Nat heeft geen nut. Sop eronder heeft nut, zodat het folie over de ramen 'glijdt' zodat je het er netjes op kan plakken en glad kan strijken.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef __________ het volgende:
De juiste manier is om met een sproeifles alles nat spuiten (raam en plastic) en dan het folie erop plakken. Door de nattigheid kan je nog schuiven. Als het goed zit dan pak je een wisserke en veeg je van midden naar buiten het water weg. (zo goed mogelijk). Het beetje wat er dan nog onder zit verdampd binnen een week door het plastic heen.
Ja hoor. Wat jij wil.quote:
Ik doe altijd wat ik wilquote:Op woensdag 1 november 2006 23:06 schreef __________ het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat jij wil.
Ik vertel hier even het verhaal wat ik zelf bij professionals heb nagevraagd omdat ik ooit hetzelfde probleem had.
Komt maddammeke even melden dat water geen nut heeft maar sop wel. Nou, ze vertelden mij anders dat je WATER moet gebruiken en als het moeilijk is kan je een BEETJE babyshampoo toevoegen (maar alleen als het echt nodig is)
een hete haardroger kan ook helpen , maar die troep eraf is beter, vooral in een Ford Eskord uit 1992,quote:Op woensdag 1 november 2006 23:18 schreef IBAZ het volgende:
Je bent nog niet helemaal kansloos.
Gewoon die troep er af trekken en weer normaal met transparante ramen door het leven gaan.
Gefeliciteerd.
Aha, dus daarom staat in de beschrijving altijd duidelijk dat je er een beetje zeep door moet mengen...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:06 schreef __________ het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat jij wil.
Ik vertel hier even het verhaal wat ik zelf bij professionals heb nagevraagd omdat ik ooit hetzelfde probleem had.
Komt maddammeke even melden dat water geen nut heeft maar sop wel. Nou, ze vertelden mij anders dat je WATER moet gebruiken en als het moeilijk is kan je een BEETJE babyshampoo toevoegen (maar alleen als het echt nodig is)
Nat plakken is wel het beste hoor. Evt een beetje sop al weet ik uit ervaring dat dat niet heel handig is. Nat werken werkt het best.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nat heeft geen nut. Sop eronder heeft nut, zodat het folie over de ramen 'glijdt' zodat je het er netjes op kan plakken en glad kan strijken.
vanaf hier had je het al verknald..quote:Op woensdag 1 november 2006 22:36 schreef Bertran het volgende:
Heb vandaag me ramen beplakt met folie.
Achter en de twee achterste ramen mag hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 13:10 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
vanaf hier had je het al verknald..
Naderuitleg ?
overigens, je weet dat je er een bekeuring voor kan krijgen..?
Alleen achter geloof ik....quote:Op donderdag 2 november 2006 15:09 schreef Bertran het volgende:
[..]
Achter en de twee achterste ramen mag hoormits je 2 spiegels hebt.
Bij de halforts gekocht.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:21 schreef CiQNiZ het volgende:
Waar heb je die folie vandaan als ik vragen mag???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |