abonnement Unibet Coolblue
pi_45997461
Puntje tegen Roda is altijd meegenomen, mooi.

Volgende wedstrijd ben ik weer in Nederland, jippie.
  maandag 5 februari 2007 @ 02:54:28 #277
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45997602
Wat the fuck is er met die scheids gebeurt in de rust?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 5 februari 2007 @ 08:45:15 #278
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_45998793
quote:
Op maandag 5 februari 2007 02:54 schreef DarkShine het volgende:
Wat the fuck is er met die scheids gebeurt in de rust?
Haverkort staat daar om bekend, even een praatje in de tunnel en alles komt goed de tweede helft. Daarbij had hij nog wat goed te maken en deed daarvoor stinkend zijn best.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 5 februari 2007 @ 16:49:40 #279
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_46011462
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef Bayswater het volgende:
Ik mag Vloet niet.
Joh! Ik wel anders Nou ja, als trainert dan.

Mooie samenvatting van gister, ik kon er niet bij zijn. Opvallend dat op fora de meeste Spartanen best tevreden zijn met een punt, en dat Sparta onverdiend op 1-2 zou zijn gekomen. De samenvatting gaf meer het beeld dat Sparta onnodig 2 punten liet liggen.
pi_46011527
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Sparta speelde goed in de samenvatting
Idd
pi_46011563
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:49 schreef Stpan het volgende:

[..]

Joh! Ik wel anders Nou ja, als trainert dan.

Mooie samenvatting van gister, ik kon er niet bij zijn. Opvallend dat op fora de meeste Spartanen best tevreden zijn met een punt, en dat Sparta onverdiend op 1-2 zou zijn gekomen. De samenvatting gaf meer het beeld dat Sparta onnodig 2 punten liet liggen.
Heb de 2e helft live gezien want had toevallig Planet nog van psv-az hehe, en Sparta was toch wel een stuk sterker dan Roda en die 2-1 vond ik dik verdiend en het had zelfs 3-1 MOETEN worden tot 3x toe ofzo

Was wel lachen bij Ajax, gaan er ineens maloten achter me:

SP-AR-TA zingen

Sparta is de club van Rotterdam
  maandag 5 februari 2007 @ 16:52:48 #282
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46011589
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:45 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Haverkort staat daar om bekend, even een praatje in de tunnel en alles komt goed de tweede helft. Daarbij had hij nog wat goed te maken en deed daarvoor stinkend zijn best.
Dat het opviel is nog zacht uitgedrukt...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46011787
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:52 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat het opviel is nog zacht uitgedrukt...
ik vond die scheidsrechter nou niet bepaald in ons voordeel fluiten.
Hij maakte over en weer domme beslissingen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_46013257
Haverkort moet gewoon nooit meer fluiten.

Straks de samenvatting kijken, 21h45 nederlandse tijd. Ben erg benieuwd! Ook naar Krohn-Dehli, hoe was hij? En Lopes?
  maandag 5 februari 2007 @ 17:41:21 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46013295
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:39 schreef knnth het volgende:
Haverkort moet gewoon nooit meer fluiten.

Straks de samenvatting kijken, 21h45 nederlandse tijd. Ben erg benieuwd! Ook naar Krohn-Dehli, hoe was hij? En Lopes?
Krohn-Dehli was erg goed in pogingen het uitvak uit te dagen bij iedere corner, vrije trap en inworp bij ons de buurt...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46017663
Cecilio Lopes had een paar mooie acties. Die aan de zijlijn was fraai, alleen zonde van de pass daarna.

Was hij over 90 minuten ook sterk?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 februari 2007 @ 19:56:14 #287
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_46017823
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:51 schreef methodmich het volgende:
Cecilio Lopes had een paar mooie acties. Die aan de zijlijn was fraai, alleen zonde van de pass daarna.
En de 2-2 uit de tegenaanval gelijk weer daarna.

Vond hem prima spelen, die Kah had aardig wat moeite met hem. (is die Kah echt maar 1.83 m?)

