abonnement Unibet Coolblue
pi_43376585
Wij hebben een 15 jarige poedel, maar de laatste paar maanden plast/poept ze elke dag een paar keer binnen, terwijl ze daarvoor netjes op haar plek in de tuin haar behoefte deed.
Ook springt ze elke kant op als je een beweging naar haar maakt, en ze glijdt steeds uit op de vloer.
Ze ziet en hoort ook niet erg goed meer, maar dat valt nog wel mee.
Haar hart begint dus langzamerhand op te raken.

Nu zit m'n moeder al maanden op internet te zoeken naar een nieuwe hond, en ze heeft nu een goede gevonden. We zijn er al wezen kijken en waarschijnlijk kunnen we haar zaterdag komen ophalen. Maar onze huidige hond zal zich waarschijnlijk eenzaam gaan voelen en moe worden van een nieuwe hond. (We hebben wel eens een hond van een kennis hier als hun op vakantie gaan, dat gaat wel goed)

Dus... Nou willen we haar laten in slapen, maar zijn deze redenen wel goed genoeg om een einde aan haar leven te maken? Of moet ze echt ziek zijn oid. En kan je elke dag bij een dierenarts terecht ervoor, of kan dat niet zo maar en moet er eerst wat geregeld worden of is er een wachtlijst? Of kunnen we daar vrijwel meteen terecht (Denk dat dat bij de meeste artsen wel ongeveer hetzelfde gaat)?
pi_43376642
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43376743
Leg eens uit?
  woensdag 8 november 2006 @ 22:21:31 #4
97348 Matness
Matt about you
pi_43376797
imago heeft gelijk, want een wanstaltige vertoning is dit.
  woensdag 8 november 2006 @ 22:22:20 #5
97348 Matness
Matt about you
pi_43376831
of laat je oma ook inslapen als ze incontinent en bangig begint te worden, en wat eenzaam wordt?
pi_43376839
Natuurlijk zijn dat geen redenen genoeg Dat je het überhaupt durft te vragen!
Je ruilt je oma toch ook niet in wanneer deze een beetje dement wordt.

Zorg er nou gewoon voor dat het beestje een fijn leventje heeft nog en ruil haar niet zomaar in voor een "goede" hond. (waardeloos dat je moeder al een nieuwe hond heeft uitgekozen )

Ben je überhaupt met het beestje naar de dierenarts geweest?
Heb je überhaupt iets geprobeerd aan het schrikken van het beestje?
pi_43376912
Whehehe.
pi_43377061
Alhoewel ik het er ook niet echt mee eens ben, ik heb het wel wat zacht uitgedrukt. Het lijkt erop dat ze gewoon dement is maar wanneer laten ze een hond inslapen? Als hij écht ziek is en elke dag dood gaat van de pijn, of ook als ze nog maar half weet waar ze zich bevindt en doet?
pi_43377144
"Het lijkt erop..."

Ga eerst maar eens naar de dierenarts om haar eens te laten onderzoeken .
pi_43377158
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Yucko het volgende:
Maar onze huidige hond zal zich waarschijnlijk eenzaam gaan voelen en moe worden van een nieuwe hond. (We hebben wel eens een hond van een kennis hier als hun op vakantie gaan, dat gaat wel goed)
Waarom gaat dat met die hond van een kennis wel en een nieuwe niet? Denk dat gezelschap van een andere hond dat beestje niet bepaalt eenzaam zal laten voelen. Dr door de achterdeur afvoeren wel.
Verder ga ik er niet op in want ik kan dan niet bepaalt aardig blijven
Syllables govern the world
  woensdag 8 november 2006 @ 22:29:14 #11
81237 releaze
best of both worlds
pi_43377191
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef Yucko het volgende:
Alhoewel ik het er ook niet echt mee eens ben, ik heb het wel wat zacht uitgedrukt. Het lijkt erop dat ze gewoon dement is maar wanneer laten ze een hond inslapen? Als hij écht ziek is en elke dag dood gaat van de pijn, of ook als ze nog maar half weet waar ze zich bevindt en doet?
ethiek he. dit moeten jij en jouw familie zelf uitzoeken, wat het beste is voor het dier. jullie zijn de verantwoordelijken die deze grote stap moeten nemen om het leven van het hondje dat al 15 jaar bij jullie is te beeindigen.
pi_43377232
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef Yucko het volgende:
Alhoewel ik het er ook niet echt mee eens ben, ik heb het wel wat zacht uitgedrukt. Het lijkt erop dat ze gewoon dement is maar wanneer laten ze een hond inslapen? Als hij écht ziek is en elke dag dood gaat van de pijn, of ook als ze nog maar half weet waar ze zich bevindt en doet?
Als de dierenarst vast stelt dat het beeste elke dag pijn heeft, of binnen korte tijd veel pijn gaat krijgen EN er is niks aan te doen dan kun je hem/haar in laten slapen...
Omdat hij/zij 15 is zal een echte operatie aan wat dan ook niet echt veel nut hebben. Maar een hond in laten slapen omdat hij net even wat anders is en omdat je wel wat nieuws op het oog hebt is idioot
pi_43377247
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef Yucko het volgende:
Alhoewel ik het er ook niet echt mee eens ben, ik heb het wel wat zacht uitgedrukt. Het lijkt erop dat ze gewoon dement is maar wanneer laten ze een hond inslapen? Als hij écht ziek is en elke dag dood gaat van de pijn, of ook als ze nog maar half weet waar ze zich bevindt en doet?
Ze gaan wel serieus op je topic in !

In dat geval... Als je naar de dierenarts gaat en omschrijft hoe je poedeltje eraan toe is met het verzoek het beestje in te laten slapen zal hij/zij uiteindelijk vast gehoor geven aan je verzoek.
pi_43377478
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Yucko het volgende:
Wij hebben een 15 jarige poedel, maar de laatste paar maanden plast/poept ze elke dag een paar keer binnen, terwijl ze daarvoor netjes op haar plek in de tuin haar behoefte deed.
Ook springt ze elke kant op als je een beweging naar haar maakt, en ze glijdt steeds uit op de vloer.
Ze ziet en hoort ook niet erg goed meer, maar dat valt nog wel mee.
Haar hart begint dus langzamerhand op te raken.
plast/poept binnen = blaas danwel neurologisch/cognitief probleem
glijdt uit = waarschijnlijk neurologisch, misschien evenwichtsprobleem of gewrichtsprobleem
ziet en hoort niet goed = visus en gehoorsprobleem
quote:
Haar hart begint dus langzamerhand op te raken
Ik denk dat mijn patiënten het niet echt accepteren als ik zeg dat ze een hartkwaal hebben als ze incontinent zijn met slechte ogen en achteruitgaand gehoor

Wat zei de dierenarts?

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 08-11-2006 22:43:31 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43377564
Zijn jullie uberhaupt wel naar de dierenarts geweest?
ijs_beer fan!
pi_43377580
Dus als een hond bijna niet meer op kan staan maar steeds door de poten zakt;
De uitwerpselen er uitvallen zonder dat ze het merkt;
Je ongeveeer moet schreeuwen voordat ze je hoort;
Recht voor haar moet staan omdat ze je anders niet ziet;
Ze omvalt en alle kanten op springt als je van de bank op staat;
Niet veel meer eet en veel eruit kotst,

Is niet genoeg om haar te laten inslapen?

Begrijp me niet verkeerd, we geven veel om haar maar ze kan het langzamerhand niet echt meer aan.

Ik zal eens de dierenarts ervan vragen wat hij er van vindt, we zijn er nog niet geweest, ik maar ik wou eens kijken wat de dierenkenners hier er over dachten..

Toch bedankt voor het reageren.
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:22 schreef Matness het volgende:
of laat je oma ook inslapen als ze incontinent en bangig begint te worden, en wat eenzaam wordt?
Verkoop jij je kinderen op Marktplaats? Nee, hoe kun je een hond vergelijken met een oma?
pi_43377587
ik zou met je familie even langs de dierenarts gaan ipv met de hond.

* grassiekuik die niet begrijpt dat ze al een hond uitgezocht hebben
pi_43377664
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Yucko het volgende:
Dus als een hond bijna niet meer op kan staan maar steeds door de poten zakt;
De uitwerpselen er uitvallen zonder dat ze het merkt;
Je ongeveeer moet schreeuwen voordat ze je hoort;
Recht voor haar moet staan omdat ze je anders niet ziet;
Ze omvalt en alle kanten op springt als je van de bank op staat;
Niet veel meer eet en veel eruit kotst,

Is niet genoeg om haar te laten inslapen?
Niet als je niet naar de dierenarts geweest bent. Iets wat je dus ook nog niet hebt gedaan en wat je zeker had moeten doen toen dit allemaal begon.
Wie weet kunnen of konden ze er wat aan doen.
pi_43377697
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Yucko het volgende:
Dus als een hond bijna niet meer op kan staan maar steeds door de poten zakt;
De uitwerpselen er uitvallen zonder dat ze het merkt;
Je ongeveeer moet schreeuwen voordat ze je hoort;
Recht voor haar moet staan omdat ze je anders niet ziet;
Ze omvalt en alle kanten op springt als je van de bank op staat;
Niet veel meer eet en veel eruit kotst,

Is niet genoeg om haar te laten inslapen?

Begrijp me niet verkeerd, we geven veel om haar maar ze kan het langzamerhand niet echt meer aan.

Ik zal eens de dierenarts ervan vragen wat hij er van vindt, we zijn er nog niet geweest, [...]
Zo'n ziek beestje en dan ben je nóg niet naar de dierenarts geweest?!

Ze zouden jou en je moeder moeten laten inslapen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43377766
dat uitglijden kan ook rotte heupen zijn...
loopt ze nog fatsoelijk?

Slechte heupen is bij honden wel een inslaapverhaal vaak..
pi_43377818
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Yucko het volgende:

Ik zal eens de dierenarts ervan vragen wat hij er van vindt, we zijn er nog niet geweest, ik maar ik wou eens kijken wat de dierenkenners hier er over dachten..


Nog niet geweest.

Dierenvriend.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43377863
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef imago het volgende:

Zo'n ziek beestje en dan ben je nóg niet naar de dierenarts geweest?!

Ze zouden jou en je moeder moeten laten inslapen
Kost geld hè En die nieuwe hond is natuurlijk ook niet gratis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43377874
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Yucko het volgende:
Dus als een hond bijna niet meer op kan staan maar steeds door de poten zakt;
De uitwerpselen er uitvallen zonder dat ze het merkt;
Je ongeveeer moet schreeuwen voordat ze je hoort;
Recht voor haar moet staan omdat ze je anders niet ziet;
Ze omvalt en alle kanten op springt als je van de bank op staat;
Niet veel meer eet en veel eruit kotst,

Is niet genoeg om haar te laten inslapen?

Begrijp me niet verkeerd, we geven veel om haar maar ze kan het langzamerhand niet echt meer aan.

Ik zal eens de dierenarts ervan vragen wat hij er van vindt, we zijn er nog niet geweest, ik maar ik wou eens kijken wat de dierenkenners hier er over dachten..

Toch bedankt voor het reageren.
Nou normaal gesproken als je beestje even zichzelf niet is, of wat raar verdrag vertoond ga je naar de dierenarts .
Of ga je zelf ook niet naar de dokter als je de hele dag omvalt?
ijs_beer fan!
pi_43377901
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef imago het volgende:

[..]

Zo'n ziek beestje en dan ben je nóg niet naar de dierenarts geweest?!

Ze zouden jou en je moeder moeten laten inslapen
Het is niet dat dit allemaal in één keer begonnen is, het is met de maanden/jaren gekomen. Nu lijkt het steeds erger te worden daarom vroeg ik jullie hier over jullie meningen. We gaan wel naar de dierenarts maar daar gaan we zo laat niet meer heen, daarom vroeg ik hier vast wat de dierenkenners erover dachten.
pi_43377911
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kost geld hè En die nieuwe hond is natuurlijk ook niet gratis.
Ach via marktplaats heb je al voor 200 euro een raspup toch !
ijs_beer fan!
pi_43377942
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef Yucko het volgende:

[..]

Het is niet dat dit allemaal in één keer begonnen is, het is met de maanden/jaren gekomen. Nu lijkt het steeds erger te worden daarom vroeg ik jullie hier over jullie meningen. We gaan wel naar de dierenarts maar daar gaan we zo laat niet meer heen, daarom vroeg ik hier vast wat de dierenkenners erover dachten.
Dus had je jaren geleden eigenlijk al naar de dierenarts moeten gaan. Punt uit.
pi_43377965
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef BaraCuda het volgende:
dat uitglijden kan ook rotte heupen zijn...
loopt ze nog fatsoelijk?

Slechte heupen is bij honden wel een inslaapverhaal vaak..
Als ze even heeft gelegen loopt ze de eerste paar meters wat wiebelend, daarna wel gewoon recht maar wel stapvoets.
pi_43378119
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dus had je jaren geleden eigenlijk al naar de dierenarts moeten gaan. Punt uit.
Maar met kleine mankementjes die soms voorkomen ga je nog niet naar de dierenarts. Nu wordt het steeds erger, vandaag dit topic.
pi_43378242
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:47 schreef Yucko het volgende:

[..]

Maar met kleine mankementjes die soms voorkomen ga je nog niet naar de dierenarts. Nu wordt het steeds erger, vandaag dit topic.
De laatste paar maanden poept en plast ze elke dag binnen, en dan gaat er echt geen belletje rinkelen om naar de DA te gaan? .

Ik ben niet iemand die snel iemand afbrandt ofzo maar jeuzus wat ben jij dom.
ijs_beer fan!
pi_43378396
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:47 schreef Yucko het volgende:

[..]

Maar met kleine mankementjes die soms voorkomen ga je nog niet naar de dierenarts. Nu wordt het steeds erger, vandaag dit topic.
Je zegt dat het steeds erger werd.
Je noemt een hele waslijst aan 'mankementen'. Je gaat me nu niet vertellen dat dat lijstje ineens van gisteren is en dat het niet langer speelt.
  woensdag 8 november 2006 @ 22:53:44 #31
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_43378443
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Yucko het volgende:
Wij hebben een 15 jarige poedel, maar de laatste paar maanden plast/poept ze elke dag een paar keer binnen, terwijl ze daarvoor netjes op haar plek in de tuin haar behoefte deed.
Ook springt ze elke kant op als je een beweging naar haar maakt, en ze glijdt steeds uit op de vloer.
Ze ziet en hoort ook niet erg goed meer, maar dat valt nog wel mee.
Haar hart begint dus langzamerhand op te raken.

Nu zit m'n moeder al maanden op internet te zoeken naar een nieuwe hond, en ze heeft nu een goede gevonden. We zijn er al wezen kijken en waarschijnlijk kunnen we haar zaterdag komen ophalen. Maar onze huidige hond zal zich waarschijnlijk eenzaam gaan voelen en moe worden van een nieuwe hond. (We hebben wel eens een hond van een kennis hier als hun op vakantie gaan, dat gaat wel goed)

Dus... Nou willen we haar laten in slapen, maar zijn deze redenen wel goed genoeg om een einde aan haar leven te maken? Of moet ze echt ziek zijn oid. En kan je elke dag bij een dierenarts terecht ervoor, of kan dat niet zo maar en moet er eerst wat geregeld worden of is er een wachtlijst? Of kunnen we daar vrijwel meteen terecht (Denk dat dat bij de meeste artsen wel ongeveer hetzelfde gaat)?
Ome Arma hier. Merel wees mij op dit stukje dus als ik hierna een ban heb dan is het niet mijn schuld. Ik vermijd dit soort shit meestal.

Beste Yucko hier komt ie dan hè. Ga je er even lekker voor zitten.

Tuig zoals jij soort mensen zijn het niet waard om een hond te hebben. Als ik je schrijfsel zo lees dan ben je godverdomme zelfs nog te beroerd om het beestje even uit te laten. Ik zou het ook aan m'n hart krijgen als ik elke dag in de tuin moest schijten. Dat het beestje elke keer een rare beweging maakt komt waarschijnlijk door het feit dat het beestje denkt dat ie een spuitje of een hengst van je krijgt. Het kan ook zijn dat je een kop als een koekie hebt waar het beest een hartverlamming van krijgt.

