abonnement Unibet Coolblue
pi_43573412
Hmm, ken het wel, maar ik hou van overzicht, en aangezien ik momenteel al drie mailadressen heb, lijkt een vierde mij een beetje overbodig... Al hoewel. We zouden natuurlijk een fok-jm-adres kunnen opzetten
pi_43573537
Goed idee! Dan kan iedereen daar gewoon zijn favoriete jm nummers opzetten en dan hebben we ook geen last meer van de torrent-politie (de mods )
Koning.
pi_43573686
Ok, dat is dus twee stemmen voor in totaal. Ik zal ff tot 23h vanavond nog wachten met opzetten, om wat meer reacties af te wachten...

Vraagje nog daarover hè; was een beetje aan het rondneuzen, maar kan niets vinden over een drive?
pi_43574213
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:34 schreef Numbie het volgende:
Meer luisteren Jeroen! Meeneuriën als meeblèren (waar ik inmiddels pro in ben *kuch* ) niet je ding is En die ik noemde moet je toch wel enigzins bekend voorkomen?

Als die nummers je niet bekend voorkomen, moet je me maar ff toevoegen op msn; stuur ik ze wel ff door
Als de nummers op staan kan ik ze blind meezingen, maar als ik de tekst zo zie staan komt het niet echt boven.
pi_43574538
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:35 schreef Numbie het volgende:
Ik zal ff tot 23h vanavond nog wachten met opzetten, om wat meer reacties af te wachten...
pi_43574541
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:58 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Als de nummers op staan kan ik ze blind meezingen, maar als ik de tekst zo zie staan komt het niet echt boven.
Die lyric van Come back to bed kon ik ook alleen maar herinneren door het even hardop te zeggen
pi_43574668
Zijn muziek wordt veel in programma's gebruikt als achtergrond muziek. Viel me gisteren bij herman helpt heel erg op.
pi_43574709
Ja, ontzettend veel wordt'ie gebruikt. Voor een deel Remon's verantwoordelijkheid, voor de rest, geen idee..
pi_43575116
Ik ken ook al die teksten nog niet, moet maar wat vaker gaan luisteren .
En zon gedeelt-mail-account-voor-jm-geval lijkt me wel mooi .

En bedankt hé.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43575578
Ok, dus dat is vier keer voor account

Ik wil dat best organiseren, maar dan mag iemand mij nog wel ff uitleggen hoe dat met die drive werkt
pi_43577088
maak er maar 5 van
pi_43577373
Ik ben ook voor. Al heb ik geen idee hoe dat werkt, maargoed
pi_43577778
6 keer voor al dus Prima...

wacht nog steeds op uitleg
pi_43578279
Even fjboere mailen of gewoon wachten, hij gebruikt t zei ie.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_43578761
Ja, hij staat wel in m'n msn; ik wacht wel ff tot hij weer online is
pi_43581515
John verveelde zich voordat hij bij Oprah zojuist op moest; dus heeft hij maar wat blogs gepost... www.johnmayer.com/blog
pi_43581990
quote:
What is Exacllbur without his sword? What is Carrot Top without his box of props? Such is the same with a photoless blog - that's just boring. That would be like - a book or something. Blech.
pi_43582017
quote:
That was fun. Oprah's got the good ju-ju. She's easy to talk to. I don't know what that's like, being easy to talk to. I bet if I were easy to talk to people would never shut up. I think I'll stick to being akward and off-putting.
En daar issie goed in
pi_43582492
quote:
I bet if I were easy to talk to people would never shut up. I think I'll stick to being akward and off-putting.
Zoooo waar Jill, zo waar.
pi_43584238
Ik wou net hetzelfde zeggen

Najaa, hij weet het in ieder geval van zichzelf. En die nutteloze brainwaves die ie af en toe heeft tijdens het schrijven van die blogs blijven vermakelijk
pi_43593832
Ok, veel positieve reacties tot nog toe, dus hier is the deal:

Ik open een account onder iets zeer logisch, bvb: jmfok@gmail.com, en geef het password hier weer zodat iedereen er altijd op kan.
De bedoeling is dus om sendspace/yousendit dingetjes naar dat adres te sturen, zodat iedereen die eraf kan plukken. Dit mag vanaf je eigen adres, maar kan ook vanaf dat adres zelf. Zet dan wel er ff bij van wie het komt
Klinkt goed?
pi_43595212
Ik hoor het morgen wel dan; eerst ff oprah van vandaag opspeuren, en dan zet ik het morgen eventueel wel op...
pi_43595374
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik er op moet zetten, maar misschien komt dat nog. Het idee is in ieder geval leuk.
pi_43595732
van Oprah.com:

Another place people rarely see is the Harpo greenroom, where Oprah's guests sit and await their moment on stage. Today, three-time Grammy award winner John Mayer gives us a sneak peek inside this exclusive locale.

What's John doing to prepare for his performance? Blogging, of course!

Fresh off the last stop of his world tour, John traveled all the way from Japan to visit The Oprah Show. This singer/songwriter has sold more than 8 million albums and topped the charts with hit songs like "Your Body is a Wonderland" and "Daughters." His CD, Continuum, went platinum in November 2006.

Growing up, John says he "had the blessing and the curse of knowing what I wanted to do when I was 13." An "invisible kid" in school, he couldn't wait to get home and play along to his musical heroes—Sam Cooke, Otis Redding, BB King, Jimi Hendrix and Stevie Ray Vaughan.

John says he even asked his parents—a principal and a teacher—if he could drop out of school to pursue music. He says now he's thankful they didn't let him. "You have to be careful as a successful person because success validates any of the stupid decisions you made in your life," John says.

What's John waiting for?

John takes the stage to perform "Waiting on the World to Change," the first single off his album Continuum.

John says he wrote "Waiting on the World to Change" in one night. The song reflects some of the current political climate where one person seems to be "driving the wheel," he says. "I have all this kind of internal energy in wanting to make things happen, but instead I'm sitting on my hands and I'm watching TV and I know what's right and what's wrong," he says.
pi_43596471
Ik loop ook al sinds tien uur elke mogelijk torrentsite af te speuren naar de show... Ik, wil, zien, nu!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')