abonnement Unibet Coolblue
pi_43946696
Heb stiekem echt wel genoten van van BB dit jaar. Vooral door de broertjes en zusjes zij hebben BB gemaakt. Heb ook zeker zeker zitten smullen van de ontwikkelingen tussen Tijn en Mo.
...maar BB'06 verdiende een betere winnaar dan Jeroen...Sa het ga je goed meid.

Hopelijk is er licht aan het eind van de tunnel...ik hoop echt dat er nog een BB komt.
DGK ....nee, dank u...
  maandag 27 november 2006 @ 23:01:58 #27
521 ruby
Hell yeah!
pi_43948179
Ik blijf zoals gewoonlijk lekker hangen op Fok. Ja, jammer dat BB afgelopen is maar je moet door in het leven.

Ik vond het ondanks een aantal saaie weken, een leuke BB met een leuke mix van bewoners.

BB7, kom maar op.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_43953003
Ik vond het voor mijn gevoel en beleving zeker minder dan BB5. Het familie- of koppeltjesgebeuren hoeft van mij niet meer. Gewoon twaalf vreemden in zo'n huis planten, tuin open en we zien wel waar het schip strandt. Geen battles, geen arm of rijk. Wel weekopdrachten, mits niet suffig (zoals de laatste twee reeksen).

Uiteraard kijk ook ik reikhalzend uit naar BB7...

En, sorry T-lex...in mijn ogen is de terechte winnaar er met de buit vandoor gegaan.
pi_43953139
Ik ben al lang overgestapt naar DGK ik vond BB echt te saai voor woorden om nog te volgen..
DGK vind ik tot nu toe nog wel leuk, de vraag is of het zo blijft
Maar ik ben daar zeker nog wel te vinden
pi_43967605
Huuuh, ik zat me net te haasten om op tijd met eten te zitten.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_43979906
Ik ga alle uitzendingen nog een keer kijken. Ben benieuwd of Jeroen dan wéér wint.
"Verstand komt met de jaren, net als de bierpens"
  woensdag 29 november 2006 @ 00:31:40 #32
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_43980016
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:24 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik ga alle uitzendingen nog een keer kijken. Ben benieuwd of Jeroen dan wéér wint.
Probeer eens wat vaker voor Sabrina te bellen dan bij de herhaling van de finale.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')