[ Bericht 2% gewijzigd door Bayswater op 05-02-2007 20:02:09 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 5 februari 2007 @ 22:40:48 #288
167723 sanni
Acima de seu
pi_46024557


Danny Blind wordt zaterdag door Sparta Rotterdam gepresenteerd volgens VI-redacteur
Johan Derksen tijdens het programma Voetbalinsite.
  maandag 5 februari 2007 @ 23:26:14 #289
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_46026427
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:56 schreef Bayswater het volgende:

[..]

En de 2-2 uit de tegenaanval gelijk weer daarna.

Vond hem prima spelen, die Kah had aardig wat moeite met hem. (is die Kah echt maar 1.83 m?)
Juist. Verder weet ik niet zo veel van hem, maar hij blundert er soms wel op los.
pi_46026856
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef sanni het volgende:
[afbeelding]

Danny Blind wordt zaterdag door Sparta Rotterdam gepresenteerd volgens VI-redacteur
Johan Derksen tijdens het programma Voetbalinsite.
Echt breaking news ja, totaal onverwacht.
pi_46061708
Jah man ik dacht dat Van Geel of Brands binnengehaald zou worden. Bummer!
pi_46061777
Vond Lopes de 2e helft wel redelijk spelen, alleen die 2-2 kwam wel na zijn foute pass maargoed dat kan gebeuren.
pi_46073208
En hij had de 3-1 binnen moeten schieten, of afleggen.

Maar verder goed debuut.
pi_46078399
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef knnth het volgende:
Jah man ik dacht dat Van Geel of Brands binnengehaald zou worden. Bummer!
Als TD deed Blind het bij Ajax redelijk. Wel wat missers, maar ook Chivu. Benieuwd hoeveel hij bijgeleerd heeft. Ik verwacht wel wat Amsterdamse talenten volgend jaar, via zijn netwerk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46078457
Leuk voor hem
pi_46106795
is nu echt officieel volgens de officiele sparta site

Danny Blind en Gert Aandewiel naar Sparta Rotterdam

Sparta Rotterdam heeft overeenstemming bereikt met Danny Blind en Gert Aandewiel die beiden per 1 juli 2007 in dienst zullen treden van de Kasteelclub.



Danny Blind wordt Technisch Directeur

Danny Blind (45) treedt in dienst als Technisch Directeur. In deze functie wordt hij eind-verantwoordelijk voor het totale technische beleid van Sparta Rotterdam. Zijn voornaamste taak wordt het bewaken van de continuïteit van Sparta Rotterdam. De verdere ontwikkeling van de jeugdopleiding, de uitbouw van de scouting en de uitwerking en versterking van samenwerkingsverbanden zijn daarbij de speerpunten. De overeenkomst tussen Sparta Rotterdam en Danny Blind wordt aangegaan voor een periode van 4 jaar.



De in Oost-Souburg (Zeeland) geboren Danny Blind keert hiermee terug bij de Kasteelclub, waar hij zijn debuut maakte in de Eredivisie op 29 augustus 1979 in de uitwedstrijd tegen AZ’67. Zijn laatste wedstrijd voor Sparta Rotterdam in de Eredivisie speelde hij op 25 mei 1986 op het Kasteel tegen Ajax.



In totaal speelde Danny Blind 188 officiële wedstrijden voor Sparta Rotterdam in de periode 1979/1986, waarin hij 19 keer scoorde. Hij werd door Sparta Rotterdam aan Ajax verkocht per 1 juli 1986. In totaal speelde Danny Blind 42 keer voor het Nederlands elftal en kwam hij voor Ajax uit in 372 competitiewedstrijden, 38 bekerwedstrijden en 74 Europese wedstrijden. In zijn periode bij Ajax maakte hij 36 goals. In 1995 was Blind aanvoerder van het elftal van Ajax dat in de Champions League finale AC Milan versloeg. _______________________________________



Gert Aandewiel wordt Hoofdtrainer

Gert Aandewiel (37) treedt in dienst als Hoofdtrainer van Sparta Rotterdam en krijgt de dagelijkse leiding over de A-selectie. Gert Aandewiel (geboren in Katwijk) begon zijn carrière als trainer van Quick Boys (Katwijk). In het seizoen 2004/2005 werd hij met