Ik wil je adviseren om het poedeltje naar het asiel te brengen waar het misschien nog een jaar een waardiger bestaan kan hebben dat dat het bij jullie heeft gehad in 15 jaar. Ik wil je ook adviseren om geen nieuwe hond te nemen achterlijke dakhaas dat je er rondloopt. Zoals wij op GeenStijl altijd zeggen. Ongezien de tiefus en een ziekte aan je hart voor jou en je moeder.

Suc6 ermee!
pi_43378487
Sorry voor dit topic. Zo te zien schatten jullie het verkeerd in of heb ik het niet duidelijk genoeg uitgelegd, maar ze heeft zeker niet te klagen om bij ons te wonen. We hadden het beter kunnen doen maar zoals jullie nou reageren lijkt het alsof jullie denken dat we haar steeds de kamer doorgooien ofzo. We zullen morgen naar de dierenarts gaan, kijken of hij de situatie beter kan inschatten.

[ Bericht 64% gewijzigd door Yucko op 08-11-2006 23:00:23 ]
pi_43378699
Blij dat andere mensen verwoorden wat ik zo ongeveer dacht
Syllables govern the world
pi_43378704
De dierenarts ziet je anders al aankomen om 23:00 met een probleem waar je maanden geleden al voor had moeten komen.

Echt, ongelofelijk dat dit soort mensen bestaat.

Ik ken nog wel een enorme dierenvriend die dit niet moet lezen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 november 2006 @ 22:59:43 #35
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_43378783
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef reese.com het volgende:
Blij dat andere mensen verwoorden wat ik zo ongeveer dacht
Graag gedaan.
  woensdag 8 november 2006 @ 23:00:10 #36
81237 releaze
best of both worlds
pi_43378797
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ome Arma hier. Merel wees mij op dit stukje dus als ik hierna een ban heb dan is het niet mijn schuld. Ik vermijd dit soort shit meestal.

Beste Yucko hier komt ie dan hè. Ga je er even lekker voor zitten.

Tuig zoals jij soort mensen zijn het niet waard om een hond te hebben. Als ik je schrijfsel zo lees dan ben je godverdomme zelfs nog te beroerd om het beestje even uit te laten. Ik zou het ook aan m'n hart krijgen als ik elke dag in de tuin moest schijten. Dat het beestje elke keer een rare beweging maakt komt waarschijnlijk door het feit dat het beestje denkt dat ie een spuitje of een hengst van je krijgt. Het kan ook zijn dat je een kop als een koekie hebt waar het beest een hartverlamming van krijgt.

Ik wil je adviseren om het poedeltje naar het asiel te brengen waar het misschien nog een jaar een waardiger bestaan kan hebben dat dat het bij jullie heeft gehad in 15 jaar. Ik wil je ook adviseren om geen nieuwe hond te nemen achterlijke dakhaas dat je er rondloopt. Zoals wij op GeenStijl altijd zeggen. Ongezien de tiefus en een ziekte aan je hart voor jou en je moeder.

Suc6 ermee!
en weer iemand met het relativeringsvermogen van een struikgewas.
  woensdag 8 november 2006 @ 23:01:20 #37
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_43378845
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:00 schreef releaze het volgende:

[..]

en weer iemand met het relativeringsvermogen van een struikgewas.
Had je wat?
  woensdag 8 november 2006 @ 23:03:56 #38
81237 releaze
best of both worlds
pi_43378956
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Had je wat?
Niet zo veel als jij
  woensdag 8 november 2006 @ 23:05:49 #39
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_43379045
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef releaze het volgende:

[..]

Niet zo veel als jij
Dat dacht ik al. Als je zo'n wijsneus bent dan moet je ook even vertellen wat je op je hart hebt.
  woensdag 8 november 2006 @ 23:08:53 #40
84328 Lllaura
painting pictures
pi_43379199
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Yucko het volgende:
Dus als een hond bijna niet meer op kan staan maar steeds door de poten zakt;
Je kunt zelf hele goed inschatten in hoeverre jullie poedel hier last van heeft. Ligt ze wanhopig te spartelen op de grond, of glijdt ze af en toe uit?
quote:
De uitwerpselen er uitvallen zonder dat ze het merkt;
Da's voornamelijk jullie probleem. Erg vervelend, maar zolang de hond er zelf geen last van heeft, vind ik het i.i.g. geen reden om haar in te laten slapen. Oude dieren (en mensen) worden nu eenmaal incontinent.
quote:
Je ongeveeer moet schreeuwen voordat ze je hoort;
Recht voor haar moet staan omdat ze je anders niet ziet;
In de OP zei je dat dat nogal mee viel:
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Yucko het volgende:
Ze ziet en hoort ook niet erg goed meer, maar dat valt nog wel mee.
quote:
Ze omvalt en alle kanten op springt als je van de bank op staat;
Maak geen onverwachte bewegingen. Zorg dus dat ze weet waar je bent. Leg voordat je op staat bijvoorbeeld even een hand op d'r koppie.
quote:
Niet veel meer eet en veel eruit kotst,
Daarmee zou ik toch echt even langs de dierenarts gaan.

Begrijp me goed, jullie poedel is al vijftien. Dat is hartstikke oud! En ik vind dan ook zeker niet dat je haar (uit egoisme) te lang bij je moet houden. Als ze echt op is, verdient ze een spuitje i.p.v. een lijdensweg. Maar uit jouw OP krijg ik de indruk dat het jullie niet om het welzijn van het beestje gaat, maar dat een spuitje voor jullie gewoon handiger is. Een nieuwe, fitte hond is natuurlijk veel leuker dan die gekke ouwe poedel...
Het lijkt erop alsof jullie (of in ieder geval je moeder) ecxuses aan het bedenken zijn om de poedel in te laten slapen.

Ook snap ik niet dat je geen idee hebt hoe een bezoek aan de dierenarts in z'n werk gaat. Ben je nog nooit met 'r bij de dierenarts geweest dan?

Nogmaals, ga naar de dierenarts. En daarnaast kun je heel goed zelf inschatten of het leven voor jullie hondje nog waardig is. Maar wees alsjeblieft eerlijk, tegenover jezelf en jullie hondje. Ze verdient het op haar oude dag niet om ingeruild te worden voor een jongere hond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lllaura op 08-11-2006 23:22:21 ]
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_43379626
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Yucko het volgende:
Wij hebben een 15 jarige poedel, maar de laatste paar maanden plast/poept ze elke dag een paar keer binnen, terwijl ze daarvoor netjes op haar plek in de tuin haar behoefte deed.
Ook springt ze elke kant op als je een beweging naar haar maakt, en ze glijdt steeds uit op de vloer.
Ze ziet en hoort ook niet erg goed meer, maar dat valt nog wel mee.
Haar hart begint dus langzamerhand op te raken.

Nu zit m'n moeder al maanden op internet te zoeken naar een nieuwe hond, en ze heeft nu een goede gevonden. We zijn er al wezen kijken en waarschijnlijk kunnen we haar zaterdag komen ophalen. Maar onze huidige hond zal zich waarschijnlijk eenzaam gaan voelen en moe worden van een nieuwe hond. (We hebben wel eens een hond van een kennis hier als hun op vakantie gaan, dat gaat wel goed)

Dus... Nou willen we haar laten in slapen, maar zijn deze redenen wel goed genoeg om een einde aan haar leven te maken? Of moet ze echt ziek zijn oid. En kan je elke dag bij een dierenarts terecht ervoor, of kan dat niet zo maar en moet er eerst wat geregeld worden of is er een wachtlijst? Of kunnen we daar vrijwel meteen terecht (Denk dat dat bij de meeste artsen wel ongeveer hetzelfde gaat)?
Jij!!! bent geen hond waard je moet je schamen met je achterlijke wezenloze tering thyfes uitspraken,achterlijk tering gladiool! sorry medeusers normaal zou ik niet zo reageren maar iemand die zo wezenloos over dieren praat, die is ze niet waard! vragen op een forum of je naar een dierenarts moet vuile debiel! zie je dat zelf dan niet! met je achterlijke clownskop! En nu al op zoek naar een nieuwe hond zou je niet wachten tot deze arme schat van de aarde is, En een wachtlijst bij de dierenarts? ben je wel helemaall goed bij je botte kop?? een dierenarts ziet of een beest op is sorry maar eigenlijk zouden ze jou moeten laten inslapen

Sorry medeusers en ja als het te grof is ban me dan maar, kan me niks schelen deze clown spoort niet!!!
  woensdag 8 november 2006 @ 23:20:15 #42
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_43379714
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:18 schreef White_Pearl het volgende:

[..]

Jij!!! bent geen hond waard je moet je schamen met je achterlijke wezenloze tering thyfes uitspraken,achterlijk tering gladiool! sorry medeusers normaal zou ik niet zo reageren maar iemand die zo wezenloos over dieren praat, die is ze niet waard! vragen op een forum of je naar een dierenarts moet vuile debiel! zie je dat zelf dan niet! met je achterlijke clownskop! En nu al op zoek naar een nieuwe hond zou je niet wachten tot deze arme schat van de aarde is, En een wachtlijst bij de dierenarts? ben je wel helemaall goed bij je botte kop?? een dierenarts ziet of een beest op is sorry maar eigenlijk zouden ze jou moeten laten inslapen

Sorry medeusers en ja als het te grog is ban me dan maar, kan me niks schelen deze clown spoort niet!!!
Ik zou zelf iets minder smilies gebruiken maar voor de rest een aardige reply! Ga zo door!
pi_43380121
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik zou zelf iets minder smilies gebruiken maar voor de rest een aardige reply! Ga zo door!
Ben wit verziekendheet, maar je hebt gelijk
pi_43380244
Ik dacht eerst even dat het weer een grappig bedoeld topic was onder de clown van Boebiedoe of iets dergelijks, en begon al te lachen bij de OP
Geregd op 5 nov.......

Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij de reakties.
De vraag is alleen, dóet de TS hier iets mee
En ik zou even een klooncheck aanvragen bij de FA's.
  woensdag 8 november 2006 @ 23:36:55 #45
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_43380337
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik dacht eerst even dat het weer een grappig bedoeld topic was onder de clown van Boebiedoe of iets dergelijks, en begon al te lachen bij de OP

Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij de reakties.
De vraag is alleen, dóet de TS hier iets mee


Geregd op 5 nov.......
Als ie regt om deze vraag te stellen dan vrees ik het ergste Bluezz.
pi_43380437
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef Armageddon het volgende:


Als ie regt om deze vraag te stellen dan vrees ik het ergste Bluezz.
http://forum.fok.nl/user/history/161239
Dat niet geloof ik
Laten we maar bidden dan
pi_43380451
Niet veel tijd om online te zijn en dan zie je gvd zoiets je zou hem zo met zijn kop door zijn beeldscherm rukken, denk ga even op Fok! kijken en dan zie je zoiets, maar goed heb mijn zegje gezegd, en er zal wel niets mee gedaan worden ja mij bannen, nou ze gaan hun goddelijke gang maar!
  woensdag 8 november 2006 @ 23:49:01 #48
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_43380780
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:39 schreef White_Pearl het volgende:
Niet veel tijd om online te zijn en dan zie je gvd zoiets je zou hem zo met zijn kop door zijn beeldscherm rukken, denk ga even op Fok! kijken en dan zie je zoiets, maar goed heb mijn zegje gezegd, en er zal wel niets mee gedaan worden ja mij bannen, nou ze gaan hun goddelijke gang maar!
Maak je niet te druk. Lees mijn topics dan ben je zo weer boven jan!
pi_43380880
Het is al erg genoeg dat jullie niet naar de dierenarts zijn gegaan.Maar dat je moeder al een nieuw puppy heeft uitgezocht en nu opeens van de oude hond af moet is toch wel het top punt,alsof het gewoon een ding is dat je ff vervangt.Niet normaal dit!!!
01-08-2008
  woensdag 8 november 2006 @ 23:58:43 #50
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_43381101
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Het is al erg genoeg dat jullie niet naar de dierenarts zijn gegaan.Maar dat je moeder al een nieuw puppy heeft uitgezocht en nu opeens van de oude hond af moet is toch wel het top punt,alsof het gewoon een ding is dat je ff vervangt.Niet normaal dit!!!
En dan heb je ook nog studentes pedagogiek die mij even de les willen gaan lezen. Laat die geitewollentrut maar komen met haar verhaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')