abonnement Unibet Coolblue
pi_44493023
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:37 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

je kan beter op marktplaats proberen, daar staan ze voor 25,-. ik denk dat ik om die reden toch maar ga, volgens mij ga ik anders ooit nog heel veel spijt krijgen..
Win hier kaartjes voor het concert van Morrissey van woensdag!
De vragen zijn wel erg makkelijk
There is NO such thing in life as normal!
pi_44503992
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Houdini72 het volgende:

[..]

Win hier kaartjes voor het concert van Morrissey van woensdag!
De vragen zijn wel erg makkelijk
Die vragen zijn idd. best te doen

Ik lees ook dit op de site:

McCartney vs Morrissey
4 dec 2006Zowel de ex-Beatle als de ex-Smith maakt kans op de titel grootste nog levende Britse icoon.
Naast Paul McCartney en Morrissey is ook televisiegigant David Attenborough genomineerd voor deze begerenswaardige titel. In een eerder stadium stonden ook helden als David Bowie en Michael Caine op het lijstje met kanshebbers. De uitslag van de verkiezing wordt op 16 december bekendgemaakt tijdens de BBC’s Culture Show.
pi_44504903
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:04 schreef Kolkus het volgende:

[..]

Die vragen zijn idd. best te doen

Ik lees ook dit op de site:

McCartney vs Morrissey
4 dec 2006Zowel de ex-Beatle als de ex-Smith maakt kans op de titel grootste nog levende Britse icoon.
Naast Paul McCartney en Morrissey is ook televisiegigant David Attenborough genomineerd voor deze begerenswaardige titel. In een eerder stadium stonden ook helden als David Bowie en Michael Caine op het lijstje met kanshebbers. De uitslag van de verkiezing wordt op 16 december bekendgemaakt tijdens de BBC’s Culture Show.
Hierzo staat de uislag. David Attenborough is eerste geworden en Morrissey tweede.
pi_44505142
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Nepthys het volgende:

[..]

Hierzo staat de uislag. David Attenborough is eerste geworden en Morrissey tweede.
Dan eindigt hij toch maar even mooi boven Paul McCartney en David Bowie
  zondag 17 december 2006 @ 13:56:27 #30
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44505840
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Houdini72 het volgende:

[..]

Win hier kaartjes voor het concert van Morrissey van woensdag!
De vragen zijn wel erg makkelijk
quote:
Sindsdien gaat het weer prima met onze held, getuige het geweldige optreden dat hij eerder dit jaar in Amsterdam gaf. Niet gek dus dat het Morrissey-concert van aanstaande woensdag 20 december in de Amsterdamse HMH uitermate snel uitverkocht was.
.

Het is toch nog lang niet uitverkocht?
pi_44518257
Ik heb de man eergisteren in Dusseldorf aan het werk gezien (hier een filmpje), en dat was echt subliem. Het concert was zo goed als uitverkocht (er konden 7000 mensen in), Morrissey en het publiek waren in opperbeste stemming, en hij speelde maar liefst 22 nummers (ter vergelijking, in april in Amsterdam speelde hij er maar 17).
Ik vond het concert dan ook nog beter dan in de HMH in april, al was het alleen maar omdat er wat meer variatie in de setlist zat, dwz minder Ringleader-songs en meer songs uit zijn (vroege) solo-carriere zoals Disappointed, National front Disco, I've Changed My Plea To Guilty en Everyday is Like Sunday.
Bring on Wednesdag evening!
There is NO such thing in life as normal!
pi_44577078
Nog een dagje!
pi_44578644
Aftellen is begonnen inderdaad. Als ie net zo op dreef is als in Dusseldorf staat ons iets moois te wachten. Hij gooide 2 shirts het publiek in en had had een scherpe mening over dames die bond dragen. Alleen die meid in het voorprogramma sucks. Kristeen YOung....En ik vind zelf dat nummers als Disappointed and Please Let me Get the one that I want toch wel veel sterker zijn live dan die van zijn laatste CD. Wil er iemand van Fok nog voor de deur afspreken om 20.00 uur? Ik wil niet voor de 2e keer alleen vandaar.
pi_44588049
jawel, maar ik hoop wel dat mijn kaartje morgen in de bus valt, zaterdag gepost door ticketeasy......., vanmiddag dus.. there is a light

[ Bericht 37% gewijzigd door ikbenwel op 20-12-2006 01:17:49 (na twaalven) ]
pi_44589018
Nog een paar uurtjes geduld en dan is het zover
  woensdag 20 december 2006 @ 09:11:22 #36
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_44590006
Ik ga ook, maar weet niet wat ik moet verwachten Heb een kaartje gekregen van mn broer als zijnde een stukje muziekopleiding. Klopt het dat hij echt maar een uurtje ofzo speelt? Is er nog een voorprogramma?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_44590205
Er is een voorprogramma, Kristeenyoung, zie OP.


En ik zit nu al preventief te balen van het feit dat ik ontiegelijk moe ben. De vorige keer heb ik al bar weinig van het concert meegekregen omdat ik met gillende hoofdpijn staand in slaap stond te vallen, en vandaag heeft alle ingredienten om hetzelfde te laten gebeuren. Mocht dat het geval zijn, laat dit keer dan in ieder geval de meezingende Duitse matrones achterwege, aub.
It's my party and I'll cry if I want to.
  woensdag 20 december 2006 @ 11:43:01 #38
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44593535
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ga ook, maar weet niet wat ik moet verwachten Heb een kaartje gekregen van mn broer als zijnde een stukje muziekopleiding. Klopt het dat hij echt maar een uurtje ofzo speelt? Is er nog een voorprogramma?
Hij speelt echt wel twee uur dacht ik. Vorige keer vond ik het in elk geval niet kort duren!
En Au3: .
pi_44593604
Voor alle mensen die nog geen kaartje hebben, er staan genoeg goedkope kaartjes op Marktplaats !
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_44594560
nog 7 uur en 45 minuten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_44595357
Zo, ik ben er klaar voor. Ben zelf te herkennen aan de zwart/wit checkered das, mocht je me dus nog zien, feel free to say hi hehe. Het is inderdaad soms nog vrij lastig om mensen te vinden die ook into The Moz en z'n muziek is (zeker van mijn leeftijd en in mijn vriendengroep I guess), maar kennelijk hoort dat ook weer bij de charme van de muziek en het beeld van beste man. Typische muziek om in je eentje bij weg te kwijnen uit zelfmedelijden, vooral in de herfst/winter haha. Alleen ga ik overigens niet: ik ga, met een oudere collega die ook into deze muziek is. En wat bleek nou achteraf, die collega is homo. Typisch! Passender kan het haast bij een Moz-show volgens mij.

Kristeenyoung vind ik trouwens maar mwah. het heeft z'n momenten, maar het is bij lange na niet zo sophisticated als de muziek van Moz/The Smiths.

[ Bericht 10% gewijzigd door =HellFire= op 20-12-2006 12:58:40 ]
pi_44596008
Ik ben herkenbaar aan het sophisticated New York Dolls shirt. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_44596222
Ik moet nog even met mijn styliste overleggen, maar waarschijnlijk draag ik een makkelijk zittende broek met daaronder puma sneakers en om het af te maken een rood t-shirt van Radiohead of een grijze Radiohead longsleeve met een bruine ribstof jasje.
pi_44596404
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:49 schreef =HellFire= het volgende:
Alleen ga ik overigens niet: ik ga, met een oudere collega die ook into deze muziek is. En wat bleek nou achteraf, die collega is homo. Typisch! Passender kan het haast bij een Moz-show volgens mij.
pas maar op..
volgens mij is het vanavond sowieso uitkijken geblazen voor de hetero man
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_44596457
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:23 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

pas maar op..
volgens mij is het vanavond sowieso uitkijken geblazen voor de hetero man
Ik laat me verrassen

  woensdag 20 december 2006 @ 13:39:11 #46
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44596900
Ik draag een zwarte longsleeves, heb gigantisch veel krullen (die ik afhankelijk van de zin om iets geks te doen vanavond al dan niet ga opsteken) en misschien doe ik een lichtgevende armband om (maar dat neem ik me altijd voor en ik vergeet het elke keer ). Wie me spot, kan een biertje verdienen. .
pi_44596962
* AudreyHepburn draait Live At Earl's Court.
It's my party and I'll cry if I want to.
  woensdag 20 december 2006 @ 13:54:50 #48
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44597373
pi_44597490
Is er hier iemand die een zo groot mogelijk plaatje van Morrissey heeft ? Bij voorkeur een bureaublad of nog groter ? Ik wil daar een popartbewerking van gaan maken voor de verjaardag van een vriend van me voor bij hem aan de muur.

Heeft iemand toevallig zoiets op zijn pc ?

Mail me anders op au3hepburn[at]gmail[punt]com als je iets hebt.
It's my party and I'll cry if I want to.
  woensdag 20 december 2006 @ 14:01:38 #50
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44597550
Omdat ik het aan het zoeken was, hier de setlist van afgelopen maandag:

Panic / First Of The Gang To Die / The Youngest Was The Most Loved / You Have Killed Me / Disappointed / Ganglord / I'll Never Be Anybody's Hero Now / William, It Was Really Nothing / Irish Blood, English Heart / I Will See You In Far-off Places / Girlfriend In A Coma / Everyday Is Like Sunday / In The Future When All's Well / I've Changed My Plea To Guilty / Let Me Kiss You / The National Front Disco / Dear God, Please Help Me / How Soon Is Now? / I Just Want To See The Boy Happy / Life Is A Pigsty // Please, Please, Please Let Me Get What I Want / Don't Make Fun Of Daddy's Voice
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')