abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:04:01 #1
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_43227030

Nieuwe Zelda screens

[ Bericht 50% gewijzigd door King_of_cubes op 04-11-2006 10:12:29 ]
pi_43227038
klopt.
pi_43227040
Wii wilt er dan ook wachten?
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:07:27 #4
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_43227054
Kut ik bedenk me net dat ik weer een TT met waar erin heb gemaakt.
pi_43227060
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:08:02 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_43227061
Freeze yourself, TP.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_43227094
deze?
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:11:53 #8
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_43227099
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
Mijndes is toch ook goed

[Wii 122] GVD WE KUNNEN NIET MEER WACHTEN
Maar ik was eerder.
pi_43227111
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:11 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Maar ik was eerder.
Dat is zo
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_43227115
Ik wacht nog even...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:35:18 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_43227380


Hands on Zelda !!

http://wii.ign.com/articles/744/744044p1.html

When publishers claim that their games are 50 hours long, seasoned players usually half that number for the truth. But with Twilight Princess, I think we can really look forward to a 50-plus-hour adventure, bare minimum. This quest will keep you busy through the holidays and beyond.

Also, Zelda on Wii makes full use of the remote's internal speaker and this is, believe it or not, a very welcomed feature. I've always been skeptical of this speaker, mind you, because I simply don't think it outputs the best audio quality. But I have to admit that receiving audio cues and select sound effects through the controller is somehow more powerful. It actually does add another layer of immersion to the experience. And, of course, the Wii version of Twilight Princess runs in 16:9 widescreen mode while the GameCube incarnation doesn't.





A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:59:22 #12
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43227727
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:35 schreef Chocobo het volgende:


Hands on Zelda !!

http://wii.ign.com/articles/744/744044p1.html

When publishers claim that their games are 50 hours long, seasoned players usually half that number for the truth. But with Twilight Princess, I think we can really look forward to a 50-plus-hour adventure, bare minimum. This quest will keep you busy through the holidays and beyond.

Also, Zelda on Wii makes full use of the remote's internal speaker and this is, believe it or not, a very welcomed feature. I've always been skeptical of this speaker, mind you, because I simply don't think it outputs the best audio quality. But I have to admit that receiving audio cues and select sound effects through the controller is somehow more powerful. It actually does add another layer of immersion to the experience. And, of course, the Wii version of Twilight Princess runs in 16:9 widescreen mode while the GameCube incarnation doesn't.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
pff, nou het is je gelukt hoor. Zelfs ik ben nu redelijk enthousiast over een Zelda-game
The line is a dot to you!
pi_43227882
Heeft iemand al mail van dimplus ontvangen over de pre-orders?

Tevens tvp.
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:09:02 #14
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_43227900
Hahaha

Cristman is ours!!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_43227906


  zaterdag 4 november 2006 @ 11:12:46 #16
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_43227970
ik ben trouwens een nieuwe OP aan het maken.
Kan even duren. Vond tijd een maand van de launch en nog steeds de oude dat kan gewoon niet

[ Bericht 2% gewijzigd door depax op 04-11-2006 11:29:48 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:17:16 #17
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_43228044
Ik ben bang dat ik dit spel ook zal gaan kopen. En dat is jullie schuld, dus als ik ik hier kom huilen dat de grote spinnen me lieten schrikken, verwacht ik dat jullie me troosten.
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:22:18 #18
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_43228126
Ik ben bang dat het spel te moeilijk voor me is .
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
pi_43228185
Dit wordt Wii-topic 122

Zelda
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_43228201
http://the1upshow.1up.com

Videomateriaal Zelda in de 1up show
+ info over hoe huge de game wel niet is en wat niet meer
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:29:36 #21
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43228256
is 50 uur voor de main-quest niet te lang? Lijkt me niet dat ze het verhaal 50 uur lang interessant kunnen houden
The line is a dot to you!
pi_43228313
Zo, zelda icon ++HYPE
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_43228315
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:29 schreef kepler het volgende:
is 50 uur voor de main-quest niet te lang? Lijkt me niet dat ze het verhaal 50 uur lang interessant kunnen houden
het schijnt gewoon een huuuuge game te zijn.
In de 1up show wordt ook gezegd dat ze twee keer vroegen of ze al in de eerste dungeon zaten (van de 9) en dat was niet het geval

De game is gewoon echt huge
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:36:47 #24
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43228408
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:32 schreef Xrenity het volgende:

[..]

het schijnt gewoon een huuuuge game te zijn.
In de 1up show wordt ook gezegd dat ze twee keer vroegen of ze al in de eerste dungeon zaten (van de 9) en dat was niet het geval

De game is gewoon echt huge
ow het zal best groot zijn hoor Ik vraag me alleen af hoe ze dus 50 uur verhaal interessant kunnen houden
The line is a dot to you!
pi_43228426
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:36 schreef kepler het volgende:

[..]

ow het zal best groot zijn hoor Ik vraag me alleen af hoe ze dus 50 uur verhaal interessant kunnen houden
Constant nieuwe twists/items/dungeons/zooi op je af gooien gok ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')