abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:52:39 #51
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45636698
Presentatie Renault R27 (inclusief foto\'s)

In het bericht staan enkele foto’s. Hieronder vind je er meer.

Hieronder wat foto’s van de nieuwe Renault, de R27.






















Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:46:51 #52
2529 Greetz
User 2529 and still BeTa
pi_45638281
Ik vind m prachtig!
de Groetjes!
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:10:48 #53
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45639033


als ik het zo zie, vind ik hem echt niet lelijk
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45639589
Voor mijn gevoel klopt de kleurstelling niet. Van een ploeg als Spyker of Super Aguri accepteer je het nog, maar de grotere ploegen moeten en kunnen meer doen aan hun uitstraling. Nu komt het over of ze zich volledig aan de sponsors hebben uitgeleverd.

Het komt hetzelfde over als de Jiba-reclame op het NEC-shirt van voor dit seizoen. Daar wisten de supporters (als kopers van de shirts) er succesvol tegen te protesteren. Helaas trekt men zich in de Formule 1 zich minder aan van de mening van de fans.

Overigens vind ik het auto-ontwerp wel mooi, alleen de livery niet.
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:49:31 #55
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45640538
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:24 schreef mbn het volgende:
Voor mijn gevoel klopt de kleurstelling niet. Van een ploeg als Spyker of Super Aguri accepteer je het nog, maar de grotere ploegen moeten en kunnen meer doen aan hun uitstraling. Nu komt het over of ze zich volledig aan de sponsors hebben uitgeleverd.

Het komt hetzelfde over als de Jiba-reclame op het NEC-shirt van voor dit seizoen. Daar wisten de supporters (als kopers van de shirts) er succesvol tegen te protesteren. Helaas trekt men zich in de Formule 1 zich minder aan van de mening van de fans.

Overigens vind ik het auto-ontwerp wel mooi, alleen de livery niet.
Ik snap best dat Renault hun kleurstelling naar wens van de sponsor aanpast voor EUR 100 mio per seizoen.......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:00:55 #56
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_45640986
Wat een gedrocht (qua livery dan). Ik had een mooie wagen verwacht, een combinatie van donkerblauw en geel zoals we ook in de tests onlangs zagen. Maar nee, dan krijgen we dit te zien. Veel te druk qua kleur. Jammer, een gemiste kans...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:56:49 #57
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_45658849
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef sanger het volgende:


Ik snap best dat Renault hun kleurstelling naar wens van de sponsor aanpast voor EUR 100 mio per seizoen.......
Het is "maar" 50 miljoen per jaar.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:47:31 #58
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45660383
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:56 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Het is "maar" 50 miljoen per jaar.
Er gaan inderdaad verschillende bedragen rond. Er wordt 40, 50 en 100 miljoen genoemd. We zullen alleen nooit weten wat het daadwerkelijk is.

Wat me wel opviel is dat ING in mijn beleving veel prominenter op de bolide aanwezig is als Mildseven ooit was. Maar misschien komt dat doordat er een nieuwe kleurstelling is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45678531
ING is heel duidelijk te zien op de auto. Maar volgends mij zijn ze ook wat sponsoren kwijt. Ik kan me vorige jaar nog meer herinderen bv Crometech!!! ofzo iets. Nu is het ING, ELF en Renault zelf natuurlijk wat er op beplakt zit.
pi_45679598
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:47 schreef sanger het volgende:
Wat me wel opviel is dat ING in mijn beleving veel prominenter op de bolide aanwezig is als Mildseven ooit was. Maar misschien komt dat doordat er een nieuwe kleurstelling is.
Misschien ben je de kleur van mild seven wel teveel bij Renault gaan voelen, maar t was toch echt hun kleur eerst

1e jaar mild seven na de geel groene benetton


Nu Mild Seven weg is was het niet meer als logisch als de kenmerkende kleur van het merk weglaten. Maar van mij hadden ze het donkerblauw ook wel weg mogen laten, geel-oranje-zwart moet best te pruimen zijn.
Where facts are few, experts are many.
pi_45697804
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Er gaan inderdaad verschillende bedragen rond. Er wordt 40, 50 en 100 miljoen genoemd. We zullen alleen nooit weten wat het daadwerkelijk is.

Wat me wel opviel is dat ING in mijn beleving veel prominenter op de bolide aanwezig is als Mildseven ooit was. Maar misschien komt dat doordat er een nieuwe kleurstelling is.
Die 50 miljoen (ik dacht trouwens dat het 60 was) is de officiele lezing van de ING zelf. Dit is wat zowel binnen ING als naar de pers toe is verspreid. Wil niet altijd wat zeggen maar dat lijkt me wel het meest reële.
pi_55170632
quote:
Renault bevestigt Alonso en Piquet Jr.
10 december 2007

Fernando Alonso en Nelson Piquet Jr. vormen volgend seizoen het rijderspaar van Renault. Dit heeft het team maandag bevestigd. Romain Grosjean, de regerend F3 Euroseries-kampioen, is volgend jaar de derde coureur van de Franse renstal.

Begin november nam Alonso afscheid van McLaren, na een uiterst turbulent seizoen samen. Sindsdien gingen er geruchten dat Alonso met Honda, Toyota en Red Bull Racing in gesprek zou zijn, maar uiteindelijk kiest de 26-jarige Spanjaard voor een terugkeer naar het team waarmee hij in 2005 en 2006 wereldkampioen werd. Sinds begin augustus was het Renault-team al openlijk aan het flirten met Alonso.

"Fernando en Nelson vormen samen het mooiste rijderspaar van volgend jaar", liet Renault-teambaas Flavio Briatore over de terugkeer van Alonso weten. "We zijn erg blij dat Fernando terugkeert bij het team waarmee hij zijn grootste successen behaalde. Zijn kwaliteiten als coureur en teamleider staan buiten kijf. We kijken dan ook uit naar wederom een erg sterke samenwerking. Hij weet hoe het er binnen dit team aan toe gaat, dus hij zal zich gelijk op zijn gemak voelen bij ons."

Briatore zei over Piquet Jr.: "Nelson is een van de meest veelbelovende coureurs van dit moment. Na zijn succes in de GP2 heeft hij een jaar lang het klappen van de zweep kunnen leren als testcoureur. Hij is nu klaar voor de volgende stap."
quote:
Renault houdt presentatie op 31 januari
10 december 2007

Renault houdt haar teampresentatie op donderdag 31 januari, op het hoofdkantoor van de Franse autofabrikant, in Parijs. Dan worden Fernando Alonso, Nelson Piquet Jr. en Romain Grosjean officieel als Renault-rijders aan de pers voorgesteld.

Ook zal de R28-bolide dan officieel worden gepresenteerd. De nieuwe Renault-auto zal een week eerder, tijdens de driedaagse testweek in het Spaanse Valencia (die staat gepland van 22 tot en met 24 januari) echter al op het circuit debuteren.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')