abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 november 2006 @ 14:31:09 #1
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_43991457


Guild Wars
Guild Wars wordt door de makers (ArenaNet) geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert als camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging. Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game.

Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreide PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP.

Een niet onbelangrijk detail van Guild Wars is dat het zich onderscheid zich van MMORPGs door het feit dat het geen maandelijkse bijdrage vereist.


Guild Wars Factions

De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, waaronder de Assassin. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen. Guild Wars Factions is inmiddels overal verkrijgbaar voor hetzelfde bedrag als het origineel.


Guild Wars Nightfall

Guild Wars' tweede uitbreiding komt uit op 27 oktober. Gelukkig kan je tot die tijd jezelf zoet houden met het Nightfall pre-release bonus pack die 15 september uit komt.

Benieuwd wie er hier allemaal Guild Wars spelen? Klik hier. Je kan jezelf ook makkelijk toevoegen.


Fok Forum Junkies [FOK]

Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Wel worden mensen die ook op het forum posten automatisch gepromoveerd tot officier.

Darky.NL schrijft:

Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden.
Op dit moment zitten we in de alliance van de guild FoF, samen met 7 andere guilds.
Deze Luxon alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg.
GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.

We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie,
duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek.
Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.

Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation.
Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten Lachend.
We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin.
De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken.
Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Lachen
Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen?
Join de FOK! Guild!



Links

Verder zou ik je willen verwijzen naar de officiele website, waar je veel meer informatie kan vinden over Guild Wars en de uitbreidingen.

  • Officiële Guild Wars website

    Ten slotte krijg je van mij wat overige links voorgeschoteld.

  • ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Fok! Games
  • Fok! Guild Website


    Voorgaande topics

    [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [url=http://forum.fok.nl/topic/916376[17][/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/932526[18][/url]





    [ Bericht 8% gewijzigd door Jo0Lz op 29-11-2006 14:36:19 ]
  • Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_43991652
    FiPo de clown.
      woensdag 29 november 2006 @ 14:37:04 #3
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_43991661
    Game on!
    Zodra de server weer in de lucht is, is de oude op, met plaatjes weer beschikbaar
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      woensdag 29 november 2006 @ 14:37:19 #4
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_43991669
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 14:36 schreef EricG het volgende:
    FiPo de clown.
    Hulde
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_43992362
    Joolz, je heroes kunnen het ook niet equipen. Ik gok dat Anet snel met een nieuwe patch komt.
      woensdag 29 november 2006 @ 15:07:54 #6
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_43992560
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 15:00 schreef torn_Machina het volgende:
    Joolz, je heroes kunnen het ook niet equipen. Ik gok dat Anet snel met een nieuwe patch komt.
    Hmm,. dat hoop ik maar, heb nog maar op 2 heroes collector's items
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      woensdag 29 november 2006 @ 15:14:49 #7
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_43992767
    Hmm, nog nergens last van gehad
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      woensdag 29 november 2006 @ 15:15:29 #8
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_43992782
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 15:14 schreef Elegy het volgende:
    Hmm, nog nergens last van gehad
    Ik had het ook nog niet in de gameupdates gezien, maar zal het zeker even proberen
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_43993148
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 15:14 schreef Elegy het volgende:
    Hmm, nog nergens last van gehad
    Kan zijn dat het inmiddels alweer gefixed is, maar vanochted hadden mensen hier wel problemen mee.
      woensdag 29 november 2006 @ 15:29:03 #10
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_43993171
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 15:28 schreef torn_Machina het volgende:

    [..]

    Kan zijn dat het inmiddels alweer gefixed is, maar vanochted hadden mensen hier wel problemen mee.
    Hoe weet jij dat dan? Jij was toch braaf aan het werk?
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_43993238
    Soms komt mijn brutale kant ook opzetten.
    pi_43995403
    ik ga vanavond me map van Elona ff copy/paste

    Zodat ik er 1 map van kan maken en hopelijk iemand me kan helpen op het GWO forum om die 100% te halen.
    pi_43995569
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 16:32 schreef DarkY.NL het volgende:
    ik ga vanavond me map van Elona ff copy/paste

