abonnement Unibet Coolblue
pi_45612115
Dit is een relevant album als je van BC houdt:

Various - Scion Arrange And Process Basic Channel Tracks

.
quote:
It's hard to imagine that a reworking of Basic Channel material would be anything other than an insult...but Scion have pulled off a release that both honours and compliments the legendary works with such skill and finesse it's become the ultimate and most obvious starting point for anyone unfamiliar with these essential artists.
quote:
What a release. The border between mixing tracks and producing doesn't exist any more. Rene Löwe does that in a incredibly perfect way and makes something new without destroying the spirit of Basic Channel. Dubby athmospheres and a minimal pumping groove. Can't remember that I ever heard something more ingenious like this. It's difficult to discribe that all with words, listen yourself... THE highlight of the year 2002.
quote:
Taking tracks from Basic Channel's infalible catalogue, rearranging, and mixing them into the tracks on this disc was a stroke of genius. Each track has layers from multiple BC tracks, and it all flows perfectly from start to finish. Much more pumping than the BC-CD, this is hands down my all time favourite techno release. Definitely a classic.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_45614716
Minimal is vette muziek.

Mijn favoriete label is Perlon! Audio Werner, Zip, Ricardo Villalobos, Thomas Melchior en Matt John.
pi_45614868
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:38 schreef salvadora het volgende:
Minimal is vette muziek.

Mijn favoriete label is Perlon! Audio Werner, Zip, Ricardo Villalobos, Thomas Melchior en Matt John.
Mo's Ferry prod.
pi_45626201
Heej!

Ik heb een set van magda (2005-12-11) 16 Jahre Groove (2.08 h) en het eerste nummer van deze set is echt super. Volgend de setlijst (die ook 3 uur telt ipv mijn 2 uur ) zou het de afternoon coffee boys zijn met 'dark blend' . Ikke die dus downloaden, maar nee .

Het nr wat ik bedoel is een 'pompnummer' en er doorheen hoor je een zwoele mannenstem ( ) op 2.22 minuten met: 'die clubnight extra'.

Iemand??
pi_45640124
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:25 schreef runaway het volgende:
Heej!

Ik heb een set van magda (2005-12-11) 16 Jahre Groove (2.08 h) en het eerste nummer van deze set is echt super. Volgend de setlijst (die ook 3 uur telt ipv mijn 2 uur ) zou het de afternoon coffee boys zijn met 'dark blend' . Ikke die dus downloaden, maar nee .

Het nr wat ik bedoel is een 'pompnummer' en er doorheen hoor je een zwoele mannenstem ( ) op 2.22 minuten met: 'die clubnight extra'.

Iemand??
misschien kan je een sampletje uploaden ergens?
pi_45660542
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:48 schreef Boondock_Saint het volgende:
pssssssssssst. 27 jan. Berlin Underground, kaarten gaan snel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je of er nog kaarten zijn? ga zo kijken
pi_45661224
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:53 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

weet je of er nog kaarten zijn? ga zo kijken
Volgens beatfreax is het uitverkocht, maar het kan natuurlijk altijd dat Outland of Killa Cutz ofzo nog kaartjes hebben. Ik zou daar even langs gaan of bellen

Maar ik dacht dat jij naar Berkson & What ging? Lijkt mij ook vet hoor, jammer dat het tegelijk is. Voor mij was het: een verjaardag + Zip + nieuwe locatie = BU.
Fuck you Jane Austen!
pi_45661259
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:17 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Volgens beatfreax is het uitverkocht, maar het kan natuurlijk altijd dat Outland of Killa Cutz ofzo nog kaartjes hebben. Ik zou daar even langs gaan of bellen

Maar ik dacht dat jij naar Berkson & What ging? Lijkt mij ook vet hoor, jammer dat het tegelijk is. Voor mij was het: een verjaardag + Zip + nieuwe locatie = BU.
dit lijkt me vetter, vooral door de locatie
en ben de laatste tijd toch teveel in club 11 geweest
pi_45664839
oh oh

Cobblestone Jazz V/A REMIX SERIES VOL. 2 (PAN POT & GUMMIHZ RMXS)
ben benieuwd
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:55:14 #185
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45669399
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Jazz platen in een minimal remix?
pi_45669475
Cobblestone Jazz is een project van Mathew Jonson. Minimalplaten met een jazzinvloed. Dus jazzminimal in een minimalremix. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_45669534
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef jimjim1983 het volgende:
oh oh

Cobblestone Jazz V/A REMIX SERIES VOL. 2 (PAN POT & GUMMIHZ RMXS)
ben benieuwd
A match made in heaven...


