abonnement Unibet Coolblue
pi_44659924
Ja, een CV is noodzakelijk in de winter. Barzagli van Palermo wordt genoemd.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:36:31 #227
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44659992
-------------Ronaldo-----Ruud----------
--------Guti---------Raul-------Becks---
------------------Emerson-----------------
--Carlos--Canna-----Ramos----Salgado

2 pure spitsen, met daarachter nog eens Raul en Guti. Dan ben je de balans dus kwijt. Ook mis ik breedte, Raul, Ronaldo, Ruud en Guti zijn van nature spelers die het centraal opzoeken.

Hier klopt natuurlijk geen fuck van.

Guti speelde naar Emerson en Raul kwam van links, Becks van rechts. Raul speelde z'n beste jaren vanaf links komend. '98

Carlos komt niet meer mee zoals in z'n jonge jaren maar denk dat die gemiddeld vaker mee komt dan een 25jarige. Salgado is idd een ouwe bok.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:40:04 #228
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44660074
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:32 schreef De_Ananas het volgende:
Niet te weinig verdedigers over?
Nee, niet te weinig.

Dan hou je voor op rechts Ramos en Cicinho.

Centraal: Cannavaro, Alex, Woodgate en Mejia.

Links: Carlos en Marcelo.

Waarbij Alex in noodgevallen (als Ramos en Cicinho geblesseerd zouden zijn) op rechts kan. Ramos in het centrum kan. En Mejia linksback kan als (Carlos en Marcelo geblesseerd zijn).

Lijkt me genoeg
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_44660087
Raul is centraal op zijn best. Kan me ook niet herinneren dat Raul de afgelopen jaren op links stond, meestal was dat Zidane of Solari
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:41:42 #230
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44660114
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:34 schreef AminBen het volgende:
Ja, een CV is noodzakelijk in de winter. Barzagli van Palermo wordt genoemd.
HIj had het over m'n planning van de zomer. Dan komen we er niet tekort.

Op het moment heb ik trouwens ook het liefst dat we nu Alex al halen. Gewoon 15 neerleggen en overnemen. Toppertje vind ik dat.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:43:44 #231
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44660167
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef AminBen het volgende:
Raul is centraal op zijn best. Kan me ook niet herinneren dat Raul de afgelopen jaren op links stond, meestal was dat Zidane of Solari
Jij hebt afgelopen jaren niet gevolgd zo te horen. Zidane speelde z'n hele Madrid periode vanaf links. Raul speeld laatste jaren (na komst Zidane) vanuit het centrum. Daarvoor was het altijd middenveld/aanvallend links. Solari speelde nooit veel wedstrijden voor Real, dus om die te noemen slaat nergens op.

1. Ik noem niet voor niks "98.
2. Raul speeld al enkele jaren niet goed.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_44660249
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:43 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Jij hebt afgelopen jaren niet gevolgd zo te horen. Zidane speelde z'n hele Madrid periode vanaf links. Raul speeld laatste jaren (na komst Zidane) vanuit het centrum. Daarvoor was het altijd middenveld/aanvallend links. Solari speelde nooit veel wedstrijden voor Real, dus om die te noemen slaat nergens op.
Volgens mij speelde Solari nog de CL finale in 2002 en veel wedstrijden in die periode. En ik zeg ook de afgelopen jaren dus 5jaar+ geleden hoort daar niet bij. De Raul van toen is ook een heel andere dan die nu..
pi_44660257
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:41 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

HIj had het over m'n planning van de zomer. Dan komen we er niet tekort.

Op het moment heb ik trouwens ook het liefst dat we nu Alex al halen. Gewoon 15 neerleggen en overnemen. Toppertje vind ik dat.
Alex is idd een topper

Maar ik dacht dat PSV had gezegd dat hij zeker in de winter niet weg zou gaan, en dat Chelsea niet eenzijdig de huurverbinding kon verbreken.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:48:55 #234
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44660292
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:47 schreef AminBen het volgende:

[..]

Alex is idd een topper

Maar ik dacht dat PSV had gezegd dat hij zeker in de winter niet weg zou gaan, en dat Chelsea niet eenzijdig de huurverbinding kon verbreken.
Voor 15 miljoen verkoopt PSV en Chelsea hem. En omdat Gago nu een Europees paspoort heeft hoop ik eigenlijk op een kleine verrassing na het nieuwe jaar. Ik heb weleens gelezen dat Capello fan van hem zou zijn. En ik denk dat Capello ook wel vind dat hij op het moment te weinig centrale verdedigers heeft, en te weinig goeie. Dus misschien dat ie nog om een speler vraagt. Zou wel top zijn. Het enige minder vind ik dat we dan wel heeeeeeeeel veel Brazilianen hebben.. maarja.. die zijn dan wel goed.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:34:42 #235
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44661375
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:45 schreef AminBen het volgende:

[..]

Kan het moeilijk op 1 iemand gaan schuiven, maar de trainer is de hoofdverantwoordelijke, zeker bij zo'n opstelling:

-------------Ronaldo-----Ruud----------
--------Guti---------Raul-------Becks---
------------------Emerson-----------------
--Carlos--Canna-----Ramos----Salgado

2 pure spitsen, met daarachter nog eens Raul en Guti. Dan ben je de balans dus kwijt. Ook mis ik breedte, Raul, Ronaldo, Ruud en Guti zijn van nature spelers die het centraal opzoeken. Neem daarbij dat Roberto Carlos en Salgado absoluut niet meer de spelers zijn die kilometers langs de lijn maakten en dus het spel breed maakten. Sinds Salgado weer terug is van zijn blessure speelt hij weer, terwijl het toch wel liep met Helguera centraal en Ramos back.
En Diarra niet eens op de bank, terwijl die helemaal niet onaardig speelt.

