joppieeequote:
volgens www.receptjes.be :quote:
Altijd fijn, vrouwen die weten wat ze willenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:46 schreef Tristessa het volgende:
Ik doe of:
Mayonaise of
ketchup of
pindasaus of
mayonaise met mosterd.
Soms laat ik me helemaal gaan en gooi ik alles door elkaar heenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd fijn, vrouwen die weten wat ze willen.
. Tristessa
.
Uiteraard : De curry van Hela (= Hermann Laue Gewurzwerke, Deutschlandquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef ivetje het volgende:
Deze :
[afbeelding]
Met fritesaus van AH eigen merk
En die madsaus is echt niet dezelfde als van de MAC en dat zit niet tussen mijn orenHij ziet er hetzlfde uit, maar die van de mac heeft toch een wat andere, veel lekkerdere smaak
Andalouse is een tomaten ketchup gemengd met mayo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef Fetai het volgende:
Ik vroeg me af of iemand andalousesaus ooit gegeten heeft. Af en toe bezoek ik weer eens Vlaanderen en die sausjes daar bevallen me aardig goed.Heeft iemand enig idee hoe dit smaakt?
het is ook niet in de supermarktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef thedude0 het volgende:
curry of mayo. ik heb nog nooit van joppiesaus gehoordmaja, ik kom ook bijna nooit in de supermarkt.
quote:
Wat is samuraisaus? Ik zie iets wat op mayo lijkt op die foto?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:35 schreef Zeitgeist het volgende:
Samurai
Hierboven staat een recept mayo met sambal oelek maar moet zeggen, het smaakt in de verste verte niet zoals de Samurai saus die ik bij de patatboer krijg. Die is een stuk scherper.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:25 schreef ROG het volgende:
[..]
[..]
Wat is samuraisaus? Ik zie iets wat op mayo lijkt op die foto?
Vind het zelf moeilijk te omschrijven. Neem het anders eens in een apart bakje om te kunnen proeven. Op pinkpop had je ook altijd andalouse en tartare saus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef Fetai het volgende:
Ik vroeg me af of iemand andalousesaus ooit gegeten heeft. Af en toe bezoek ik weer eens Vlaanderen en die sausjes daar bevallen me aardig goed.Heeft iemand enig idee hoe dit smaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |