quote:Op zondag 17 december 2006 10:24 schreef Curiosity het volgende:
In mijn apparaat kun je ook werken met diepvriesgroenten, je moet ze dan niet van te voren ontdooien.
Vlees is het meest geschikt als het mals is met een beetje vet, bijv. kalkoen, kip of kalfsfilet.
Gehaktballen kunnen er ook in bereid worden.
Is dus een hele goede, want ik heb 'm al zo'n 12 jaar!quote:Op maandag 18 december 2006 09:00 schreef kabouter.muts het volgende:
Die Braun hierboven met die 2 witte bakken kost 50 euro.
Heb ik van de sint gekregen. (de goede man)
Ik volg dit topic op de voet.
Ik heb pas voor het eerst in m'n leven couscous (ja, je woont in Zeeland of niet..) gekocht, en ik heb een stoomkoker. Hoe maak jij het altijd klaar?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:18 schreef sieske het volgende:
Ook couscous of bulghur kun je er goed in maken.
Ja groenten, maar dan wel die van de AHquote:
die vetten zitten wel in je vlees ofzo en ik heb nog never olie IN de stomer er bij gedaanquote:Op donderdag 21 december 2006 19:53 schreef sampoo het volgende:
Leuk voor erbij. Geen vetten lijken mij niet direct gezonder. Je kan altijd beter een beetje olijfolie gebruiken bij de bereiding. Dat is gezonder dan zonder olie te koken.
klopt, maar die van Braun dus wel!quote:Op maandag 25 december 2006 21:28 schreef Ashram het volgende:
Best aardig zo'n stoomkoker, maar de capaciteit laat vaak te wensen over. Als je zo'n ding vollaadt, dan trekt ie het vaak niet.
Stoom is overal even heet, maar het gaat dan vooral om hoeveelheid stoom die wordt opgewekt.
Zeker aardig, maar neem wel een goed merk. 50 euro koopt je een erg goede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |