abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:59:42 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43012193
quote:
'Mijn ex-vriend heeft Joscelyn nooit gewild'

Gepubliceerd op 27 oktober 2006, 09:05

groningen -
"Hij heeft mijn kind dood gewenst en ze kon allerlei allergieėn krijgen. En toen was ze nog niet eens geboren. Hij heeft Joscelyn nooit gewild. Ik zal er alles aan doen om te voorkomen dat hij haar ooit nog te zien krijgt. Hij heeft mij geestelijk mishandeld. Dat mag niet ook met die kleine gebeuren."

Tanja Slangenberg (28), de moeder van de Big Brother-baby, zal blijven vechten om te voorkomen dat haar ex-vriend Shurendy Eugenia omgang krijgt met hun gezamenlijke dochtertje Joscelyn. Eugenia heeft bij de rechter een procedure aangespannen om een omgangsregeling met zijn kind af te dwingen. De Stadjer zegt dat hij zijn dochtertje een jaar geleden na haar geboorte in het Big Brother-huis slechts vijf minuten in de armen mocht houden. Daarna heeft hij haar nooit meer gezien.
Maar als het aan Tanja ligt, blijft dat zo. "Ik heb van de week nog via msn contact met mijn ex-vriend gehad. "Hij zei dat als hij van de rechter Joscelyn mag zien, dat hij haar allerlei verhalen over mij zou vertellen. Zodat zij gaat denken dat ik een slecht persoon ben. En dan kiest ze toch voor mij, zei hij. Hij wil haar tegen mij opzetten."
* En dan kiest ze toch voor mij *
Ik haat het als ouders met die instellen gaan vechten* om een kind.
Laat d.m.v. een goede omgangsregeling kinderen gewoon contact hebben met beide ouders zeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')