efin, Def P. en consorten is natuurlijk hardcore hiphop, beetje lastig te vergelijken met Brainpower e.d.
alhoewel dat solo album van Def P. (Cryptokilostijl) al een stuk softer was! wel errug goed
quote:Wigger en Wannabe zijn seda en def-p
Op dinsdag 08 januari 2002 23:45 schreef Slam het volgende:
Fuck Osdorp - Wigger en Wannabe .. ej zitten ze ook niet op Ramp Recordsefin, Def P. en consorten is natuurlijk hardcore hiphop, beetje lastig te vergelijken met Brainpower e.d.
alhoewel dat solo album van Def P. (Cryptokilostijl) al een stuk softer was! wel errug goed
Vampier
quote:Ja die vond ik ook erg goed! Helemaal vergeten. Ook tekstueel gezien zit hij behoorlijk goed in elkaar. Volgens mij had DEF P speciaal Nederlandse les genomen voor die plaat ofzo
efin, Def P. en consorten is natuurlijk hardcore hiphop, beetje lastig te vergelijken met Brainpower e.d.
Ik wil graag mijn schockerende stelling dat Nederhoppers het zieligste zooitje zijn dat rondloopt in de muziek nietig verklaren en bij deze verklaren dat BZN inderdaad het zieligste is dat er rondloopt
Verder is het natuurlijk niet zo dat alle Nederhop slecht is, maar er lopen zoveel idioten rond dat ik het moeilijk vind Nederhop nog heel serieus te nemen. Maar dat had ik in die eerdere post al gezegd. Ik val in herhaling
quote:OP is gewoon een stelletje Wiggers en WannaBs
Op dinsdag 08 januari 2002 23:54 schreef Vampier het volgende:[..]
Wigger en Wannabe zijn seda en def-p
Vampier
quote:Knip en plak jij altijd zonder te kijken, of lees je datgene wat je knipt en plakt ook wel eens voor de grap door?
Op dinsdag 08 januari 2002 18:09 schreef Vampier het volgende:
DavaR's HipHop lovers paradijs
DC- 13 cLiCKa HOMEPAGE
De officiële thuispagina van Het Polderkartel
HHLB.NET
Uitverkorenen.nl
Ik kan me niet voorstellen dat het Internet zo populair is onder de nederhoppers dat een aantal groepen hun naam hiermee associeren
quote:
quote:wat bedoel je nou
def en consorten hebben hun beste tijd wel gehad na geendagsvlieg vind ik et allemaal poep (zou dat door bj komen )
dope groepen op dit moment
raymzter die gozer heb skills
spacekees en terilekst
opgezwoollluuuuh
8mm
z-bomb unit
wigger en wanneB
oudekerk kaffers
white wolf (R.I.P )
casto
sores
haagse bluf/haagse technisie
onderhonden aaahooooeeeee
abn
zuidvelp posse
tornado jah vampier en ik krijg dr niet eens geld voor
onkruid
mach en jesse
dwaalspoor
codewoord
n3uk
plutonium
zelfs de spookrijders vind ik nog wel lachen
brainpower
maar no fokking way extince
lamalekkerlos
snak je wak bedoel
dus niet fokken
want WAAR WIL JE AFSPREKEN
quote:Best triest als je dit denkt
Op dinsdag 08 januari 2002 23:19 schreef roys-twiekert het volgende:
Allemaal een beetje jammer!!ze willen toch hun collega's uit de VS allemaal na-apen
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 21:20 schreef Slam het volgende:
Dat zeg ik toch ook?
quote:Wow, dat is bijna letterlijk een tekstregel uit het nummer '10 jaar OP'
Op donderdag 10 januari 2002 12:31 schreef Ectholian het volgende:
... de definitie van nederhop is NEDERlandstalige hiphop. En dat kan niemand ontkennen want die term daar kwam P op.
Maaruh, dat Def P zo'n term bedacht heeft dat wil nog niet zeggen dat iedereen het met die term eens is en dat zij onder die term bekent willen staan.
quote:Letterlijke citaat staat hier boven ergens
Op donderdag 10 januari 2002 16:58 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Wow, dat is bijna letterlijk een tekstregel uit het nummer '10 jaar OP'
-Edit: of een ander nummer van die cd. Hij zegt het in ieder geval wel ergens. Zo ver rijkt mijn kennis nog wel-Maaruh, dat Def P zo'n term bedacht heeft dat wil nog niet zeggen dat iedereen het met die term eens is en dat zij onder die term bekent willen staan.
Met het album Hitting U Like A Drunk Driver!
Maar van de bekende bands vind ik Spookrijders met kop en schouders boven de rest uitsteken.
quote:Ten eerste zijn het beide geen bands, maar solo artiesten
Op dinsdag 08 januari 2002 19:37 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Bands als Extince en Brainpower zitten qua productie al een stuk beter in elkaar, maar ze hebben gewoon een zwakke flow waardoor het voor mij al niet meer interessant is.
Ten tweede, als jij Brainpower geen goede flow vindt hebben, wat noem jij dan in godsnaam wel een goede flow?
Brainpower is zeker een van de, zo niet de beste rapper in Nederland. Ik denk niet dat veel mensen dat tegen kunnen spreken.
Verder hebben we ook nog de Gekste N.U.A. Goldy, Yukkie B, Skate, Too Tall, en nog een hele zooi meer.
Maar meeste rappen in Engels. Weet niet of dat ook meetelt in deze topic?
de beste /gekste/gaafste in mijn lijst zijn:
Casto,
Uitverkorenen,
Loco,
OP,
OK,
OH,
Hoog- Laag,
Maasstraatmannen,(Suikerpik Willem heerscht!)
Mach & Jesse,
DRA- Posse,
De PestMoederNeukers,
WhiteWolf,
Speeskees en terilekst.
[edit]bijna MC Wigger en dj Wannabe vergeten. [/edit]
Sommige zijn al tijden uit elkaar, maar deze zijn toch echt de moeite waard om nogsteeds te noemen.
[edit 2]Wat ik ook raar vind, topic is toch geef lijst van die je koel vindt, en toch niet zeik de muziek af als je er geen interesse in hebt...
dusseh, tot de tijd dat dit topic zo heet, gewoon pan drukken.
Ik heb gesproken.
«zo niet, dan toch»[/edit 2]
quote:stinkende apekop!
Op dinsdag 08 januari 2002 17:44 schreef BlackTiger het volgende:
Def Rhymz
D.A.C. (De Amersfoortse Cooperatie)
Ben nu al bij 4 van hun optredens geweest enne..het blijft
Supervette hiphop! die gasten kunnen nog wel 's groot gaan worden!
Ze komen ook niet voor niets uit het prachtige Amersfoort..
Oh ja, op Oerol ook nog een hele vette formatie gezien, die gasten kwamen van Schiermonnikoog! Weet iemand de naam toevallig nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |