abonnement Unibet Coolblue
pi_46197864
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:05 schreef existenz het volgende:
Ik was best blij met maar 2-0
Ik ook. Dat geeft maar weer aan hoe wij Willem II-fans ons verwachtingspatroon hebben aangepast.

Vrijdag tegen ADO. Altijd gezellig
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_46203587
14 Heracles Almelo 24 4 7 13 19 20 - 46
15 Willem II 24 5 3 16 18 23 - 54
16 Excelsior 24 4 4 16 16 29 - 48
17 RKC Waalwijk 24 3 7 14 16 21 - 47
18 ADO Den Haag 24 3 5 16 14 26 - 46

Dat is nog heel spannend en wij krijgen nou niet nog bepaald makkelijke wedstrijden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_46209906
quote:
Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef existenz het volgende:
14 Heracles Almelo 24 4 7 13 19 20 - 46
15 Willem II 24 5 3 16 18 23 - 54
16 Excelsior 24 4 4 16 16 29 - 48
17 RKC Waalwijk 24 3 7 14 16 21 - 47
18 ADO Den Haag 24 3 5 16 14 26 - 46

Dat is nog heel spannend en wij krijgen nou niet nog bepaald makkelijke wedstrijden
Ado thuis winnen vrijdag dan zijn we los van Exelsior.
pi_46325310
Die VI wordt zo langzamerhand een beetje de mooi weer show privé magazine van AZ. Het is geloof ik de tweede keer in drie weken dat er in een interview wordt uitgemeten door Scheringa of Brandts hoe hard ze Ajax voorbij gaan.

Triest eigenlijk, als je bedenkt dat zowel Willem II als Heerenveen wél al Champions League gespeeld hebben met een team dat nog minder waard is dan de 5 miljoen euro die Dembele AZ gekost heeft.
pi_46326349
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:20 schreef Herr_Munk het volgende:
Die VI wordt zo langzamerhand een beetje de mooi weer show privé magazine van AZ. Het is geloof ik de tweede keer in drie weken dat er in een interview wordt uitgemeten door Scheringa of Brandts hoe hard ze Ajax voorbij gaan.

Triest eigenlijk, als je bedenkt dat zowel Willem II als Heerenveen wél al Champions League gespeeld hebben met een team dat nog minder waard is dan de 5 miljoen euro die Dembele AZ gekost heeft.
Eenmalig tussen de top 3 eindigen is wel even wat anders dan structueel een topper willen worden. En de manier waarop, met veel Nederlands talent, is toch alleen maar aan te moedigen?
pi_46327751
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:20 schreef Herr_Munk het volgende:
Die VI wordt zo langzamerhand een beetje de mooi weer show privé magazine van AZ. Het is geloof ik de tweede keer in drie weken dat er in een interview wordt uitgemeten door Scheringa of Brandts hoe hard ze Ajax voorbij gaan.

Triest eigenlijk, als je bedenkt dat zowel Willem II als Heerenveen wél al Champions League gespeeld hebben met een team dat nog minder waard is dan de 5 miljoen euro die Dembele AZ gekost heeft.
AZ is het Chelsea van Nederland en Scheringa is de Abramovic. Tis te triest voor woorden dat je met geld een club structureel beter kunt laten presteren. Het stomme ervan is dat spelers dan nog voor het geld kiezen ook ipv voor een club te kiezen met historie en een aanhang die 100 malen groter is.

die klote $cheringa komt m'n strot uit

maja, ff ontopic. Morgen gewoon winnen!
pi_46329679
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Eenmalig tussen de top 3 eindigen is wel even wat anders dan structueel een topper willen worden. En de manier waarop, met veel Nederlands talent, is toch alleen maar aan te moedigen?
Nee dit is de huid verkopen voordat de beer geschoten is. AZ heeft niets meer bereikt dat dan die andere 14 ploegen in de Eredivisie en hebben nu al een atitude waar je een partij beroerd van wordt.
pi_46330039
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:37 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Nee dit is de huid verkopen voordat de beer geschoten is. AZ heeft niets meer bereikt dat dan die andere 14 ploegen in de Eredivisie en hebben nu al een atitude waar je een partij beroerd van wordt.
Je bent gewoon jaloers bedoel je?
pi_46330832
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers bedoel je?
Ik kan niet ontkennen dat ik Willem II graag wat meer zie winnen maar als je verder niet fatsoenlijk op het onderwerp in kan gaan doe het dan niet.

