abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:16:17 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069696
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Day het volgende:

[..]

Beetje schijnheilig van Nena dit. Ze had het net ook tegen Natasia zelf kunnen zeggen.
Klopt, maar dat had ik inmiddels ook al niet meer gedaan
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:17:14 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069717
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:10 schreef Gert het volgende:
De Talpa-site wordt trouwens ook met de dag suggestiever, net als de voice-over. Een stukje van vanmiddag:
[..]

Toch netjes, om in twee zinnen te suggereren dat:
a) Eveline een kip zonder kop is zonder Stephan
b) Eveline zich voordoet als vriendin maar dat niet is.


Maar het klopt in beide gevallen
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:18:11 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069756
Nena: "Ik wil er niet als eerste uit, maar toen Nicolaas zei dat hij eruit ging... toen dacht ik 'dan kan ik daarna wel gaan'. Maar als eerste eruit gaan vind ik wel zwak van mezelf."
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:18:12 #4
58921 Day
You can fly!
pi_43069757
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Mwah... dat is wel een érg makkelijk verwijt.
Als het nou zo was dat Nena altijd poeslief tegen Nataasia doet, maar dat is geenszins het geval.
Iederéén praat met anderen over anderen.
Nee, geen makkelijk verwijt.
Natasia heeft om feedback gevraagd en die heeft ze van de rest ook gekregen. En eerlijk ook. Er is gewoon tegen d'r gezegd wat men fout vond en wat niet. Had Nena dus ook kunnen doen i.p.v. nu bij Bart te roddelen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:19:37 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069793
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:18 schreef Day het volgende:

[..]

Nee, geen makkelijk verwijt.
Natasia heeft om feedback gevraagd en die heeft ze van de rest ook gekregen. En eerlijk ook. Er is gewoon tegen d'r gezegd wat men fout vond en wat niet. Had Nena dus ook kunnen doen i.p.v. nu bij Bart te roddelen.
Nena weet dat ze dan misschien de volle lading weer krijgt en zit daar niet op te wachten denk ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:22:13 #6
58921 Day
You can fly!
pi_43069874
Hoe zit het eigenlijk met de doelen van de rest. Er is zoveel gezeik over Natasia's doelen, maar weet Nena inmiddels eindelijk wat ze wil gaan doen? Harstikke leuk hoor dat ze iedereen die haar wil helpen afkraakt, maar ik zie haar zelf geen initiatief nemen. Heeft Evil haar psychologie-cursus al binnen. Is Bart al aangenomen bij Radio538? Is dat lullige column van Angelique het enige wat ze gaat doen in dat jaar? Ilona's modellenburo al van de grond? En wat willen Nicolaas, Sylvia en Stefan eigenlijk bereiken?


Edit: wat ik wil zeggen. Harstikke leuk dat gezeik op Natasia, maar wat about de overige 9 bewoners?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:22:44 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069888
Bart: "Je gaat hier niet in als je 100% gelukkig bent. Ik was gelukkig, maar wist dat dat zou gaan veranderen. Mijn contract liep af. Dus dit was een kans waarmee ik gelijk door zou kunnen gaan. Ik was een half jaar echt gelukkig. Maar ik vind dit geen gekke stap. Ik ben gestopt met roken... ik ben al iets afgevallen"
Nena: "Jij maakt processen door. Ik word er hier alleen maar ongelukkiger van heb ik het idee"
Bart; " Jij hebt ik een heel prominent mannenblad gestaan. en zelfs een aanbod van HET mannenblad gehad... ik niet.
Nena: "Maar jij bent een jongetje"
Bart: "Maar ze hebben jou gevraagd... Eveline niet, en dat is ook geen jongetje"
Nena: " Weet je dat zeker?"
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:24:00 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069925
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Day het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de doelen van de rest. Er is zoveel gezeik over Natasia's doelen, maar weet Nena inmiddels eindelijk wat ze wil gaan doen? Harstikke leuk hoor dat ze iedereen die haar wil helpen afkraakt,
HUH?
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:24:37 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069947
Nena: "Ik wil niet nog volwassener worden. Ik vind mezelf al te volwassen."
Bart schiet in de lach.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator maandag 30 oktober 2006 @ 16:25:37 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43069978
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:18 schreef Day het volgende:

[..]

Nee, geen makkelijk verwijt.
Natasia heeft om feedback gevraagd en die heeft ze van de rest ook gekregen. En eerlijk ook. Er is gewoon tegen d'r gezegd wat men fout vond en wat niet. Had Nena dus ook kunnen doen i.p.v. nu bij Bart te roddelen.
Dat vind ik echt onzin.

Als iemand om feedback vraagt, betekent dat niet dat je onmiddelijk al je hebben en houwen over die persoon op tafel MOET leggen. Dat is in het dagelijks leven al lang niet altijd verstandig, en al helemáál niet in een spelsituatie als DGK.
Nena vertrouwt Natasia niet, en vindt het een naar, slecht mens, dat is wel duidelijk. Ze wil zo weinig mogelijk met haar te maken hebben.
Ik kan haar geen ongelijk geven.

Maar goed, ik zal jou wat feedback geven Day: ik heb de indruk dat je het nogal geforceerd aan het opnemen bent voor Natasia, en daarbij niet altijd met even sterke argumenten komt. En nu sleep je die "doelen" er weer met de haren bij. Best hoor, maar het lijkt me weinig zinvol om een Natasia _ Nena wedstrijdje te gaan houden hier.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:26:06 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069992
Nena vindt wiskunde leuk.

Bart: "Ga dan wiskunde leren"
Nena: " Dat vind ik geen moer aan. Ik heb helemaal geen zin om hier te gaan leren.

Ze schieten beide in de lach.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:26:06 #12
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43069993
Ik wordt niet goed van Stephan
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:27:36 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070037
Nena: "Ik wil gewoon iets waar je slim voor moet zijn doen. Ik weet wel wat jij moet gaan doen."
Bart: "Wat dan?"
Nena: "Niks"

Het klinkt echt alsof niets een uitdaging genoeg is voor Nena, getuige die eerste zin.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator maandag 30 oktober 2006 @ 16:29:45 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43070103
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Day het volgende:

Edit: wat ik wil zeggen. Harstikke leuk dat gezeik op Natasia, maar wat about de overige 9 bewoners?
Lees het vorige COS eens door. Er wordt veel meer gezeikt over Eveline dan over Nataasia.
Waarom neem je het niet voor Eveline op?
Of is dit weer een zwart/wit-ding, nee toch hoop ik hè..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:33:42 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070215
Nena: "Ik denk dat we samen wel tot iets goeds kunnen komen, denk je niet?
Bart: "Dat zou zomaar kunnen. Ik wil alleen niet tegen zoiets aanlopen als waar Ilona tegen aanloopt"
Nena: "Dat is ook wat mij heel erg demotiveert. Ilona gaat nu alleen modellen screenen. Wat heb je daar nou aan. Een soort uitzendbureau voor modellen ofzo? Waarom zou zij meer modellen kunnen vinden terwijl ze hier vast zit."
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:36:26 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070335
Leuk gesprek tussen Bart en Nena. Ze passen echt wel goed bij elkaar.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:39:12 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070460
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:41:12 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070532
Nena: "Dat was een ramp toen mijn vader thuis bleef en mijn moeder ging werken. We kregen echt het goorste eten en we moesten zelf alle kleren schoonmaken. We kregen hutspot met rauwe wortels. Het was echt vies. Heel ranzig. Dus nu is het weer andersom. Dat is wel beter."
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:42:38 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070591
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:45:54 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070729
Gesprek weer ten einde. Straks om 6 uur komt Lesley weer. Ik ga mezelf ook even afremmen nu, gezien het aantal posts achter elkaar
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:46:16 #21
58921 Day
You can fly!
pi_43070747
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat vind ik echt onzin.

Als iemand om feedback vraagt, betekent dat niet dat je onmiddelijk al je hebben en houwen over die persoon op tafel MOET leggen. Dat is in het dagelijks leven al lang niet altijd verstandig, en al helemáál niet in een spelsituatie als DGK.
Nena vertrouwt Natasia niet, en vindt het een naar, slecht mens, dat is wel duidelijk. Ze wil zo weinig mogelijk met haar te maken hebben.
Ik kan haar geen ongelijk geven.

