abonnement Unibet Coolblue
pi_44797370
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
Vind ik ook hoor, maar misschien dat Verbeek zoiets ook bedoelde. Ik weet het niet. Wel is natuurlijk een feit dat momenteel FC Twente even heilig is, van de clubs buiten de traditionele top 3 en AZ. Dus daar gaat even meer aandacht naar toe.
Is ook prima, we zijn al te lang de knuffelclub geweest.
quote:
En de match tegen Odense werd nogal gekraakt her en der.
Dat was ook terecht, maar dat vond Verbeek zelf ook wel volgens mij.
pi_44799946
Verbeek vond dat Odense niet zoveel kansen had gehad, afgezien van de spelhervattingen. Dat het bij rust 0-8 had kunnen staan vond hij niet zo interessant.

Verbeek heeft gewoon te lang nodig gehad om het team draaiende te krijgen. Nu is dat ook wel lastig met veel nieuwe spelers, maar dit lukt bij Twente en AZ ook, dus ligt het mijn inziens toch aan de wat beperkte tacticus Verbeek. Nuowyb zegt terecht dat hij te lang aan zijn 4-3-3 vasthield, dit heeft echt 8 wedstrijden te lang geduurd ofzo. Vanaf 4-4-2 met Alves en Nilsson loopt het beter, en op dit moment zelfs goed. Jammer dat we daardoor al wel uit de beker en de UEFA Cup liggen.
pi_44800433
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:08 schreef MaxPower het volgende:
Verbeek vond dat Odense niet zoveel kansen had gehad, afgezien van de spelhervattingen. Dat het bij rust 0-8 had kunnen staan vond hij niet zo interessant.

Verbeek heeft gewoon te lang nodig gehad om het team draaiende te krijgen. Nu is dat ook wel lastig met veel nieuwe spelers, maar dit lukt bij Twente en AZ ook, dus ligt het mijn inziens toch aan de wat beperkte tacticus Verbeek. Nuowyb zegt terecht dat hij te lang aan zijn 4-3-3 vasthield, dit heeft echt 8 wedstrijden te lang geduurd ofzo. Vanaf 4-4-2 met Alves en Nilsson loopt het beter, en op dit moment zelfs goed. Jammer dat we daardoor al wel uit de beker en de UEFA Cup liggen.
Sorry hoor, maar dat vind ik echt opportunistisch stuurlui gelul. En dat verband in de laatste zin valt al helemaal niet te maken.
pi_44800718
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat vind ik echt opportunistisch stuurlui gelul. En dat verband in de laatste zin valt al helemaal niet te maken.
Het was al lang duidelijk dat hij niet op links hoort. En je zet je duurste en gevaarlijkste speler niet op een positie waar hij niet uit de verf komt. Dat vind ik gewoon een fout van Verbeek.
pi_44800883
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Het was al lang duidelijk dat hij niet op links hoort. En je zet je duurste en gevaarlijkste speler niet op een positie waar hij niet uit de verf komt. Dat vind ik gewoon een fout van Verbeek.
Toen was Friend nog in de picture die ook door velen geprezen werd. Het is ook niet goed of het deugt niet natuurlijk.
pi_44801685
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Toen was Friend nog in de picture die ook door velen geprezen werd. Het is ook niet goed of het deugt niet natuurlijk.
Als je moet kiezen tussen twee spelers, dan kies je voor degene die het meest in vorm is. Dat was duidelijk Alves.
pi_44801797
Wie is eigenlijk jullie vaste linksback? Breuer?

Nu speelt die Jong-A-Pin daar en doet het wel aardig volgens mij. Met wie moet hij de concurrentie aangaan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44802016
Drost.
pi_44802097
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:19 schreef MaxPower het volgende:
Drost.
Hoe doet Drost het over het algemeen? Is het een groot talent?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44802116
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Toen was Friend nog in de picture die ook door velen geprezen werd. Het is ook niet goed of het deugt niet natuurlijk.
Friend werd alleen geprezen omdat hij 2 miljoen heeft gekost. Niemand had hem ooit zien spelen. Na een paar wedstrijden was wel duidelijk dat de verwachtingen voor Robbie te hoog waren. Verbeek hield stug vast aan zijn 4-3-3 met een niet renderende centrumspits, en daardoor hebben we onnodig wedstrijden verloren. Het feit dat Verbeek op het toppunt van de kritiek (o.a. spreekkoren in het stadion) zwichtte en zijn opstelling omgooide geeft wel aan dat dit niet zomaar wat stuurlui gelul is.
pi_44802148
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hoe doet Drost het over het algemeen? Is het een groot talent?
Hij zit nu niet voor niks op de bank. Hij was een groot talent (nog steeds maar 19 geloof ik), maar heeft op dit moment even andere dingen aan zijn kop. O.a. een zwangere vriendin zonder getrouwd te zijn. En dat is not done in Kampen.
pi_44802293
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Friend werd alleen geprezen omdat hij 2 miljoen heeft gekost. Niemand had hem ooit zien spelen. Na een paar wedstrijden was wel duidelijk dat de verwachtingen voor Robbie te hoog waren. Verbeek hield stug vast aan zijn 4-3-3 met een niet renderende centrumspits, en daardoor hebben we onnodig wedstrijden verloren. Het feit dat Verbeek op het toppunt van de kritiek (o.a. spreekkoren in het stadion) zwichtte en zijn opstelling omgooide geeft wel aan dat dit niet zomaar wat stuurlui gelul is.
Onzin MaxPower. Hij werd ook na een paar wedstrijden nog enorm geprezen door de kenners. Hij was een goed aanspeelpunt, was balvast, hij scoorde alleen niet.

Alsof Verbeek onder druk van die spreekkoren de opstelling omgooide. Doe nou niet zo naief. Friend speelde prima maar scoorde niet tot nauwelijks en daarom is hij het anders gaan doen. Maar die stuurlui bij Heerenveen, die draai ik het liefst persoonlijk allemaal de nek om, er zit zoveel opportunistisch gezwets op die tribunes.
pi_44802315
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef MaxPower het volgende:
O.a. een zwangere vriendin zonder getrouwd te zijn. En dat is not done in Kampen.
Hij komt toch niet uit zo'n christelijk milieu?
pi_44802418
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij komt toch niet uit zo'n christelijk milieu?
Ken de situatie ook niet precies natuurlijk, maar hij heeft zijn kop iig niet 100% bij het voetballen.
pi_44802469
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:30 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ken de situatie ook niet precies natuurlijk, maar hij heeft zijn kop iig niet 100% bij het voetballen.
Dat kan maar volgens mij is zijn gezin niet zo christelijk en ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem is, ook niet als je in Kampen woont, waar SCH zelf gewoond heeft
pi_44802528
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin MaxPower. Hij werd ook na een paar wedstrijden nog enorm geprezen door de kenners. Hij was een goed aanspeelpunt, was balvast, hij scoorde alleen niet.

Alsof Verbeek onder druk van die spreekkoren de opstelling omgooide. Doe nou niet zo naief. Friend speelde prima maar scoorde niet tot nauwelijks en daarom is hij het anders gaan doen. Maar die stuurlui bij Heerenveen, die draai ik het liefst persoonlijk allemaal de nek om, er zit zoveel opportunistisch gezwets op die tribunes.
Welke kenners? Johan Derksen? Hij was inderdaad een goed aanspeelpunt, alleen in het vervolg leverde hij alle ballen bij de tegenstander in.
pi_44802858
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Welke kenners? Johan Derksen? Hij was inderdaad een goed aanspeelpunt, alleen in het vervolg leverde hij alle ballen bij de tegenstander in.
Beetje flauw achter af gelul natuurlijk. Maar zo gaat het in het voetbal. De opportunisten en stuurlui denken het beter te weten, was in de eerste divisie al zo. Zelfs toen we promoveerden was het nog allemaal kut. Heerenveen heeft denk ik het grootste mopperpubliek van alle clubs in de HCE. Hoort een beetje bij de streek.
pi_44803011
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Beetje flauw achter af gelul natuurlijk. Maar zo gaat het in het voetbal. De opportunisten en stuurlui denken het beter te weten, was in de eerste divisie al zo. Zelfs toen we promoveerden was het nog allemaal kut. Heerenveen heeft denk ik het grootste mopperpubliek van alle clubs in de HCE. Hoort een beetje bij de streek.
Daar is niets opportunistisch aan. Als je nou gewoon ziet dat het niet goed werkt met Alves op links terwijl hij in de zestien steeds gevaarlijk is, dan mag daar toch over gesproken worden.
pi_44803281
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:46 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Daar is niets opportunistisch aan. Als je nou gewoon ziet dat het niet goed werkt met Alves op links terwijl hij in de zestien steeds gevaarlijk is, dan mag daar toch over gesproken worden.
Ja tuurlijk, 16 miljoen trainers he Iedereen weet het altijd beter, da's zo knap.

Het is gewoon gelul om te stellen dat niemand Friend kende maar op die 2 miljoen afging. Hoe vaak hebben jullie Alves dan zien spelen voor hij hier kwam?
pi_44803710
Dan kunnen we dus net zo goed kappen met dit forum... je mag toch ook over politiek lullen zonder dat het je werk is? Dat is net zo goed discussieren over de ideale opstelling van het kabinet.
pi_44805034
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:04 schreef MaxPower het volgende:
Dan kunnen we dus net zo goed kappen met dit forum... je mag toch ook over politiek lullen zonder dat het je werk is? Dat is net zo goed discussieren over de ideale opstelling van het kabinet.


Helemaal eens met MP en Nywuob, Friend deed ontzettend z'n best en heeft echt z'n kwaliteiten, maar het 4-3-3 waarin hij werd opgesteld met Alves op links rendeerde gewoon niet. Dan moet er iets veranderen en dat hij daar dan 'slachtoffer' van is geworden, so be it.. Maar kom niet aan met dat 'stuurlui'-verhaal, een ieder die enigszins kijk op het spelletje heeft/had én Friend/Heerenveen in 4-3-3 in het Abe Lenstra heeft zien spelen kon die conclusie trekken. En ik durf te zeggen dat de supporters uit het stadion net even iets meer van het daadwerkelijke spel van SC Heerenveen en Rob Friend hebben meegekregen dan de radiio/t.v./teletekst-hoolies (no offense SCH). Hen verwijten dat ze onzin praten verdient echt (op de valreep) nog een nominatie voor stomste opmerking van het jaar.

Maar afijn, GJV is (tijdig/te laat) tot inkeer gekomen en de resultaten worden beter. Het spel is nog steeds niet geweldig, maar misschien ben ik ook wel zo'n stugge Friese mopperkont

[ Bericht 1% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 28-12-2006 20:54:34 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_44808262
SCH heeft wel genoeg potjes in het stadion gezien hoor, don't worry. Hij is alleen iets blijer dan wij.
pi_44808755
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef MaxPower het volgende:
SCH heeft wel genoeg potjes in het stadion gezien hoor, don't worry. Hij is alleen iets blijer dan wij.
Maar dit seizoen (met Friend en Alves) ook?? vandaar m'n 'no offense...'

Anyways, nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we weer naar 't ABL om Utrecht een pak slaag te geven Althans, daar kan ik lekker over dromen vannacht
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_44809219
quote:
28/12 (14:25) Het is ook nooit goed... Dat was zo'n beetje de reactie van trainer Gertjan Verbeek toen de verzamelde pers na afloop van NEC - sc Heerenveen constateerde dat een tweede doelpunt lang uitbleef.

< Home - Heerenveen grijpt naast Granqvist >

,,Ik word moe van het negativisme rondom Heerenveen'', sprak de trainer. ,,We speelden gewoon goed.'' Ook na de niet bijster boeiende wedstrijd tegen Excelsior zette de buitenwacht het volgens Verbeek op een ,,zeuren'', ondanks het positieve resultaat en een stuk of acht goede scoringskansen. Verbeek: ,,In het begin van het seizoen hadden de mensen recht van spreken, maar nu doen we het gewoon goed. We kunnen weer naar boven kijken en een plaats bij de eerste vijf is nog steeds goed mogelijk.''

De trainer heeft een punt, al vond hij ook in de periode dat de kritiek wel terecht was de pers en de supporters te negatief. Dat werd vooral na de dramatische wedstrijd tegen Odense BK (0-2) pijnlijk duidelijk. De trainer hield vol dat zijn ploeg het niet zo slecht had gedaan, terwijl zo'n beetje ieder ander vond dat sc Heerenveen in eigen stadion volledig van de mat was geveegd.

abelenstra.com
pi_44811248
Het verleden blah blah..
Niet meer naar kijken!
De toekomst ziet er met het huidige elftal en manier van spelen goed uit, klaar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')