Ik zie dat je Vitesse supporter bent. Vitesse had ook geweldige plannen en wilde ook een serieuse bedreiging worden voor de top-3 and look at you now... Daarom: de huid verkopen voordat de beer geschoten is...
pi_46339903
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Eenmalig tussen de top 3 eindigen is wel even wat anders dan structueel een topper willen worden. En de manier waarop, met veel Nederlands talent, is toch alleen maar aan te moedigen?
Willem II
Kampioen van Nederland:
1915-1916
1951-1952
1954-1955

Winnaar KNVB-beker:
1943-1944
1962-1963


AZ
Kampioen van Nederland:
Landskampioen 1981

Winnaar KNVB-beker:
KNVB Beker 1978
KNVB Beker 1980
KNVB Beker 1982

Resultaten spreken nog steeds boekdelen. Alleen op europees gebied is AZ beter, maar dat is alleen de laatste jaren.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:50:04 #261
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46340324
willem 2 is een keer tweede geworden dacht ik, net als roda jc..en nu is het even az wat het buitenproportioneel goed doet...maar die krijgen heus wel weer een terugval en belanden dan waar ze horen: middenmoot/subtop....

en over vrijdag: alle uit-kaarten zijn bij ons uitverkocht alleen kan niemand zeggen hoeveel er in jullie uitvak passen, 500 of 800???
hopelijk speelt geert den ouden nog of zit ie bij jullie inmiddels op de bank, die weggooier?!
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:56:00 #262
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_46340498
800 // bankzitter
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_46341417
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:50 schreef Backdoorman het volgende:
willem 2 is een keer tweede geworden dacht ik, net als roda jc..en nu is het even az wat het buitenproportioneel goed doet...maar die krijgen heus wel weer een terugval en belanden dan waar ze horen: middenmoot/subtop....

en over vrijdag: alle uit-kaarten zijn bij ons uitverkocht alleen kan niemand zeggen hoeveel er in jullie uitvak passen, 500 of 800???
hopelijk speelt geert den ouden nog of zit ie bij jullie inmiddels op de bank, die weggooier?!
Het uitvak is NIET uitverkocht (Bron: Willem II). Er waren begin deze week 300 kaarten verkocht aan ADO aanhang, maar er past bijna het 3 voudige daarvan in.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_46341418
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:50 schreef Backdoorman het volgende:
willem 2 is een keer tweede geworden dacht ik, net als roda jc..en nu is het even az wat het buitenproportioneel goed doet...maar die krijgen heus wel weer een terugval en belanden dan waar ze horen: middenmoot/subtop....

en over vrijdag: alle uit-kaarten zijn bij ons uitverkocht alleen kan niemand zeggen hoeveel er in jullie uitvak passen, 500 of 800???
hopelijk speelt geert den ouden nog of zit ie bij jullie inmiddels op de bank, die weggooier?!
800 inderdaad, maar dat hebben jullie eerder geroepen dat alles vol zat maar toen waren er maar 300 kaarten verkocht...
pi_46383227
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:50 schreef Backdoorman het volgende:
willem 2 is een keer tweede geworden dacht ik, net als roda jc..en nu is het even az wat het buitenproportioneel goed doet...maar die krijgen heus wel weer een terugval en belanden dan waar ze horen: middenmoot/subtop....

en over vrijdag: alle uit-kaarten zijn bij ons uitverkocht alleen kan niemand zeggen hoeveel er in jullie uitvak passen, 500 of 800???
hopelijk speelt geert den ouden nog of zit ie bij jullie inmiddels op de bank, die weggooier?!
Nou ik moet eerlijk toegeven, waar Willem II die 300 kaarten vandaan haalde weet ik niet. Het uitvak zat goed vol. Niet helemaal uitverkocht, maar het scheelde niet veel
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_46383356
Ik weet trouwens niet waar Haverkort de laatste tijd heeft lopen fluiten, maar ik heb het idee dat het bij de f'jes was. Hij floot echt voor de meest kinderachtige zaken en maakte zich daar ontiegelijk druk om...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:19:15 #267
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46388625
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:20 schreef existenz het volgende:

[..]

Nou ik moet eerlijk toegeven, waar Willem II die 300 kaarten vandaan haalde weet ik niet. Het uitvak zat goed vol. Niet helemaal uitverkocht, maar het scheelde niet veel
als den haag met de auto mag hebben ze het op drie na grootste "uit-legioen" van de eredivisie....
helaas is dat dus uiterst zelden ;-)

mooie minuut stilte voor Dé.....ook van de kant van de King side, respect!

"We zijn niet bang, voor BV Veendam! En dan gaan we met ze alle weer naar Oss"!!!!!!!
pi_46395059
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:19 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

als den haag met de auto mag hebben ze het op drie na grootste "uit-legioen" van de eredivisie....
helaas is dat dus uiterst zelden ;-)

mooie minuut stilte voor Dé.....ook van de kant van de King side, respect!

"We zijn niet bang, voor BV Veendam! En dan gaan we met ze alle weer naar Oss"!!!!!!!
Alleen jammer dat een stel dacht dat ze zonder parkeerkaart binnen konden komen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_46398728
Was er daarom zo veel politie op de ringbanen rondom Tilburg?
pi_46398857
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
Was er daarom zo veel politie op de ringbanen rondom Tilburg?
ADO mocht op eigen vervoer komen en laten we eerlijk zijn. Elke wedstrijd die je ADO op eigen vervoer laat komen is een potentiele risicowedstrijd. Nu is de verhouding tussen de ADO en Willem II aanhang gewoon normaal en zal er niet veel gebeuren.... Maar blijkbaar moest er toch veel politie zijn En de ringbaan zuid is een hele tijd geblokkeerd geweest omdat een groepje ADO hoolies dachten dat Willem II ze wel netjes binnen liet zonder parkeerkaart . Ze stonden vooraan dus niemand kon naar binnen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 18:32:54 #271
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46404497
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:29 schreef existenz het volgende:

[..]

Alleen jammer dat een stel dacht dat ze zonder parkeerkaart binnen konden komen
ben tot twee keer toe zonder entree kaart en op ev terwijl het een verplichte buscombi was bij excelsior binnengekomen gewoon in het uitvak dus zo gek is die gedachte niet hahaha....je mot wat ;-)
pi_46405776
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 18:32 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

ben tot twee keer toe zonder entree kaart en op ev terwijl het een verplichte buscombi was bij excelsior binnengekomen gewoon in het uitvak dus zo gek is die gedachte niet hahaha....je mot wat ;-)
Behalve in Tilburg dat al jaren bekend staat om een vrij aggresief toegangsbeleid. Ik ben ook jarenlang in diverse RKC vakken gekomen door op de wedstrijddag gewoon kaartjes te fixen (of niet).... Bij sommige clubs kan het, maar bij grotere clubs hoef je dat niet te verwachten...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:44:44 #273
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46408538
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef existenz het volgende:

[..]

Behalve in Tilburg dat al jaren bekend staat om een vrij aggresief toegangsbeleid. Ik ben ook jarenlang in diverse RKC vakken gekomen door op de wedstrijddag gewoon kaartjes te fixen (of niet).... Bij sommige clubs kan het, maar bij grotere clubs hoef je dat niet te verwachten...
wij beschouwen willem 2 dan ook niet als grote club haha....in het rijtje, rkc, excelsior, willem 2, sparta, heracles etc..
pi_46420695
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:49 schreef existenz het volgende:
Nu is de verhouding tussen de ADO en Willem II aanhang gewoon normaal en zal er niet veel gebeuren.... Maar blijkbaar moest er toch veel politie zijn
Ik werk in het hoofdgebouw en ik kan je vertellen dat de beveiliging daar geen overbodige luxe was afgelopen vrijdag.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_46427647
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

wij beschouwen willem 2 dan ook niet als grote club haha....in het rijtje, rkc, excelsior, willem 2, sparta, heracles etc..
Je vergeet jullie zelf dan in het rijtje en qua soort club hoort Willem II bij NAC, Groningen etc... (Wel redelijk onderaan dat rijtje tegenwoordig, maar wel derin).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')