Maar goed, ik zal jou wat feedback geven Day: ik heb de indruk dat je het nogal geforceerd aan het opnemen bent voor Natasia, en daarbij niet altijd met even sterke argumenten komt. En nu sleep je die "doelen" er weer met de haren bij. Best hoor, maar het lijkt me weinig zinvol om een Natasia _ Nena wedstrijdje te gaan houden hier.
Wat jij nu zegt is dus grote onzin
Ik neem het helemaal niet geforceerd op voor Natasia. Ik geef commentaar op wat ik zie.
En een Nena-Natasia-wedstrijdje maak ik er al helemaal niet van, simpelweg omdat het 2 totaal verschillende personen zijn, waarvan ik er 1 overigens wel te pruimen vind en de andere totaal niet.
Wat dat feedback geven betreft. Natasia vraagt aan de andere bewonders feedback op het interiew, 3 kiezen ervoor om daar niet aan mee te doen, 5 (waaronder Nena) wel. Doe dat dan ook en ga niet achteraf met een andere er over zitten roddelen/lullen. Want de dingen die Nena zei gingen nl. over het interview. Als ze er geen zin in had, had ze er gewoon niet aan mee moeten doen.

En die doelen? Daar was ik gewoon oprecht in geïnteresseerd. Ik begrijp dat het hier voornamelijk draait om de Natasia-bash-show, maar ik heb ook interesse in de overige 9 bewoners, het verhaal van Natasia ken ik inmiddels wel. Zo heb ik ze in het begin allerlei plannen zien/horen maken (Nena wilde bvb. proberen haar HAVO te halen). Mijn vraag is dus; zit daar al schot in, ja of nee?

En Scan: Nena vind ik een leuke meid, die ECHT NIET dom is. Mijn vraag is dan, waarom profileert ze zich zelf dan zo?
Waarom zit ze continue te 'ik weet het niet-en'. Ik heb Stefan haar goeie adviezen zien geven, daar reageerde ze nauwelijks op. Ik heb een studie-adviseuse een gesprek met haar horen voeren, waarin ze ook niet verder kwam dan 'ik weet het niet' en dan is ze achteraf beledigd dat die vrouw zegt: ik ga er alleen mee verder, als jij er ook echt voor gaat. Vind ik raar en ja, zelfs enigszins dom. Terwijl ze dat absoluut niet is. Dus zit ik me af te vragen waarom ze zich wel als dom, mooi blondje profileert.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:46:30 #22
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_43070754
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik wou mijn streams al aan gooien, ik dacht ze aan het leviteren was
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:46:47 #23
130054 demins
We weten niks
pi_43070766
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Gesprek weer ten einde. Straks om 6 uur komt Lesley weer. Ik ga mezelf ook even afremmen nu, gezien het aantal posts achter elkaar
Hou moed!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:47:43 #24
58921 Day
You can fly!
pi_43070806
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Lees het vorige COS eens door. Er wordt veel meer gezeikt over Eveline dan over Nataasia.
Waarom neem je het niet voor Eveline op?
Of is dit weer een zwart/wit-ding, nee toch hoop ik hè..
Omdat ik Eveline een evile omhooggevallen kutwijf vind. Zo goed genoeg voor je?
En je zou me zo onderhand goed genoeg moeten kennen om te weten dat dat hele zwart/witte-gezeik me absoluut niet boeit!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator maandag 30 oktober 2006 @ 16:52:30 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43070991
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:46 schreef Day het volgende:
Want de dingen die Nena zei gingen nl. over het interview. Als ze er geen zin in had, had ze er gewoon niet aan mee moeten doen.
Van iemand zeggen dat ze anderen naar beneden wil halen om zichzelf beter te voelen, overstijgt dat hele interview-gedoe. Ik vind het onterecht om Nena te verwijten dat ze zoiets heftigs niet als feedback heeft gegeven. Want áls je zo'n zware beschuldiging al tegen iemand uit (wat niet waarschijnlijk is, want met mensen over wie je zo denkt probeer je het contact zo oppervlakkig mogelijk te houden), dan doe je dit in een zorgvuldig uitgekozen setting. En niet eventjes bij wijze van "feedback".
Maar dat snap je toch zelf ook wel?
En dat je dergelijke gedachten over iemand, deelt met iemand met wie je wél geestverwantschap voelt, lijkt me niet meer dan logisch. Dat doet iedereen. Ook jij en ik.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')