abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:46:51 #51
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45198588
zo geregeld! kheb een vette voorkant!!
Als dit geen hart onder de riem is;



Donderdag verstuurd t Kh em...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:47:10 #52
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_45198602
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:46 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dus dat is een nee ?
Moet je dat nog vragen?
Hatsjoe!
pi_45198639
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:47 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Moet je dat nog vragen?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_45198778
postkaart is aangemaakt.
je postkaart wordt op 10-01-2007 verstuurd aan de volgende persoon :
* Talpa producties, de gouden kooi TAV HUUB !!! hilversum

een leuke beer zelf gefotograveerd vorige week in emmen..
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_45198839
Een leuke en goede actie
pi_45198886
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Een leuke en goede actie
Doe je mee ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_45198904
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:52 schreef singlemetkids het volgende:
postkaart is aangemaakt.
je postkaart wordt op 10-01-2007 verstuurd aan de volgende persoon :
* Talpa producties, de gouden kooi TAV HUUB !!! hilversum

een leuke beer zelf gefotograveerd vorige week in emmen..
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_45198949


met een zin erbij van :

Huub , wees zo trots, sterk en met een dikke vacht/huid van een beer !
laat je niet gek maken.
wie het laatst lacht lacht echt het best !
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_45198954
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo geregeld! kheb een vette voorkant!!
Als dit geen hart onder de riem is;

[afbeelding]

Donderdag verstuurd t Kh em...
pi_45198961
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Doe je mee ?
Ik zal morgen eens kijken of ik wat leuks kan vinden
pi_45199163
Ah mooi, kan ik hier even posten dat dit nu al de meest kansloze actie van 2007 is...

Get a friggin life. Kaartjes sturen... naar een tv-programma.. Om zoiets...

Humor!
pi_45199360
fok lijkt steeds meer op talpa. alleen krijgen deze sukkels er nog steeds geen geld voor, moeten ze wel doen, misschien om eens eindlijk een werkzame server aan te schaffen.
en die kaarten steek die maar in je reet. wat een onzin.
De Puta Madre
pi_45199558
Mijn kaartje is ook onderweg. Ik kan tegen een hoop maar dit gaat te ver.
pi_45199631
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef Brennie78 het volgende:
Mijn kaartje is ook onderweg. Ik kan tegen een hoop maar dit gaat te ver.
dat mensen kaarten gaan sturen voor een vrijwillige opsluiting, jah, dat vind ik ook veel te ver gaan.
De Puta Madre
pi_45199641
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:11 schreef Killer_Mom het volgende:
fok lijkt steeds meer op talpa. alleen krijgen deze sukkels er nog steeds geen geld voor, moeten ze wel doen, misschien om eens eindlijk een werkzame server aan te schaffen.
en die kaarten steek die maar in je reet. wat een onzin.
Ik was het altijd met je eens, maar nu heb ik voor het eerst een kaart gestuurd naar een tv programma. Wist ook niet dat ik het zou doen.................. het schaamrood stond op mn kaken, het zweet brak me uit..................echt!!!

Maar wat er daar gebeurd is zo slecht dat ik besloot om het te doen. Ik snap dat het niet te berijpen is, maar echt waar, tis niet soft of dom.................... tis echt een must om te zorgen dat er normaal wordt gedaan in een formule waar tv en internet samen gaan....................... echt geloof me
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:26:44 #66
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_45199696
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef Brennie78 het volgende:
Mijn kaartje is ook onderweg. Ik kan tegen een hoop maar dit gaat te ver.
Ja precies, Huub zijn gedrag kan echt niet meer door de beugel.

Mijn kaartje naar Bart is ook zojuist verzonden.
pi_45199717
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:23 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik was het altijd met je eens, maar nu heb ik voor het eerst een kaart gestuurd naar een tv programma. Wist ook niet dat ik het zou doen.................. het schaamrood stond op mn kaken, het zweet brak me uit..................echt!!!

Maar wat er daar gebeurd is zo slecht dat ik besloot om het te doen. Ik snap dat het niet te berijpen is, maar echt waar, tis niet soft of dom.................... tis echt een must om te zorgen dat er normaal wordt gedaan in een formule waar tv en internet samen gaan....................... echt geloof me
Was toch hele opzet van dat spel? Elkaar wegpesten? Waarom is dit zo erg dan? Ze spelen 't spel gewoon slim blijkbaar.
pi_45199723
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:57 schreef singlemetkids het volgende:
[afbeelding]

met een zin erbij van :

Huub , wees zo trots, sterk en met een dikke vacht/huid van een beer !
laat je niet gek maken.
wie het laatst lacht lacht echt het best !
Uh...het gezegde is wel sterk als een beer zijn maar verder is het een olifantenhuid hebben hoor
pi_45199740
mijn kaart is onderweg.................. net op de brievenbus gedaan.....and i'm feeling good
pi_45199751
als jullie dat vinden, moet je dat ook doen. punt uit.

je tijd aan zo'n opgelegde pesterij te geven is nog meer zonde.
De Puta Madre
pi_45199769
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Uh...het gezegde is wel sterk als een beer zijn maar verder is het een olifantenhuid hebben hoor
dus alle kaartjes stuurdes ook
pi_45199822
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:11 schreef Killer_Mom het volgende:
fok lijkt steeds meer op talpa. alleen krijgen deze sukkels er nog steeds geen geld voor, moeten ze wel doen, misschien om eens eindlijk een werkzame server aan te schaffen.
en die kaarten steek die maar in je reet. wat een onzin.
wat doe je dan hier
pi_45199861
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
als jullie dat vinden, moet je dat ook doen. punt uit.

je tijd aan zo'n opgelegde pesterij te geven is nog meer zonde.
Ja, ik kan ook bijna niet meer geloven dat dit niet geinstueerd is...het is te wreed gewoon...
pi_45199864
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
als jullie dat vinden, moet je dat ook doen. punt uit.

je tijd aan zo'n opgelegde pesterij te geven is nog meer zonde.
pi_45199913
of je leest de bijbel correct
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 00:41:38 #76
128220 Peter6000
pi_45199943
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:03 schreef jmac het volgende:
Ah mooi, kan ik hier even posten dat dit nu al de meest kansloze actie van 2007 is...

Get a friggin life. Kaartjes sturen... naar een tv-programma.. Om zoiets...

Humor!
Ach ja

Ik heb onder een geheime 2e naam er nog eentje gestuurd, dit keer via het kaartenhuis.
pi_45199978
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ach ja

Ik heb onder een geheime 2e naam er nog eentje gestuurd, dit keer via het kaartenhuis.
pi_45200010
FOK!kers starten kaartenactie voor Gouden Kooi bewoner Huub
Gepost door Walter (Seborik) - Bron: FOK!
Gepubliceerd: dinsdag 9 januari 2007 @ 23:04
In het subforum De Gouden Kooi wordt al maanden hevig gediscussieerd over alles wat met De Gouden Kooi en haar bewoners te maken heeft. Het Tien-programma waarin mensen een miljoen euro en een villa kunnen winnen simpelweg door er als laatste in te blijven, maakt nogal wat emoties los, zowel bij de bewoners zelf als bij de kijkers, en zeker op FOK!.

Zo heeft iedere bewoner bijvoorbeeld z'n eigen topic, waarin elke pukkel of opmerking tegen het licht wordt gehouden, en ook zitten er dagelijks (en nachtelijks) users klaar om de streams te volgen en voor iedereen te bespreken, zodat we ook buiten de dagelijkse uitzendingen om op de hoogte gehouden kunnen worden van het wel en wee van de 8 'miljonairs'.

Een kleine maand geleden kwam plotseling een bewoner terug die door de andere miljonairs in een eerdere kiesronde was afgewezen: Huub.


Vanaf het moment dat Huub zijn intrede deed in de villa, kon hij bij geen enkele bewoner goed doen. Met name Nathanael en Bart, die inmiddels bekend staan als de mannen die voortdurend bezig zijn snode plannen uit te broeden om de overige bewoners eruit te werken, hadden het op Huub gemunt.
Dagelijks zaten de beide zelfbenoemde toekomstige winnaars met elkaar te smoezen over de 25-jarige bewoner, en hoe ze hem zover konden krijgen er zelf uit te stappen of de groep mee te krijgen hem er unaniem uit te stemmen. Huub werd beschimpt, genegeerd, uitgedaagd en uitgelachen, maar hield zich onder deze constante druk zeer kranig.

Uiteraard heeft iedereen een grens, een moment waarop hij of zij er niet meer tegen kan, en Huub's 'boiling point' werd afgelopen weekend bereikt na weer een aanval van Nathanael, in het bijzijn van medebewoners Nena en Brian. Huub sloeg door, schold Nathanael uit, noemde zijn moeder een hoer en gaf hem een klein duwtje, dit tot zichtbaar genoegen van Nathanael die zijn opzetje zag slagen en zijn kansen hem weg te kunnen stemmen met de minuut zag stijgen.

Na zijn gespeelde schok over het 'fysiek' worden van Huub en zijn krokodillentranen over het beledigen van zijn moeder, probeerde Nathanael op alle mogelijke manieren de situatie uit te melken en zodoende Huub in een zo mogelijk nog kwader daglicht te stellen.

Maar de streamers op FOK! zijn natuurlijk niet gek.
Die zien al een kleine maand met stijgende verbazing hoe er met Huub wordt omgegaan en zijn de achterbakse streken van de andere bewoners zat. Zo zat, dat ze hebben besloten tot een BRIEFKAARTENACTIE > EEN HART ONDER HUUB'S RIEM [2]. Door massaal kaarten te sturen naar de redactie van De Gouden Kooi moet Huub (en daarmee de andere bewoners) duidelijk worden gemaakt dat hoezeer hij ook getreiterd wordt, hij kan rekenen op de steun van de kijkers en zich niet gek moet laten maken.

Hopelijk geeft hem dat een steuntje in de rug bij de dagelijkse omgang met de bewoners van de villa en houdt hij het nog lang vol in het programma dat, volgens John de Mol, beslist geen treitershow zou worden...
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_45200043
Jezus Christus. Wat een kansloze mongolenactie ook weer.
Ten eerste: wie de fuck kijkt er naar dat programma? Feit dat ik het hier post zal wel weer veel reacties opwerpen.
Ten tweede: waarom zou je lui afvallen die voor winst gaan? waarom doe je anders mee? Toch niet om leuk te gaan doen?
Ten derde: Huub doet mee aan het programma, net zozeer als de andere lui. Dan is het toch niet raar dat ze iemand er uit werken? Dat is het hele idee van het spel pfff
Dat het ook nog op de FP komt is helemáál zielig.
Om over reclame voor de allerschraalste zender die NL kent nog maar te zwijgen..

Kortom: iedereen die serieus een kaartje gaat sturen om deze zielige bende is een apatische sneue debiel.

Voor de alleenstaande huisvrouwen die shag roken: ik doe dus niet mee

[ Bericht 10% gewijzigd door Skv op 10-01-2007 00:58:15 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_45200052
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
FOK!kers starten kaartenactie voor Gouden Kooi bewoner Huub
Gepost door Walter (Seborik) - Bron: FOK!
Gepubliceerd: dinsdag 9 januari 2007 @ 23:04
In het subforum De Gouden Kooi wordt al maanden hevig gediscussieerd over alles wat met De Gouden Kooi en haar bewoners te maken heeft. Het Tien-programma waarin mensen een miljoen euro en een villa kunnen winnen simpelweg door er als laatste in te blijven, maakt nogal wat emoties los, zowel bij de bewoners zelf als bij de kijkers, en zeker op FOK!.

Zo heeft iedere bewoner bijvoorbeeld z'n eigen topic, waarin elke pukkel of opmerking tegen het licht wordt gehouden, en ook zitten er dagelijks (en nachtelijks) users klaar om de streams te volgen en voor iedereen te bespreken, zodat we ook buiten de dagelijkse uitzendingen om op de hoogte gehouden kunnen worden van het wel en wee van de 8 'miljonairs'.

Een kleine maand geleden kwam plotseling een bewoner terug die door de andere miljonairs in een eerdere kiesronde was afgewezen: Huub.


Vanaf het moment dat Huub zijn intrede deed in de villa, kon hij bij geen enkele bewoner goed doen. Met name Nathanael en Bart, die inmiddels bekend staan als de mannen die voortdurend bezig zijn snode plannen uit te broeden om de overige bewoners eruit te werken, hadden het op Huub gemunt.
Dagelijks zaten de beide zelfbenoemde toekomstige winnaars met elkaar te smoezen over de 25-jarige bewoner, en hoe ze hem zover konden krijgen er zelf uit te stappen of de groep mee te krijgen hem er unaniem uit te stemmen. Huub werd beschimpt, genegeerd, uitgedaagd en uitgelachen, maar hield zich onder deze constante druk zeer kranig.

Uiteraard heeft iedereen een grens, een moment waarop hij of zij er niet meer tegen kan, en Huub's 'boiling point' werd afgelopen weekend bereikt na weer een aanval van Nathanael, in het bijzijn van medebewoners Nena en Brian. Huub sloeg door, schold Nathanael uit, noemde zijn moeder een hoer en gaf hem een klein duwtje, dit tot zichtbaar genoegen van Nathanael die zijn opzetje zag slagen en zijn kansen hem weg te kunnen stemmen met de minuut zag stijgen.

Na zijn gespeelde schok over het 'fysiek' worden van Huub en zijn krokodillentranen over het beledigen van zijn moeder, probeerde Nathanael op alle mogelijke manieren de situatie uit te melken en zodoende Huub in een zo mogelijk nog kwader daglicht te stellen.

Maar de streamers op FOK! zijn natuurlijk niet gek.
Die zien al een kleine maand met stijgende verbazing hoe er met Huub wordt omgegaan en zijn de achterbakse streken van de andere bewoners zat. Zo zat, dat ze hebben besloten tot een BRIEFKAARTENACTIE > EEN HART ONDER HUUB'S RIEM [2]. Door massaal kaarten te sturen naar de redactie van De Gouden Kooi moet Huub (en daarmee de andere bewoners) duidelijk worden gemaakt dat hoezeer hij ook getreiterd wordt, hij kan rekenen op de steun van de kijkers en zich niet gek moet laten maken.

Hopelijk geeft hem dat een steuntje in de rug bij de dagelijkse omgang met de bewoners van de villa en houdt hij het nog lang vol in het programma dat, volgens John de Mol, beslist geen treitershow zou worden...
juist
pi_45200081
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:39 schreef neferhone het volgende:
of je leest de bijbel correct
de talpa bijbel? hoe meer leed hoemeer leedvermaak hoemeer shit? die? neu. dit lijkt op de FOK bijbel.
pruts er maar mee aan, ik kijk dat programma niet eens.
De Puta Madre
pi_45200156
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

de talpa bijbel? hoe meer leed hoemeer leedvermaak hoemeer shit? die? neu. dit lijkt op de FOK bijbel.
pruts er maar mee aan, ik kijk dat programma niet eens.
dan is mijn vraag ;wat doe je dan hier?????????????????????//
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:56:26 #83
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45200174
aandacht trekken
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_45200195
gooi niet met stenen als je niet weet waar het om gaat
pi_45200202
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:58:43 #86
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_45200215
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:55 schreef neferhone het volgende:

[..]

dan is mijn vraag ;wat doe je dan hier?????????????????????//
Lachen om een stel users dat een kansloze kaartenactie opstart?
Hatsjoe!
pi_45200225
Goede briefkaartenaktie, FOK! voor HUUB!
Mijn kaartje ( Captain Kirk in command op de brug van de Enterprise ) is geschreven en gefrankeerd met een mooie plakker van ¤ 0,44 erop, en gaat vanochtend nog met de TNT post mee.

* Laat je kooien, maar niet kisten, Huupie!

En euh, @ John 'het-wordt-beslist-géén-treitershow' de Mol, we houden je aan die belofte hè!
  woensdag 10 januari 2007 @ 01:00:17 #88
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_45200237
Zojuist de herhaling van vandaag bekeken en Huub maakte maar weer eens voor de zoveelste keer duidelijk dat hij zo gek is als een deur.

En iedereen zich maar afvragen waarom ze zo raar doen tegen hem
pi_45200258
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:00 schreef Dlocks het volgende:
Zojuist de herhaling van vandaag bekeken en Huub maakte maar weer eens voor de zoveelste keer duidelijk dat hij zo gek is als een deur.
dat is hij ook daarom juist goed
  woensdag 10 januari 2007 @ 01:02:42 #90
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_45200277
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:01 schreef neferhone het volgende:

[..]

datis hij ook daarom juist goed
Ja heel goed zelfs. Ik vind het uitermate goede televisie
pi_45200320
Zullen we hier weer on topic gaan over wie een kaart stuurt ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_45200350
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:02 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ja heel goed zelfs. Ik vind het uitermate goede televisie
vermakelijk absoluut vooral de interactie als kijker
pi_45200377
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
Zullen we hier weer on topic gaan over wie een kaart stuurt ?
jahoor heb ik al gedaan nu ben ik benieuwd of de rest ook hun woord hebben gehouden
pi_45200477
denk niet dat je erachter komt hoeveel kaarten er verstuurd zijn jammer genoeg. ik kijk niet dus zal daar in elk geval niks op zien. maar mocht mijn beer langskomen weet je dat ik het echt gedaan heb...
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_45200535
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:58 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Lachen om een stel users dat een kansloze kaartenactie opstart?
ik? lachen om kanslose users?
De Puta Madre
pi_45200581
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:58 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Lachen om een stel users dat een kansloze kaartenactie opstart?
tja je kan ook nutteloos je tijd verdoen op fok
pi_45200590
Papieren kaart verzonden, zowel aan Huub als aan Sylvia.
pi_45200603
Het is en blijft intens triest.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_45200606
uhm het was toch de bedoeling van die show om elkander weg te pesten?
pi_45200617
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:24 schreef Skv het volgende:
Het is en blijft intens triest.
het is nog triester dat jij je hier blijft ergeren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')