Youssef gezien je stalk-gedrag zou je op de hoogte moeten zijn van mijn leven.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:11 schreef Youssef het volgende:
Heb jij TBS trouwens Tong?
Gooi het eruit meidquote:Op woensdag 1 november 2006 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe kansloos ben je youssef plus dat je er geen bal van begrijpt. Vooral doorgaan![]()
Ik heb geen jeugd gehad, mijn soa is niet terminaal, mijn hond is gezond en mijn passieve euthenasie was stiekem actiefquote:
Hier trouwens wat ik bedoeldequote:Op woensdag 1 november 2006 01:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb geen jeugd gehad, mijn soa is niet terminaal, mijn hond is gezond en mijn passieve euthenasie was stiekem actief![]()
Goh, ministriële verantwoordelijkheid en er speelde wat meer.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hier trouwens wat ik bedoelde![]()
Minister Ballin op het matje geroepen
een recent rapport van het Expertisecentrum Forensische Psychiatrie (EFP). Volgens het EFP is het gedrag van tbs'ers tijdens verlof goed te voorspellen als vooraf allerlei persoonlijke kenmerken van de patiënt beter worden bekeken.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hier trouwens wat ik bedoelde![]()
Minister Ballin op het matje geroepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |