abonnement Unibet Coolblue
pi_43373473
Ik ben 19 jarige student met overdag zeer weinig tijd en toch zoek ik een bijbaantje. Ik werk op zaterdag als tpg post bezorger maar ik wil ook doordeweeks een bijbaantje hebben. Alle baantjes waar ik voor 19:00 terecht kan worden al uitgesloten aangezien ik tot 18:00 op school studeer en dan nog naar huis moet rijden. Ik woon in een afgelegen veel te grote wijk van Tilburg met veel te weinig voorzieningen waardoor er maar weinig potentiele bijbaantjes zijn. De weinige bijbaantjes die er zijn, zijn allemaal al vervult inclusief de nodige wachtlijsten. Laatst zag ik weer advertentie in de krant voor thuiswerk dus ik dacht laat ik het daar is proberen.
Afgelopen jaren heb ik veel slechte dingen over thuiswerk gehoord omdat er nogal veel bedrijven tussen zitten die je gewoonweg afzetten. Nu vroeg ik me af of thuiswerk een mogelijke keuze is als bijbaantje? In welke hoek ik moet gaan zoeken? en wat het allemaal precies kan inhouden?
pi_43373638
Ten eerste.... leesbaarheid

Iets met enquetes?
pi_43373716
thuiswerk bestaat niet.
pi_43374614
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:16 schreef Rekkie het volgende:
Ten eerste.... leesbaarheid

Iets met enquetes?
Enquetes, dat zijn toch van die sites waar je een enquete moet invullen om de zoveel tijd? Of bedoel je zelf enquetes afnemen? Verder weet ik niet wat thuiswerk allemaal kan inhouden, ik ben gewoon wat rond aan het snuffelen wat de mogelijkheden zijn.
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:18 schreef KonnieKipke het volgende:
thuiswerk bestaat niet.
Resultaten 1 - 10 van circa 1.420.000 voor thuiswerk (0,07 seconden)
Het bestaat wel degelijk, ik weet alleen niet wat het allemaal inhoud en de eerste zoveel linkjes zijn van die verzamel sites en oplichter websites. Daarom vraag ik hier dus of het tot de mogelijkheid bestaat.
pi_43376627
wel eens naar Tros radar gekeken?
pi_43378179
Je kunt dom inpakwerk gaan doen, kaarten verpakken bijvoorbeeld. Als je de handigheid hebt en je werkt echt flink door verdient het wel redelijk. Nipo zou ik niet doen, veel krijg je daar niet van en zeker niet in je eentje.
Het leuke van thuiswerk is wel dat je steeds wat anders hebt en daar ook leuk dingetjes van achter kunt houden
pi_43378352
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef KonnieKipke het volgende:
wel eens naar Tros radar gekeken?
Ja, hoe denk je anders dat ik weet dat er veel van die oplicht sites zijn?
pi_43378790
Ja goh graag gedaan en alsjeblieft enzo.
pi_43384371
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef heaven7 het volgende:
Ja goh graag gedaan en alsjeblieft enzo.


Ik stond gisteravond op het punt te gaan slapen en heb niet meer terug naar de reacties gekeken. En op het tijdstip dat jij gepost had, was ik nog bezig om die vorige post te maken.
Maar wat bedoel je met redelijk? Komt dat bij inschatting op het minimumloon uit of is het daar nog lager van? En hoe weet je deze informatie? Toevallig zelf ervaring of heb je het via iemand anders gehoord die ervaring heeft? Als het echt slecht is als jij zegt dan ga ik mezelf toch in een wachtrij zetten voor een restaurant of cafe.
pi_43384677
Als je maar geen 0900 nummer gaat bellen...
pi_43384892
Kijk eens bij http://www.tns-nipo.nl/
  donderdag 9 november 2006 @ 08:39:34 #12
140991 sledge5hammer
poesjes zijn beter dan katers.
pi_43384926
een vriendin van me doet ook thuiswerk, en voor de inkomsten hoef je het niet echt te doen. Ze doet het eigenlijk meer als extraatje bovenop salaris van manlief.

kortom je gaat er niet rijk van worden.
Trust me, I know what I'm doing......
pi_43387144
quote:
Op donderdag 9 november 2006 06:21 schreef sk888er het volgende:

[..]



Ik stond gisteravond op het punt te gaan slapen en heb niet meer terug naar de reacties gekeken. En op het tijdstip dat jij gepost had, was ik nog bezig om die vorige post te maken.
Maar wat bedoel je met redelijk? Komt dat bij inschatting op het minimumloon uit of is het daar nog lager van? En hoe weet je deze informatie? Toevallig zelf ervaring of heb je het via iemand anders gehoord die ervaring heeft? Als het echt slecht is als jij zegt dan ga ik mezelf toch in een wachtrij zetten voor een restaurant of cafe.
Mijn moeder heeft dit werk gedaan, ze kwam, met flink doorwerken rond de ¤5,- per uur uit en lekker in haar eigen tijd met de radio aan en een kop thee ofzo. Wel stond het hele huis echt vol met dozen altijd Sommige dingen verdiende echter weer minder, volgens mij is het zo; hoe meer handelingen je moet verrichten, hoe meer je betaald krijgt. Je krijgt niet echt per uur betaald maar je krijgt een vast bedrag voor een partij die dan voor een bepaalde datum klaar moet zijn.
pi_43389674
Het is al een complete baan om aan een eerlijk thuiswerkbaantje te komen volgens mij.
Het enige wat ik altijd heb kunnen vinden zijn oplichterspraktijken in elk geval.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 9 november 2006 @ 13:06:16 #15
140991 sledge5hammer
poesjes zijn beter dan katers.
pi_43392115
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:48 schreef Biancavia het volgende:
Het is al een complete baan om aan een eerlijk thuiswerkbaantje te komen volgens mij.
Het enige wat ik altijd heb kunnen vinden zijn oplichterspraktijken in elk geval.
ja daar moet je wel voor oppassen, waar je met name voor uit moet kijken is zelf betalen als een soort van inschrijving. gewoon niet doen, je gaat toch ook niet betalen om achter de kassa te mogen zitten?
Trust me, I know what I'm doing......
pi_44915840
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:32 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft dit werk gedaan, ze kwam, met flink doorwerken rond de ¤5,- per uur uit en lekker in haar eigen tijd met de radio aan en een kop thee ofzo. Wel stond het hele huis echt vol met dozen altijd Sommige dingen verdiende echter weer minder, volgens mij is het zo; hoe meer handelingen je moet verrichten, hoe meer je betaald krijgt. Je krijgt niet echt per uur betaald maar je krijgt een vast bedrag voor een partij die dan voor een bepaalde datum klaar moet zijn.
weet je nog bij welk bedrijf ze dit gedaan heeft?
pi_44916052
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:07 schreef erik-de-perik het volgende:

[..]

weet je nog bij welk bedrijf ze dit gedaan heeft?
Tiemex en Correct it.
pi_44942451
Oeh, ik zoek eigenlijk ook wat voor in de avonduren.. Eens zien of hier iets betrouwbaars uit komt
pi_44942812
http://www.moderating.nl >>> verdient niet zoveel, wel 24/7 te doen (week van tevoren opgeven) en lekker achter je PC zitten. Verder nogal hersenloos werkt.

Afhankelijk van je tempo verdien je tussen de 6 en de 9 euro per uur. Niet slecht als student, zeker niet als je in je boxer short chips zit te vreten op je eigen bureaustoel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44942856
Ja, daar heb ik me al eens voor aangemeld.
Moet het contract nog maar eens insturen
pi_44942931
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:41 schreef heiden6 het volgende:
http://www.moderating.nl >>> verdient niet zoveel, wel 24/7 te doen (week van tevoren opgeven) en lekker achter je PC zitten. Verder nogal hersenloos werkt.

Afhankelijk van je tempo verdien je tussen de 6 en de 9 euro per uur. Niet slecht als student, zeker niet als je in je boxer short chips zit te vreten op je eigen bureaustoel.
Die site doet het (momenteel) niet.

(stiekem tvptje)
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:49:28 #22
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44943056
Wat is die site van moderating.nl?
Confidence through competence
pi_44943102
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is die site van moderating.nl?
Onder andere SMS-moderating. Ken je die reclames 's nachts op de commerciële zenders?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:08:15 #24
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44943717
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Onder andere SMS-moderating. Ken je die reclames 's nachts op de commerciële zenders?
Gheijl man

Maar grappig inderdaad, ik heb ook wel interesse voor zoiets. Ik doe nu al vertaalwerk voor een softwarebedrijf, lekker flexibel, maar ik vind het ook wel leuk om SMS'jes te modereren.
Confidence through competence
pi_44943825
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gheijl man

Maar grappig inderdaad, ik heb ook wel interesse voor zoiets. Ik doe nu al vertaalwerk voor een softwarebedrijf, lekker flexibel, maar ik vind het ook wel leuk om SMS'jes te modereren.
Modereren is niet helemaal de juiste term. Beter zou zijn: beantwoorden.

Waar doe je dat vertaalwerk? Een vriend van me heeft een tijdje software getest, dat was goed te doen volgens hem
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:13:43 #26
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44943896
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Modereren is niet helemaal de juiste term. Beter zou zijn: beantwoorden.

Waar doe je dat vertaalwerk? Een vriend van me heeft een tijdje software getest, dat was goed te doen volgens hem
Oh, dat is zo mogelijk nog geiler maar niet iets voor je CV

Ik doe wat vertaalwerk voor een Duitse softwarewinkel voor handheldcomputers, van vrienden van me. Kan dus daarvoor helaas geen anderen aan het werk helpen.
Confidence through competence
pi_44944601
Moderating.nl neemt helaas niemand meer aan. Ze hebben geen mensen meer nodig op het moment en de wachtlijst zit stampesvol.. Er zit dus ook een stop op de wachtlijst
pi_44944738
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:36 schreef Siegfried het volgende:
Moderating.nl neemt helaas niemand meer aan. Ze hebben geen mensen meer nodig op het moment en de wachtlijst zit stampesvol.. Er zit dus ook een stop op de wachtlijst
Belachelijk. Ik heb daar ingeschreven gestaan en je kunt dan instellen dat je ene SMS'je krijgt als het druk is, zodat je evt. extra kunt werken. Het is me nog niet gelukt om dat weer uit te zetten, en ik word platgespamd door die lui. Vandaag al zeker vier SMS'jes gehad, met de kerst was het ook al zo erg.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44967105
Serieus?
Naja, ik sprak die Daan gister even op MSN..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')