abonnement Unibet Coolblue
pi_45092295
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef Reya het volgende:
Ik zal pmb_rug ook eens vragen of hij komt. Hij is al eens eerder op een meet geweest, dus opzich is het wel mogelijk
Dat zou ik leuk vinden . Als hij vanuit Groningen komt kunnen we vast een aardig reisgezelschap vormen. Misschien reist Rock ook mee? Du_ke wou niet op zaterdag, dus die verwacht ik niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:49:23 #77
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_45092322
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat de Iraakse regering en de sadristen één zijn.
ah, zo.
pi_45092348
Ik vond de kortere, en meer persoonlijke verhalen van Douglas Adams wel de moeite waard. Om de titel te achterhalen van wat ik las moet ik even bij mijn broertje informeren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45092835
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Jazeker .
Ook de boeken over Dirk Gently?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45093018
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ook de boeken over Dirk Gently?
Uiteraard. De langere donkere theetijd van de ziel, en de titel van de andere ben ik even kwijt.
Hoewel ik het niet echt durf aan te raden (zeker het eerste deel is niet goed), zitten er toch veel dingen in waaraan ik met regelmaat terugdenk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45093081
''Theetijd'' was inderdaad het deel dat ik in gedachten had als eerste kennismaking, maar jouw kenschets maakt mij minder enthousiast. Moet ik echt meteen aan het grote werk beginnen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45093458
Geen paniek! Het is dermate lichtvoetig dat het transgalactisch liftershandboek niet als het grote werk aangeduid kan worden.

Maar de theetijd is meer voor gevorderden, zou ik zeggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45093548
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik... maar... Wat bedoel je?
[..]

Geen vlees eten? Ach, het is lekker en het zou dus jammer zijn. Spijtig, maar niet nadelig. Dierproeven, echter, kunnen een nut hebben, een nut van levensbelang. Als je dat dus stopt, om het welzijn van de dieren, dan is het daadwerkelijk nadelig.
Sorry M, post gemist. Wat ik wou zeggen is dat wel of niet eten van dieren (waar vegetarierschap iets over zegt), geen uitspraak over dierproeven inhoudt.
Men kan vegetarier zijn en voorstander van dierproeven, tegenstander van dierproeven en toch vlees eten, en de andere twee opties zijn er ook.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45093569
pi_45093731
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45093804
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef problematiQue het volgende:
Nou, ze ademt op eigen kracht maar wordt tot morgenochtend kunstmatig in slaap gehouden om zodoende haar lichaam de kans te geven bij te komen van de reanimatie (waar defibrilators aan te pas kwamen). Geen enkele dokter heeft een idee hoe het kwam en of ze straks weer zoals voorheen zal functioneren - wat de situatie alleen maar moeilijker maakt. Het is wachten en hopen op het beste.
Goh 19 jaar...Maar hopen op het beste.

Sterkte Problematique..
pi_45093817
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef sigme het volgende:
Welteruste.
pi_45093938
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:24 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ja, ik zag het, een nichtje als ik het goed heb. Angstaanjagend zoiets, en machteloosheid. En zet die artsen goed onder druk, en neem geen genoegen met "geen idee", die sukkels worden goed betaald om het wel te weten, en het anders uit te zoeken. Hopen op het beste dan maar.
Nee. Vaak weten ze het ook echt niet. Een hartstilstand kan bmw verschillende oorzaken hebben. Bij iemand van 19 is het sowieso erg vaag......Meestal is er geen sprake van een coronaire aandoening bij zo'n jong persoon, welke vaak tot hartritmestoornissen kunnen leiden met een hartstilstand tot gevolg....

Bij jongeren komt hartstilsstand vaker voor als ze zeer intensief sporten....Maar erg vaak is de oorzaak idd niet zomaar vast te stellen......Zelfs niet met een pistool gericht op de arts....
pi_45094044
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef Reya het volgende:
Ik zal pmb_rug ook eens vragen of hij komt. Hij is al eens eerder op een meet geweest, dus opzich is het wel mogelijk
Ja, bij WFL juni geloof ik.....Hij zat volgens mij nogal vrij centraal in beeld op die ene foto...
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:55:53 #90
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45094508
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, bij WFL juni geloof ik.....Hij zat volgens mij nogal vrij centraal in beeld op die ene foto...
Ik weet niet wat ik mijzelf daarbij moet voorstellen. Een WFL meet dan. De mod Alicy, Fuifduif en Triggershot. Een uitstekend platform om het katholieke aluminiumfolie-omwikkelde islamitische bevrijdingsfront tegen het kapitalisme te beginnen..
pi_45094542
Een SEX meet is wat dat betreft interessanter.
pi_45094605
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Een SEX meet is wat dat betreft interessanter.
Daar kun je tenminste SHE molesteren.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45094619
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik mijzelf daarbij moet voorstellen. Een WFL meet dan.
Dat klopt, ja...
quote:
De mod Alicy, Fuifduif en Triggershot. Een uitstekend platform om het katholieke aluminiumfolie-omwikkelde islamitische bevrijdingsfront tegen het kapitalisme te beginnen..
Zeker.....Maar hoeft niet hoor....Maar WFL is niet mijn dagelijkse tak van sport... Geef mij maar politiek. Maar of zo'n bijeenkomst werkelijk zo interessant is.....Ik herken om te beginnen gezichten heel moeilijk.....(als er al foto's in iemands profiel staan.....

Maar aan de andere kant wel weer leuk om de wezens in het echt te zien... Zeker sommigen..
pi_45094635
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:59 schreef Apropos het volgende:

[..]

Daar kun je tenminste SHE molesteren.
Dat is meer iets voor een meet van Het Keldertje. Maar ik weet niet of die ooit uit de kelder komen .
pi_45094638
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Een SEX meet is wat dat betreft interessanter.
Leuk practicum daar.....
pi_45094669
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Leuk practicum daar.....
Ja of de overdracht van SOA's .
pi_45094703
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja of de overdracht van SOA's .
Vandaar zou ik willen dat iedereen het voorbeeld van Reya overneemt.....(die heeft zich laten testen volgens mij... )
pi_45094754
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Vandaar zou ik willen dat iedereen het voorbeeld van Reya overneemt.....(die heeft zich laten testen volgens mij... )
Een pre meeting in het ziekenhuis.
pi_45094802
Over sex gesproken......Ik zag net nog een prgramma op Talpa ( ) : Anatomie voor Beginners.......Was wel interessant. Ze hebben daar een partijtje in echte lijken gesneden...

lieten ze zien hoe de sex insrumenten bij de man en vrouw werken....(ook een soort prakticum dus)
pi_45094847
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een pre meeting in het ziekenhuis.
Ja, en dan moeten ze (de vrouwen iig) een goedkeuringbutton dragen als ze SOA vrij zijn.........Wel zo handig..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')