Quick Boys Nederlands Kampioen zaterdagvoetbal en aansluitend algeheel Kampioen amateurvoetbal. Aan het einde van dat seizoen werd hij door zijn collega-trainers gekozen tot de beste amateur trainer van Nederland. In het betaalde voetbal maakte hij als coach zijn debuut in het seizoen 2005-2006 bij de HFC Haarlem waar hij voor twee seizoenen tekende. In het seizoen 2005/2006 wist hij met Haarlem (één van de clubs met de laagste begroting in het betaalde voetbal in Nederland) verrassend een periodetitel te winnen en zich daardoor voor de play-offs te plaatsen.



Gert Aandewiel speelde in de periode 1997/1999 21 officiële wedstrijden voor Sparta. Hij maakte zijn debuut op 20 augustus 1997 in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap en speelde zijn laatste wedstrijd op 31 oktober 1998 in de uitwedstrijd tegen PSV. Hij was als speler ook actief voor FC Volendam (Eredivisie) en Dordrecht ‘90.



Gert Aandewiel tekent een contract voor 3 jaar.


Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_46107275
Ik heb er wel een goed gevoel over.

Maarja, dat goede gevoel had ik met Vloet niet, en we doen het toch aardig. Negeer mijn gevoel maar dus
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:30:37 #298
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_46107850
Je moet ook niet afgaan op je gevoel maar gewoon logisch nadenken.

Wiljan Vloet had als trainer ervaring met Hoofdklasse, 1e divisie, degradatievoetbal en subtop voordat hij naar Sparta kwam. Sparta stond toen op het punt te promoveren van 1e naar eredivisie toen hij werd aangesteld en had geen TD. Vloet stond bekend om aanvallend en ook om afbraakvoetbal en tevens om zijn karakter van controlfreak. Uitstekende keuze dus gezien zijn CV, want hij paste perfect bij het Sparta zoals het er toen voorstond. (en nu nog steeds trouwens, maar dat terzijde)

Gert Aandewiel heeft leuk gepresteerd met een magere 1e divisieclub en hoofdklassers.
Danny Blind heeft matig gepresteerd bij een topclub als trainer en het redelijk gedaan (begrijp ik) als Technisch Directeur.

Mijn ervaring is dat topspelers moeite hebben om trainer te worden op een lager niveau (Rijkaard, Van Hanegem, Vanenburg). Blind als hoofdtrainer lijkt mij kolder, als TD kan ik het moeilijk inschatten, maar kan hij inschatten wat voor het niveau Sparta goede en haalbare spelers zijn?

En Gert Aandewiel, staat bekend als een aardige, vriendelijke man, is dat wat we nodig hebben in de eredivisie?

Wel mooi dat de ervaring van Blind precies daar begint waar die van Aandewiel stopt. In theorie ziet het er best aardig uit, maar ik sta niet te springen.
pi_46107907
Ook aardig, Blind zelf is niet bereikbaar, die is op vakansie... .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:57:16 #300
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46115067
Van Dijk wil weg bij Sparta
Geschreven door Pieter Hanson op donderdag, 8 februari om 18:35

Dominique van Dijk is met onmiddelijke ingang opgestapt bij Sparta Rotterdam. Dit weet RTV Rijnmond zojuist te melden.

Volgens de lokale omroep heeft de 27-jarige aanvaller in een gesprek met trainer Wiljan Vloet te horen gekregen dat er geen toekomst meer voor hem is op het Kasteel. De Groninger besloot vervolgens zijn contract in te leveren bij de Rotterdammers.

Van Dijk is eigendom van RKC Waalwijk, dat hem tot aan het einde van het seizoen had verhuurd aan Sparta. In Rotterdam-West kwam hij in vijftien wedstrijd maar éénmaal tot scoren en vertoefde hij de laatste duels op de bank. De voormalig speler van Cambuur Leeuwarden en FC Groningen zal met de club uit Waalwijk over de ontbinding van het contract onderhandelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')