abonnement Unibet Coolblue
pi_43373473
Ik ben 19 jarige student met overdag zeer weinig tijd en toch zoek ik een bijbaantje. Ik werk op zaterdag als tpg post bezorger maar ik wil ook doordeweeks een bijbaantje hebben. Alle baantjes waar ik voor 19:00 terecht kan worden al uitgesloten aangezien ik tot 18:00 op school studeer en dan nog naar huis moet rijden. Ik woon in een afgelegen veel te grote wijk van Tilburg met veel te weinig voorzieningen waardoor er maar weinig potentiele bijbaantjes zijn. De weinige bijbaantjes die er zijn, zijn allemaal al vervult inclusief de nodige wachtlijsten. Laatst zag ik weer advertentie in de krant voor thuiswerk dus ik dacht laat ik het daar is proberen.
Afgelopen jaren heb ik veel slechte dingen over thuiswerk gehoord omdat er nogal veel bedrijven tussen zitten die je gewoonweg afzetten. Nu vroeg ik me af of thuiswerk een mogelijke keuze is als bijbaantje? In welke hoek ik moet gaan zoeken? en wat het allemaal precies kan inhouden?
pi_43373638
Ten eerste.... leesbaarheid

Iets met enquetes?
pi_43373716
thuiswerk bestaat niet.
pi_43374614
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:16 schreef Rekkie het volgende:
Ten eerste.... leesbaarheid

Iets met enquetes?
Enquetes, dat zijn toch van die sites waar je een enquete moet invullen om de zoveel tijd? Of bedoel je zelf enquetes afnemen? Verder weet ik niet wat thuiswerk allemaal kan inhouden, ik ben gewoon wat rond aan het snuffelen wat de mogelijkheden zijn.
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:18 schreef KonnieKipke het volgende:
thuiswerk bestaat niet.
Resultaten 1 - 10 van circa 1.420.000 voor thuiswerk (0,07 seconden)
Het bestaat wel degelijk, ik weet alleen niet wat het allemaal inhoud en de eerste zoveel linkjes zijn van die verzamel sites en oplichter websites. Daarom vraag ik hier dus of het tot de mogelijkheid bestaat.
pi_43376627
wel eens naar Tros radar gekeken?
pi_43378179