abonnement Unibet Coolblue
pi_44173122
Het einde van het jaar is weer in zicht. Vakantieplannen voor volgend jaar zijn een populair gespreksonderwerp tijdens de kerstdagen. Maar waar ben je dit jaar eigenlijk allemaal geweest? En wat vond je er van? Zou je er nog een keer terug gaan of zien ze jou nooit meer terug daar.

Bespreek jouw reizen van 2006 in dit topic

Maak gebruik van
http://www.world66.com/myworld66/visitedCountries en
http://gc.kls2.com/

om het geheel te illustreren

[ Bericht 26% gewijzigd door DutchTrain op 05-12-2006 20:35:05 ]
pi_44173556
TS begint:

  • februari 2006 2 dagen Parijs
  • februari 2006 5 dagen Basel / Freiburg / Straatsburg
  • maart 2006 2 dagen Brussel
  • maart 2006 4 dagen Budapest
  • mei 2006 3 dagen Groningen
  • mei 2006 5 dagen Polen (Krakau en Warschau)
  • mei 2006 8 dagen Portugal (Lissabon, Porto, Evora)
  • juli 2006 4 dagen Parijs
  • augustus 2006 4 dagen Oslo
  • september2006 5 dagen Straatsburg
  • oktober 2006 3 dagen Ruhrpott
  • november 2006 12 dagen Californie

    En verder voor dit jaar al geboekt:
  • 4 dagen Marseille

    Waar ze mij (voorlopig) niet meer terug zien:
    Parijs: wederom erg tegengevallen dit jaar en wederom een slechte ervaring met de stad en de inwoners rijker. Nu hopelijk echt voor het laatst geweest.
    Basel, Straatsburg, Freiburg, Warschau, Porto en de rest van Portugal: aardige plekken, maar nu wel gezien.

    Misschien nog wel terug naar:
    Budapest, San Francisco, Lissabon, Krakau en Groningen: allemaal erg leuke levendige steden. Maar zal nog wel even duren voor dat ik er weer terug kom.

    Zeker terug naar
    Oslo, Krakau, Los Angeles en Las Vegas: Niet meteen morgen, maar nog niet genoeg van gezien om er niet naar toe terug te gaan

    En in het Ruhrgebiet en Brussel kom ik zeker nog wel weer

    De pats-statistieken
    47 overnachtingen in het buitenland
    34.000 km gevlogen
    10 landen bezocht





    [ Bericht 2% gewijzigd door DutchTrain op 05-12-2006 20:40:53 ]
  • pi_44194402
    mooi dutch, ik heb dit jaar veel plaatsen bezocht die jij bezocht hebt. alleen onze smaken komen niet geheel overeen. Las vegas en oslo, daar zien ze me voorlopig niet meer, LA daarentegen wel.





    voor herhaling vatbaar op kortere termijn: californie, londen, nice.
    op langere termijn: amerika algemeen, new york, miami
    niet meer: oslo, las vegas(ik vond het wel leuk om het een keer te zien, las vegas)

    [ Bericht 13% gewijzigd door sturky100 op 08-12-2006 11:43:16 ]
    god bless america!
      Moderator woensdag 6 december 2006 @ 15:41:34 #4
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_44195031



    Een beetje mager vakantiejaar dus. Alleen een maand door Noord Zweden gereisd met een kort uitstapje naar Finland.
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Moderator woensdag 6 december 2006 @ 15:47:37 #5
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_44195230
    Voor de stats:

    2310 km gevlogen
    505 km gefietst in het buitenland
    3200 km auto gereden in het buitenland
    30 overnachtingen in het buitenland, waarvan 4 in een bejaardenhersteloord.
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_44196972
    Kaartjes:




    Stats:
    67.288 kilometer gevlogen.
    11 verschillende vliegvelden.
    1 overnachting in een vliegveld-terminal.
    1 overnachting binnen Nederland.
    54 overnachtingen in het buitenland.
    12 verschillende landen.

    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      woensdag 6 december 2006 @ 17:56:48 #7
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_44199465
    Yeey!

    Het jaar begon voor mij in Madrid, waar ik in totaal 4 dagen was, maar slechts 2 in 2006
    Madrid was erg leuk, maar ik zou het niet meer met Oud&nieuw doen. Er was veel gesloten en andere dingen waren erg druk. Wel heerlijk gegeten, gedronken en leuk uitgeweest.

    Tot half januari was ik aan het house-sitten in Amsterdam. Natuurlijk ook een weekend de toerist uitgehangen en lekker naar Artis, Brouwerij het IJ, en FOAM geweest.

    Eind januari was ik voor werk 12 dagen in Ecuador. Ik was vooral in Quito, maar ben in het weekend met een van de partners ook in een paar plaatsjes in de buurt van Ambato geweest. Erg leuk. En Quito is een geweldige stad.

    Eind maart ben ik ook voor werk 8 dagen in Ghana geweest, voornamelijk in Tamale een héél stoffig plaatsje in het Noorden. Vooral leuk om de verschillen te zien met Oost-Afrika en nog één dag in een hobbeljeep wat van het land kunnen zien.

    De eerste twee weken van mei had ik vakantie. Voornamelijk Libanon, maar we zijn ook nog twee dagen in Damascus geweest. Helemaal fantistisch, wat een prachtig land, wat een geweldige stad. En wat wrang om het een paar weken later zo op het neiuws te zien.

    Eind mei was ik voor twee weken in Tanzania, voor werk. Ik begin steeds doller te worden op Dar es Salaam, vind het echt een leuke stad! Ook nog een aantal dagen werk in Moshi en één vrije dag gebruikt om Arusha National Park te verkennen. Nog nooit zoveel dieren gezien, prachtig!

    Vanaf half augustus drie weken vakantie. We begonnen in Johannesburg, maar hebben drie weken gespendeerd in prachtig Mozambique. Heel veel kust, mooie eilanden, vissen, gare bussen, leuke mensen, corrupte agenten en koloniale gebouwen gezien.

    Eind september weer naar Tanzania voor 12 dagen voor werk. Weer Dar en Moshi.

    Half november voor twee weken naar Ecuador. Deze keer zaten er wel 5 vakantiedagen bij. Gerelaxed in de thermen, de stad verkend en heel veel geshopt in Otavalo. Erg leuk.

    Het jaar ga ik afsluiten op Ameland. Ben ik nog nooit geweest, dus erg benieuwd!

    Statistics:

    16 vliegvelden
    108.286 vliegkilometers
    95 hoteldagen buiten Nederland
    9 landen (incl. Nederland)





    [ Bericht 0% gewijzigd door Hik op 07-12-2006 10:49:27 ]
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_44613677
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
    TS begint:

  • februari 2006 2 dagen Parijs
  • februari 2006 5 dagen Basel / Freiburg / Straatsburg
  • maart 2006 2 dagen Brussel
  • maart 2006 4 dagen Budapest
  • mei 2006 3 dagen Groningen
  • mei 2006 5 dagen Polen (Krakau en Warschau)
  • mei 2006 8 dagen Portugal (Lissabon, Porto, Evora)
  • juli 2006 4 dagen Parijs
  • augustus 2006 4 dagen Oslo
  • september2006 5 dagen Straatsburg
  • oktober 2006 3 dagen Ruhrpott
  • november 2006 12 dagen Californie
  • En inmiddels aan dit rijtje 4 dagen Marseille toe kunnen voegen

    Geen stad om voor de stad zelf terug te keren

    Voor de statistieken komt er dus nog 1800 vliegkilometers en 250 autokilometers bij
    pi_44613907
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 16:42 schreef Jaguarized het volgende:
    Kaartjes:
    [afbeelding]

    [afbeelding]

    Stats:
    67.288 kilometer gevlogen.
    11 verschillende vliegvelden.
    1 overnachting in een vliegveld-terminal.
    1 overnachting binnen Nederland.
    54 overnachtingen in het buitenland.
    12 verschillende landen.

    Ohja nog even een landen/stedenlijstje:
    Kopenhagen (Denemarken)
    New York (USA)
    Frankfurt (Duitsland)
    Nieuw Zeeland
    Sydney + Canberra (Australië)
    Seoul (Zuid Korea)
    Parijs (Frankrijk)
    Antwerpen (België)
    Düsseldorf (Duitsland)
    Milaan (Italië)
    Dubai (VAE)
    Antwerpen (België)
    Londen (UK) eind van het jaar.

    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_44614833
    Jeetje wat een luxe reizen allemaal.

    Ik ben in Frankrijk, België, Luxemburg en Duitsland geweest dit jaar, maarja ongeluk gehad op de weg naar Spanje.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_44616274
    (meerdere) dagtrips naar Bremen, Hamburg, Keulen, Amsterdam
    5 dagen London (met de trein)
    10 dagen Berlijn
    6 dagen Barcelona
    5 dagen Denekamp



    3327 km gevlogen

    [ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2006 00:31:39 ]
    pi_44616602
    Niet zoveel als de meesten hier Maar toch voor mij redelijk wat reisjes in 1 jaar (3).

    In januari ben ik 5 dagen naar Praag geweest, met de trein. Geweldige treinreis daar heen, leuke stad en wel voor herhaling vatbaar op zich, ware het niet dat er nog zoveel is dat ik wil zien dat teruggaan wat naar de achtergrond geschoven wordt.
    In juli een paar dagen Madrid, erg leuke stad! Heel goed naar mijn zin gehad. Toen door naar de kust voor een weekje (lekker toeristisch ). Madrid is een aanrader, de kust is niet mijn ding of het moet met familie o.i.d. zijn (dat was het ook in dit geval).
    Als laatste in augustus nog 4 dagen Parijs met de Thalys. Een leuke stad, maar het draait zo om geld allemaal daar... Wil wel nog eens terug, omdat ik nog lang niet alles gezien heb wat ik zou willen zien. Dus daar zullen ze me ook nog wel eens terug zien .

    Kaartje
    The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
    Sieraden en meer, Gingerfantasies.
    pi_44626305
  • April: (Paas)weekendje Keulen
    Eerste keer dat ik in Keulen was. Ondanks niet zo geweldig weer een heel leuk weekend gehad. Keulen vind ik een leuke stad.

  • Augustus: Weekendje Parijs
    Lekker voor een 10-tje naar Parijs met de Thalys. Hotelletje bij Gare du Nord en verder lekker zwerven door de stad. Was een erg leuk weekend, weer zat gelukkig ook flink mee. Was mijn 5de keer in Parijs.

  • Oktober: HongKong en Nieuw Zeeland
    1 woord: geweldig. Wel veel regen gehad in Nieuw Zeeland en warm was het ook niet, maar het is er zo geweldig mooi en de mensen zijn vriendelijk en er is echt veel te doen. Gave vakantie gehad!
    Oja, was voor mij de eerste keer in zowel HK als NZ. Als het meezit kom ik komend jaar weer een paar dagen in HK! Oja, foto's: zie onderschrift!
  • Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_44633924
    Januari: weekje Oostenrijk
    Half januari: Frankrijk (2 dagen Chambery / Aix les Bains)
    Eind januari / begin februari: 2 weken Frankrijk
    Februari: week Frankrijk
    Maart / April: 17dagen Frankrijk

    Eind juni: week Frankrijk
    juli: 12 dagen Frankrijk
    augustus: 10 dagen Frankrijk
    september: 4 dagen Frankrijk (Parijs)

    November & december: Mexico, Guatemala, Belize en Honduras
    pi_44648572
    Wat heb ik dit jaar eigenlijk uitgevoerd?...


    ...oja, 5 dagen Nederland...

    Leuk landje!
     FR
    pi_44649311
    Mijn kaartje wordt te groot
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_44671728
    900km gefietst in duitsland (juli) en 1100km in Zuid Afrika (nov). Verder nog een wandelvakantie op Madeira in de regen (april).
    pi_44746552
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 16:42 schreef Jaguarized het volgende:
    Kaartjes:
    1 overnachting binnen Nederland.
    54 overnachtingen in het buitenland.
    En waar was je die andere 310 nachten
    pi_44746664
    januari: Xanten in Duitsland (erg dichtbij)
    april/mei: 4 weken Rusland met o.a. Moskou, Jelec, Volgograd en een fietstocht van Volgograd naar de Zwarte Zeekust, met een ommetje door de Noord-Kaukasus. Afgesloten in Moskou en op de terugweg nog een weekendje Wenen.
    juni: paar dagen Beieren
    juli/augustus 3 weken Balkan, fietstocht van Zagreb naar Sarajevo, week in Sarajevo en dan weer fietsen van Sarajevo naar Korcula
    augustus: weekend Parijs
    oktober: lang weekend Berlijn.
    december: ik ga nog een paar dagen naar Polen.

    En dan reken ik de dagtochtjes door Noord-Frankrijk en België niet mee 8)
      dinsdag 26 december 2006 @ 19:01:43 #20
    74480 VicEd
    Kenya Njema!
    pi_44751737
    Matig jaartje dat 2006

  • Winterbergen, Duitseland
  • Nairobi / Naivasha, Kenia
  • Bilbao, Spanje
  • Baskenland, Spanje
  • Nairobi / Thika / Naivasha, Kenia
  • Kampala en omstreken, Uganda
  • Tekken door Zuid Engeland
  • Nairobi, Naivasha, Kenia
  • Lusaka en omstreken, Zambia

    Dat was het weer.

    Baskenland was prachtig, enkel vroeg in het jaar dus 's avonds koud in het tentje. Zeker de Picas de Europa zijn geweldig als je van bergen houdt.
    Engeland was erg mooi, jammer van dat Engelse weer.

    Afrika is en blijft favoriet zelfs al moet je er voor je werk heen.

  • pi_44751806
    Australie, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Hong-Kong, Thailand en Frankrijk (Parijs).
    Vruchtbaar jaartje! Maar het zal nog wel even duren voor het bij mij weer zo reisdruk wordt.
      dinsdag 26 december 2006 @ 23:28:22 #22
    136181 adnansupernew
    www.kadesign.nl & www.phds
    pi_44757065
    Reizen we nou omdat we allemaal internationale baantjes hebben of is het 1 maand werken, weekje weg verhaal?
    pi_44757134
    Ik heb een 6-daagse werkweek, bouw dus wel eens wat overuren op. En waar zijn die beter aan de besteden dan aan reizen?
    pi_44769216
    Canada
    Ierland

    Rustig jaartje gehad. In Canada flink gereist, veel gezien. Toronto geweest, Niagara Falls gezien, Timmins geweest, Sudbury en natuurlijk mijn vaste verblijfplek Copper Cliff.

    Ierland weekendje geweest in Dublin, erg geslaagd, zeker nog een keer terug.
    pi_44777556
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 16:42 schreef Jaguarized het volgende:
    Kaartjes:
    1 overnachting binnen Nederland.
    54 overnachtingen in het buitenland.
    quote:
    Op dinsdag 26 december 2006 11:04 schreef DutchTrain het volgende: En waar was je die andere 310 nachten
    Ik vroeg me dat ook al af... Op Mars?
     FR
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')