quote:Op woensdag 1 november 2006 17:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Voor 't komende seizoen Ratinho en Kompany al aangetrokken. Nu bezig Mascherano los te weken bij West Ham. Verder is de hele Europese top bezig om Fernando Torres aan te trekken, natuurlijk kan ik niet achterblijven. Ik heb nog 'n bankzitter nodig nu Ronaldo weg mag
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef m0ri het volgende:
Kom er net achter dat mn assistent manager al zo'n 5 maanden geleden vertrokken is naar Treviso, voor n zak goud..
Vond het ook al leeg op de bank eigenlijk..
Farnerud is een master. Ik liet Kerlon mentoren door Huntelaar en dat heeft goed uitgepakt, mijn spitsen scoren ieders minstens 30 goals per seizoen. Als ik ze regelmatig opstel natuurlijk. Ik ben nu 5 wedstrijden voor het einde kampioen geworden en Kerlon heeft er al 35 inliggen met nog 4 wedstrijden competitie te gaan (inmiddels) en nog de bekerfinale en de kwartfinale Champions League. Wat een held.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef stefmans het volgende:
Farnerud, vult eindelijk Sneijders plek op![]()
Kerlon verhuurt voor een seizoen samen met Rámon![]()
Door het boekje te downloaden.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:19 schreef Man_Made_God het volgende:
hoe zit het met dat mentoren? Hoe doe je dat?
Hé moraalridder, ben je bekend met het fenomeen laptops? Van die kleine computers die je overal mee naar toe kunt nemen, zodat je niet altijd in de buurt bent van je bureau waar dat soort dingen liggen?quote:
Of als je het spel download, zoals ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Hé moraalridder, ben je bekend met het fenomeen laptops? Van die kleine computers die je overal mee naar toe kunt nemen, zodat je niet altijd in de buurt bent van je bureau waar dat soort dingen liggen?
Goeiemorgen zeg.
Mocht dat zo zijn dan excuses, maar er zijn zoveel mensen die het spel downloaden en dan verwachten dat iedereen hier maar vragen gaat beantwoorden omdat hun zonodig het spel moeten downloaden.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Hé moraalridder, ben je bekend met het fenomeen laptops? Van die kleine computers die je overal mee naar toe kunt nemen, zodat je niet altijd in de buurt bent van je bureau waar dat soort dingen liggen?
Goeiemorgen zeg.
Je excuses is dan bij deze aanvaard. Hoewel ik het gezever nog steeds niet begrijp over mensen die hun spellen downloaden.....quote:Op woensdag 1 november 2006 21:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn dan excuses, maar er zijn zoveel mensen die het spel downloaden en dan verwachten dat iedereen hier maar vragen gaat beantwoorden omdat hun zonodig het spel moeten downloaden.
Zelf heb ik hem ook niet origineel maar ik ga er ook niet om zitten zeiken als ik iets niet weet.
Dat is waarschijnlijk ook de enige reden dat ie zo goed is in het spelquote:Op woensdag 1 november 2006 21:44 schreef Cubewoods het volgende:
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=26&clipID=557
Leuk filmpje voor wie de echte Kerlon wel is wil zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |