geopend worden.De bescherming van het briefgeheim is niet alleen een kwestie van privacy, het is ook een kwestie van strafwetten: wie een "aan de post toevertrouwde brief" opent of wegmaakt, begaat een misdrijf. Het briefgeheim en de privacy zijn ook binnen ondernemingsmuren van toepassing.

Ter attentie van brieven
Vaak zijn brieven gericht "aan onderneming X, ter attentie van persoon Y". De werkgever mag al deze brieven lezen, ook als ze aan een andere persoon binnen het bedrijf zijn gericht. De onderneming is immers ook geadresseerde.
Anders ligt het bij briefwisseling met vermeldingen als "persoonlijk" of "vertrouwelijk" bij de naam of als de brief aan de werknemer gericht is en bij het adres van het bedrijf "per adres" vermeld is. In zulke gevallen gaat het om niet-professionele briefwisseling. De werkgever mag ze dan in principe niét lezen. Hij is immers geen geadresseerde. Soms is het niet helemaal duidelijk of een brief persoonlijk is of niet. In zulke gevallen moet het gezond verstand primeren. Dikwijls zal men uit de aard van de zending (bijvoorbeeld de afzender), kunnen opmaken of het om een persoonlijke of professionele zending gaat.


pi_45202301
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 06:10 schreef Bontekoe het volgende:

[..]

Het lijkt mij sterk dat DGK-redactie de kaarten weggooit of achterhoudt. Dat is 'verduistering', lijkt mij en dus strafbaar. -knip-
Toen ze het huis ingingen wisten ze dat ze een deel van hun rechten opgaven. Ze mogen altijd weggaan.

Ik denk dat de post op zijn vroegst dinsdag of woensdag gegeven zal worden.
Eerst gaat het naar hilversum, daar duurt het een dag voor iemand het bekijkt, dan duurt het nog een dag voordat het naar Eemnes gaat en daar doen ze er ook nog een vergaderingetje over, na nog eens een dag, en als er dan toevallig eens geen hommeles in de tent is, en alle bewoners een beetje in de woonkamer rondhangen... "plof" , twee A4 enveloppen met elk 50 kaarten.

Wat ik WEL denk, is dat Huub een glimp van de foto's te zien heeft gekregen (onder belofte van geheimhouding) en weet dat ze NIET negatief zijn, zodat hij zich er niet druk over hoeft te maken, als Brian hem er mee begint te pesten.

Nouja, we zullen zien.
  woensdag 10 januari 2007 @ 07:48:36 #7
130755 Kinga
versier hier
pi_45202394


Grappig hoe Bart ligt...
pi_45202508
Opgebaard?
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_45203081
goede morgen, van de Talpa site:
Strepsils bij de hand?

Hopelijk staan de Miljonairs zo meteen op zonder keelpijn. Er moet namelijk veel gepraat worden vandaag. Er staan twee stemmingen en een debat op de planning. Als dat maar geen ruzie wordt…
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_45203129
Toevallig had ik dezelfde post dus maar weggehaald.
nou ben benieuwd hoor.
Met stemmen en dat debat.
pi_45203150
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:10 schreef rooie3 het volgende:
Hopelijk staan de Miljonairs zo meteen op zonder keelpijn. Er moet namelijk veel gepraat worden vandaag. Er staan twee stemmingen en een debat op de planning. Als dat maar geen ruzie wordt

Bron Tien.tv.
Twee stemmingen voor wat?
pi_45203186
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:12 schreef smalfilm het volgende:

[..]

Twee stemmingen voor wat?
Dat mogen we natuurlijk nog niet weten.
Zo blijven we weer aan de streams gekluisterd.
pi_45203474
En waar zal het debat over gaan. Pesten en treiteren?
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_45203604
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef schizolientje het volgende:
En waar zal het debat over gaan. Pesten en treiteren?
Zal die engelse zooi wel zijn.
pi_45204128
NL zit weer lekker op Natasia in te praten.
Hij vind het prachtig dat Natasia, Syl en Huub niet helemaal kan negeren. Hij kan dat wel.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45204161
Volgens Natasia is Syl te saai voor het heeeeeeeeeeeeeele plaatje. Maar zitten zij en Huub wel goed.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45204210
Volgens NL is Syl gevoelig voor de camera en voor de aandacht.
Gisteren met dat jam ging ze dansen als een student volgens NL
Hij kan dr niet plaatsen dat ze doet zoals ze echt is.
Volgens Natasia is ze dat niet, is ze dat niet, is ze dat niet.
Volgens NL kan ze zomaar iemand vermoord hebben
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45204219
snode plannen op stream 4....

Operatie "Huub eruit"

Nel analyseert dat Sylvia camerageil is en hij trekt haar echt niet "nog erger dan jij, Natasia"
"Ze kan zomaar iemand vermoord hebben"
"Hij zei : ze heeft een heel duistere kant, ze heeft een heel duistere kant. Die man is echt sincere."

Natasia "Ik heb dat van het begin al "
pi_45204236
NL. ik krijgt dr wel te pakken hoor.
Ze is zo scheinheilig als de tering
Ze zegt ik ben zo integer
Maar ondertussen.

En Natasia zegt ze vind het verschrikkelijk dat Eveline weg is, want die roddelde pieuw.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45204248
Nel vindt dat Sylvia altijd maar aan het zuigen is.

"zonder gene komt ze erbij staan en komt ze vragen hoe het zit !!!!"

errug, he

(net zoals Huub zei: hij kan iets normaals zeggen, alsof het iets heel vies is)
pi_45204256


All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_45204270
Als iemand niet echt lacht dan heb ik voor de rest vraagtekens erbij zegt NL
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45204282
Ik mis alleen een rood pakje en die vork ernaast zegt Natasia

(Natasia zelf heeft t rode pakje al aan overgens )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45204293
Vind het toch wel netjes dat Natasia en NL nooit roddelen.
En Nl wel druk is de hele dag.
Sylvia heeft nooit iets te doen.
pi_45204295
En dan zegt Natasia (met rood pakje aan) "ik stel me haar voor met een rood pakje aan en een vork ernaast"

PRICELESS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')