abonnement Unibet Coolblue
pi_43848819
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:18 schreef scanman01 het volgende:
saa, bedankt. Is er nog meer?
het Wolter Kroes verhaal voor de liefhebbers

Wolter Kroes zingt mee!

De Bewoners zitten midden in de vierentwintig uur-durende karaoke Opdracht. Tijn heeft een groot deel van de nacht gezongen, maar is nog steeds niet weg te slaan bij de microfoon. Tijn is niet de enige zanger, want de andere Finalisten, Jeroen, Rik en Sabrina hebben ook al veel van zich laten horen. Als het nummer “Ik heb de hele nacht liggen dromen” begint komt Wolter Kroes ineens binnen.
Sabrina is met stomheid geslagen als hij de zanger van het Nederlandse lied binnen ziet komen. Als ze beseft dat het Wolter Kroes is, vliegt ze hem meteen om de hals. Alle Bewoners zingen in volle borst mee. “Ik ben zo blij dat ik bij jullie ben”, zegt Wolter.

Doorzingen
Wolter Kroes komt naast Tijn staan en laat hem even door zijn microfoon zingen. Als het nummer afgelopen is, zegt hij: “Jullie moeten wel doorzingen, want anders mislukt de Opdracht.” Maar het speciale optreden is niet de enige verrassing die Wolter Kroes voor de Bewoners heeft. Hij heeft ook cd’s meegenomen die hij voor de Bewoners signeert.

Etiënne is er niet
Wolter Kroes is natuurlijk bekend als vertolker van het Nederlandse lied, dus wordt “Een beetje verliefd” van André Hazes ingestart.

De Bewoners zijn enthousiaster dan ooit. Tijn vindt het jammer dat Etiënne er niet is, hij was immers een grote fan van Nederlandse liederen.

Vreemde geluiden in de Lounge
Het lijkt er even op dat Egbert, Semih en Monique het optreden missen, want als hij de zingende Bewoners verrast liggen zijn zij nog op de Slaapkamers. Maar gelukkig is Janine er nog. Zij loopt naar de Prinsessenkamer en maakt Monique wakker, zodat ook zij niets van het korte concert hoeft te missen. Semih en Egbert waren al op weg, nadat ze vreemde geluiden hoorden in de Lounge. Zo hebben alle Bewoners even mogen genieten van het korte optreden.

Geheimen uit de buitenwereld
Voordat Wolter weggaat laat hij de Bewoners nog even weten hoe laat het is: “Het is tien voor half één”, zegt hij. “Willen jullie nog meer weten?”, vraagt hij aan de Bewoners. Wolter Kroes besluit te vertellen over de verkiezingen. De Bewoners zijn niet erg vrolijk als hij vertelt dat Jan Peter Balkenende de verkiezingen gewonnen heeft. Maar als hij zegt dat de SP de grote winnaar is, juichen enkele Bewoners kort. Maar dan is het bezoek van Wolter alweer voorbij. Zonder dat de Bewoners het doorhebben, verdwijnt hij weer naar de Dagboekkamer.


Bron: Talpa

wie zichzelf kent, veroordeeld niemand!
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:21:30 #77
130054 demins
We weten niks
pi_43848825
Marlies heeft op de Partij voor (of van) de Dieren gestemd!

Waarom verbaast me dat nou helemaal niet?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:23:32 #78
130755 Kinga
versier hier
pi_43848898
Thx Saa... ik vind die stukjes altijd zo subjectief...doen net alsof er iets gaande is... volgens mij is er helemaal niks..
pi_43848909
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:21 schreef Verida het volgende:
marlies heeft partij voor de dieren gestemd
Dat ze kippetjes eet kan ze denk ik maar beter voor zich houden op partijbijeenkomsten.
pi_43849048
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:23 schreef Kinga het volgende:
Thx Saa... ik vind die stukjes altijd zo subjectief...doen net alsof er iets gaande is... volgens mij is er helemaal niks..
Ik denk het ook niet, vannacht zaten ze ook te praten.
Milica gaf wat hints dat ze hem leuk vond enzo, maar Jeroen gaf er weinig tot geen reactie op.
Beetje dom lachen en zeggen dat dat dan wel zal blijken ofzo
wie zichzelf kent, veroordeeld niemand!
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:28:13 #81
130054 demins
We weten niks
pi_43849050
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat ze kippetjes eet kan ze denk ik maar beter voor zich houden op partijbijeenkomsten.
En zo'n klein diertje, dat schurft veroorzaakt, is ze ook best bereid met chemische wapens uit te roeien!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_43849222
Ik kreeg gezien de blikken van Jeroen wel de indruk dat hij Milica ook wel leuk vindt. Alleen heeft ie nog een meisje thuis zitten aan wie het e.e.a. heeft uit te leggen. Zie poster Marky.
pi_43849260
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:21 schreef saa het volgende:

[..]
-knip-
Zonder dat de Bewoners het doorhebben, verdwijnt hij weer naar de Dagboekkamer.
dus zo boeiend vinden ze hem niet
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:35:51 #84
130755 Kinga
versier hier
pi_43849293
Jeroen vertelt wel meer nu over zichzelf...
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:36:47 #85
130755 Kinga
versier hier
pi_43849314
Hebben een wijf van internet voor lul gezet ofzo
pi_43849326
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Toch kan ik het me niet helemaal voorstellen. Milica verliefd op Jeroen
ik ook niet
Volgens mij is het meer dat ze graag in de belangstelling staat, en gebruikt ze Jeroens exposure daar voor
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:37:21 #87
130755 Kinga
versier hier
pi_43849338
irritant met dat gezang op de achtergrond... kunnen ze dat niet filteren ?
pi_43849375
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:37 schreef avonne het volgende:

[..]

Volgens mij is het meer dat ze graag in de belangstelling staat, en gebruikt ze Jeroens exposure daar voor
Ja, dat kan natuurlijk ook.
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:48:14 #89
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43849610
Heel link eerst staat Hilde naast Jeroen met de arm om haar heen en heel langzaam gaat ze weg en schuift ze Milica daarvoor in de plaats.
pi_43849669
Sa is verdrietig en huilt.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:52:09 #91
130755 Kinga
versier hier
pi_43849718
Alweer dat gejank van de zusjes.
pi_43849721
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:48 schreef marky het volgende:
Heel link eerst staat Hilde naast Jeroen met de arm om haar heen en heel langzaam gaat ze weg en schuift ze Milica daarvoor in de plaats.
Ja, en dan snap ik Jeroen dus niet, dan pak je haar toch vast!
pi_43849723
: Sa vraagt aan Mo waarom zij denkt waarom Barry bij haar weg is gegaan. Mo: omdat het een eikel is.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43849740
jezus die schorre stem van roene
pi_43849851
Mo en Sa huilen nu beide. En waarom kan ik niet goed horen.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43849909
Sa begint over Rob en Mo wil er niet over praten: kan het niet aan.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:58:33 #97
58921 Day
You can fly!
pi_43849917
Waarom is altijd zo dat als Sa ergens dieper op in wil gaan, Mo altijd zegt: Laat maar, Sa!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43849954
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:58 schreef Day het volgende:
Waarom is altijd zo dat als Sa ergens dieper op in wil gaan, Mo altijd zegt: Laat maar, Sa!
Omdat Mo mentaal naar de tering is en het wss niet aankan zonder hard weg te rennen
pi_43849975
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:58 schreef Day het volgende:
Waarom is altijd zo dat als Sa ergens dieper op in wil gaan, Mo altijd zegt: Laat maar, Sa!
Mo wil niet geconfronteerd worden met haarzelf.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:05:44 #100
130755 Kinga
versier hier
pi_43850152
Damn, hoor ik Sa vertellen dat ze volgende week weer gewoon Jenna naar school gata brengen en auto rijden.. en ik denk meteen, hoe de fuck heeft zij haar rijbewijs gehaald...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')