    Zodat ik er 1 map van kan maken en hopelijk iemand me kan helpen op het GWO forum om die 100% te halen.
    Ik neem aan dat Realm of Torment hier niet bij mee telt?
    Die laatste paar tiende procenten krijg je meestal door alleen maar te walhuggen.
    Maar succes er verder mee Darky.
    pi_43998492
    quote:
    Special Weekend: Domain of Anguish Opens 28 November 2006
    This weekend is truly special, as we launch the opening of the Domain of Anguish. Players who have completed Nightfall will be given access to this elite area through the Chantry of Secrets on Friday, December 1st. You will find four separate areas for players to explore, nearly a dozen quests, new armor upgrade options, a system for acquiring novel weapons, and of course a compelling mission as well. We look forward to seeing you in the Domain of Anguish!
    (guildwars.com)

    Zo, dat zal vast wel een feestje worden
    pi_44001324
    moet nog eens een keer nightfall kopen
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_44004147
    De speciale weekend-events zijn de laatste tijd toch wel teleurstellend voor mij, aangezien ik Nightfall niet heb
    Misschien dat ik eens binnenkort Nightfall ga kopen..

    P.S. Ik ben momenteel guildloos, is de FOK! guild nog wat actief de laatste tijd ?

    [ Bericht 17% gewijzigd door Amadeo op 29-11-2006 21:04:17 ]
      woensdag 29 november 2006 @ 21:44:24 #17
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_44006010
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 20:51 schreef Amadeo het volgende:
    De speciale weekend-events zijn de laatste tijd toch wel teleurstellend voor mij, aangezien ik Nightfall niet heb
    Misschien dat ik eens binnenkort Nightfall ga kopen..

    P.S. Ik ben momenteel guildloos, is de FOK! guild nog wat actief de laatste tijd ?
    Geen idee eigenlijk. Ik moet deze week mijn computerkamer realiseren, dan ben ik weer van de partij.
    Darky is altijd online ( ) en voor de rest toch best wel voor zover ik weet
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_44006462
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 21:44 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Geen idee eigenlijk. Ik moet deze week mijn computerkamer realiseren, dan ben ik weer van de partij.
    Darky is altijd online ( ) en voor de rest toch best wel voor zover ik weet
    De week is al half om en je moet nog beginnen? Ik ben sowieso dit weekend wel online ivm Elite missions. Eerst maar eens Shiro zien te killen.
      woensdag 29 november 2006 @ 22:10:40 #19
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_44007093
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 21:55 schreef torn_Machina het volgende:

    [..]

    De week is al half om en je moet nog beginnen? Ik ben sowieso dit weekend wel online ivm Elite missions. Eerst maar eens Shiro zien te killen.
    Ja sorry, ik kan de mdf plaat niet zelf halen, bovendien slapen de kinderen nu boven, dus al het werk dat nog moet/moest gebeuren moet overdag, dat betekend dus in het weekend

    Anders was ik echt wel eerder begonnen hoor
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      woensdag 29 november 2006 @ 22:11:07 #20
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_44007112
    Maar ik heb al wel helemaal bedacht hoe het moet worden.

    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_44007442
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef Jo0Lz het volgende:
    Maar ik heb al wel helemaal bedacht hoe het moet worden.

    Ik eis wel pics als het klaar is. En doe je kids anders oordopjes in.
      woensdag 29 november 2006 @ 22:23:22 #22
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_44007645
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef torn_Machina het volgende:

    [..]

    Ik eis wel pics als het klaar is. En doe je kids anders oordopjes in.
    Ik ga van het weekend een flink eind komen.
    Alleen dat bureaublad, dat moet gelakt worden, dus dat duurt effe met drogen enzo.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_44007843
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 22:23 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Ik ga van het weekend een flink eind komen.
    Alleen dat bureaublad, dat moet gelakt worden, dus dat duurt effe met drogen enzo.
    Gelukkig moest ik alleen de poten onder mijn bureau schroeven. Lekker verf/lak dampen dus inhaleren dit weekend Joolz?
      woensdag 29 november 2006 @ 22:47:05 #24
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_44008630
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef torn_Machina het volgende:

    [..]

    Gelukkig moest ik alleen de poten onder mijn bureau schroeven. Lekker verf/lak dampen dus inhaleren dit weekend Joolz?
    Woohoo Ik heb er zin in man
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      donderdag 30 november 2006 @ 17:11:15 #25
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_44028412
    whoehoe, morgen nieuw gebied!
    moet eerst alleen nog NF uitspelen....
    Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')