Dank voor je reactie!Maar één ding snap ik nooit van Fabio, hoe kun je Robinho op de bank zetten?Wat een voetballer is dat, wat een creativiteit.Ok, hij is de laatste tijd wat wisselvallig, maar dat is denk ik gewoon meegaan in de downswing.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44661532
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44661583
Di Stefano moet het toch maar opbrengen, 2x in 2 dagen zo staan
pi_44661681
Wat ik niet snap is dat Real zoveel spelers voor dezelfde posities lijkt te kopen...

Gonzalo Higuain is een linksbenige aanvallende middenvelder/aanvaller, daar heb je Cassano, Raul, Reyes, Guti en Robinho al.

Gago is een centrale middenvelder, die volgens Piet de Visser het meest tot z'n recht komt met de punt naar achter om zo vlak voor de verdediging het spel te verdelen, beetje type Guardiola denk ik dan, maar daar heeft Real toch Emerson, Helguera en Diarra voor?
pi_44662128
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:44 schreef AminBen het volgende:
Di Stefano moet het toch maar opbrengen, 2x in 2 dagen zo staan
Wat is eigenlijk de functie van Di Stefano bij Real?

Is hij lid van de technische staf, directie, adviseur of is hij gewoon historisch decor?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44662638
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:10 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de functie van Di Stefano bij Real?

Is hij lid van de technische staf, directie, adviseur of is hij gewoon historisch decor?
Dat laatste
pi_44662680
Het lijkt verdomme wel Master Yoda. Hij ziet er echt bescheten uit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44662787


hij is ook al 80 he
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2006 @ 17:43:30 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_44662843


Di Stefano zag er op zijn 35ste al uit als een bejaarde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44662966
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:49 schreef Radegast het volgende:
Wat ik niet snap is dat Real zoveel spelers voor dezelfde posities lijkt te kopen...

Gonzalo Higuain is een linksbenige aanvallende middenvelder/aanvaller, daar heb je Cassano, Raul, Reyes, Guti en Robinho al.

Gago is een centrale middenvelder, die volgens Piet de Visser het meest tot z'n recht komt met de punt naar achter om zo vlak voor de verdediging het spel te verdelen, beetje type Guardiola denk ik dan, maar daar heeft Real toch Emerson, Helguera en Diarra voor?
Real heeft inderdaad veel aanvallende middenvelders danwel schaduwspisten, maar vergeet niet dat er daar iedere wedstrijd drie van gebruikt worden als er 1 diepe spits speelt. Tevens is er een grote kans dat Cassano vertrekt en bestaat er ook de mogelijkheid dat Reyes terugkeert naar Arsenal.

Helguera heeft allereerst op het middenveld niets te zoeken. Daarbij is Emersón al bijna bejaard, en staan er iedere wedstrijd twee centrale middenvelders opgesteld. Het lijkt me wel fijn om dan een extra speler achter de hand te hebben. Of die extra speler Gago is of één van de huidige spelers zal de komende maanden duidelijk worden.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44663018
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:10 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de functie van Di Stefano bij Real?

Is hij lid van de technische staf, directie, adviseur of is hij gewoon historisch decor?
Hij is erevoorzitter.

Tevens is zijn naam verbonden aan het stadion van Real Madrid Castilla.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44663049
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:48 schreef WeebI het volgende:

[..]

Real heeft inderdaad veel aanvallende middenvelders danwel schaduwspisten, maar vergeet niet dat er daar iedere wedstrijd drie van gebruikt worden als er 1 diepe spits speelt. Tevens is er een grote kans dat Cassano vertrekt en bestaat er ook de mogelijkheid dat Reyes terugkeert naar Arsenal.

Helguera heeft allereerst op het middenveld niets te zoeken. Daarbij is Emersón al bijna bejaard, en staan er iedere wedstrijd twee centrale middenvelders opgesteld. Het lijkt me wel fijn om dan een extra speler achter de hand te hebben. Of die extra speler Gago is of één van de huidige spelers zal de komende maanden duidelijk worden.
Emerson is 30

Een maand geleden zaten hier nog een paar fans te zeggen dat ie steeds beter in zijn ritme kwam en beter ging spelen en nu mag ie opeens weg
pi_44663115
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Emerson is 30

Een maand geleden zaten hier nog een paar fans te zeggen dat ie steeds beter in zijn ritme kwam en beter ging spelen en nu mag ie opeens weg
Grappig meneer Ananas, ik zei volgens mij nergens dat hij weg mocht?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44663207
Hoe zit trouwens het huurcontract van Woodgate in elkaar? Want Capello zegt dat hij hem al in de winter terug wil, Real heeft dus de eenzijdige optie dat contract op te zeggen?
pi_44663331
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:55 schreef WeebI het volgende:

[..]

Grappig meneer Ananas, ik zei volgens mij nergens dat hij weg mocht?
Wel zegt iedereen dat ie niet meer moet spelen

''Bejaard'' komt nou niet echt positief over.
pi_44663979
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wel zegt iedereen dat ie niet meer moet spelen

''Bejaard'' komt nou niet echt positief over.
En "(voorlopg) bank" staat gelijk aan "vertrek"?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')