Gelukt met kaartjes? M'n huisgenoot belde me op dat hij een van de laatste uit de Spuistraat had.
Fuck you Jane Austen!
pi_45669674
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:55 schreef nipeng het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Jazz platen in een minimal remix?
die cobblestone platen zijn echt heel vet vooral gumbordinary
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:59 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

A match made in heaven...
heb je ze al?
quote:
Gelukt met kaartjes? M'n huisgenoot belde me op dat hij een van de laatste uit de Spuistraat had.
nee
maar een vriend van me gaat iets regelen als het goed is
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:49:18 #189
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45677288
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef teknomist het volgende:
Cobblestone Jazz is een project van Mathew Jonson. Minimalplaten met een jazzinvloed. Dus jazzminimal in een minimalremix. .
Dat klinkt in ieder geval de moeite waard om eens te beluisteren.
pi_45684123
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:38 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

misschien kan je een sampletje uploaden ergens?
uhhhh ik ben blond.........

hoe doe ik dat (heb gewoon WMP)
pi_45692972
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef runaway het volgende:

[..]

uhhhh ik ben blond.........

hoe doe ik dat (heb gewoon WMP)
misschien kan het bij jou gewoon met de geluidsrecorder (startmenu> programma's > bureau-accessoires > entertainment) anders moet je t zelf maar uitzoeken
pi_45693037
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef runaway het volgende:

[..]

uhhhh ik ben blond.........

hoe doe ik dat (heb gewoon WMP)
Met cd-brandprogramma Nero kun je ook stukken audio editten. Gewoon kwestie van het juiste stukje eruit knippen, apart opslaan en ergens even uploaden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_45696255
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef jimjim1983 het volgende:

heb je ze al?
Hehehe, nee nog niet. Dat was meer een reactie op jouw enthousiasme

Maar ik ga het zeker in de gaten houden, klinkt zeer interessant, 2 van mijn favoriete artiesten(groepen) Pan Pot en Mathew Jonson.
Fuck you Jane Austen!
pi_45696790
nieuwe van Magda is best vet (sadm heet ie)
alleen die mark henning remix is wel erg makkelijk is bijna hetzelfde als zijn remix voor JPLS
pi_45700702
slecht nieuws
quote:
Het Berlin Underground feest van zaterdag 27 januari, dat zou plaatsvinden op de eenmalige locatie aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam, zal voortgang vinden op een andere, op dit moment nog geheime locatie. De oorspronkelijke locatie is door de politie gesloten.

Er was veel belangstelling voor het feest van de Lofar organisatie, waar Junction SM en Dimbiman zullen optreden en Berlin Underground residents Zip en Ramchez draaien, en het feest was in de voorverkoop uitverkocht. Wellicht mede daardoor heeft de Amsterdamse politie er lucht van gekregen en de geplande locatie aan de Prins Hendrikkade gesloten.

De organisatie is inmiddels druk doende om het Berlin Underground feest alsnog doorgang te laten vinden op een nader te bepalen locatie en vraagt een ieders begrip voor deze onvoorziene kink in de feestkabel. Zaterdag tegen het eind van de middag maakt men via de website van de organisatie, Lofar, bekend op welke locatie deze editie van Berlin Underground zal plaatsvinden.
http://www.djbroadcast.nl(...)geheime_locatie.html


maar de politie wist er dus niets vanaf vaag, dacht dat het legaal was er werd zo open over gedaan...
pi_45701211
Miles Davis - Blue in Green
een minimal nummer heeft van dit nummer gesampled (de laatste sample van hier )
weet iemand hoe die heet?
pi_45724195
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:05 schreef jimjim1983 het volgende:
slecht nieuws
[..]

http://www.djbroadcast.nl(...)geheime_locatie.html


maar de politie wist er dus niets vanaf vaag, dacht dat het legaal was er werd zo open over gedaan...
Dat is maar weer mooi kut dan, ff afwachten hoe dit zich gaat ontwikkelen, anders gaan we alsnog naar 11.

Van de site:
quote:
Due to circumstances, Lofar is forced to cancel her audiovisual nightlab at the Prins Hendrikkade 33.
Our team is working very hard to find a new and proper location to fulfill your eyes and ears with fuziness.
Things look very positive a.t.m., but a definitive location will be announced saturday :]
Thank you for your understanding, please don't press to hard at your F5 button.

The lofar team
Fuck you Jane Austen!
pi_45724477
Richie knows best:

http://www.youtube.com/watch?v=FUX4rdLqA_o&eurl=

Wel goed dat die gast het ff overneemt. Niemand raakt ook in paniek
Fuck you Jane Austen!
pi_45724517
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef Boondock_Saint het volgende:
Richie knows best:

http://www.youtube.com/watch?v=FUX4rdLqA_o&eurl=

Wel goed dat die gast het ff overneemt. Niemand raakt ook in paniek
die gast is Adam Beyer toch?
pi_45724635
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:02 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

die gast is Adam Beyer toch?
Als jij het zegt Ik weet alleen nog dat Beyer kaal is, dus zou kunnen ja.
Fuck you Jane Austen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')