abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42898940
Sinds enkele jaren is er een reactionaire, fundamentalistische en ronduit fascistische buitenparlementaire beweging actief, genaam de Partij voor de Dieren. Deze partij bestaat uit allerlei plantenmoordende vegetariërs en veganisten, die niets liever doen dan het leven van onschuldige planten zuur maken. Dit vraagt natuurlijk om een tegenbeweging, en met trots kondig ik de tegenbeweging aan: de Partij voor de Planten

Onze partij is voor volledige bescherming van maïs, gerst, tarwe, rogge en andere edele gewassen, evenals voor het verbieden van het verbouwen van andere planten als aardappel, asperge, paprika en andere groenten, waarvan het eten bizar genoeg wordt gepropageerd door de heersende, plantenmoordende politiek-crrecte elite. Planten zijn organismen met een geheel eigen gevoel bewustzijn en verbeeldingswereld. Het doden van planten staat gelijk aan het doden van mensen. Helaas wordt het belang van planten nog niet erkend in Den Haag. Tijd voor een beweging die door de oude dogma's breekt en de massamoord op planten wel op de Haagse agenda plaatst!
pi_42898982
Doe je ook daadwerkelijk mee met de verkiezingen?
pi_42899122
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Doe je ook daadwerkelijk mee met de verkiezingen?
Helaas waren we te laat om ons nog te laten registeren bij de Kiesraad. Maar we hebben nu tenminste vier jaar de tijd om onze beweging te laten groeien, en dan over vier jaar op volle kracht het politieke bestel open te breken.
pi_42899391
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:25:36 #5
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_42899678
Dus grasmaaien is genocide?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:27:22 #6
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_42899742
>> ONZ
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_42899805
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef PJORourke het volgende:
Dus grasmaaien is genocide?
Ik vind genocide meteen zo'n zwaar woord, maar van misdaden tegen de grasselijkheid valt toch zeker wel te spreken.
pi_42899827
Is Irene al gepolst als lijstduwer?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_42899849
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:28 schreef Dubrovnik het volgende:

[..]

Ik vind genocide meteen zo'n zwaar woord, maar van misdaden tegen de grasselijkheid valt toch zeker wel te spreken.
Ontkenner!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:30:22 #10
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_42899852
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:28 schreef Dubrovnik het volgende:
Wat een eng, fel-nationalistisch, ik zou haast zeggen Turks antwoord. Een beetje de sprietenholocaust ontkennen!
pi_42899955
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Ontkenner!
Mijn persoonlijke opvatting is natuurlijk dat het genocide is, maar we proberen een gematigd imago uit te dragen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:34:04 #12
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_42899994
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:33 schreef Dubrovnik het volgende:
Mijn persoonlijke opvatting is natuurlijk dat het genocide is, maar we proberen een gematigd imago uit te dragen.
En je moet natuurlijk rekening houden met je achterban van Gardenamessen.
pi_42900029
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat een eng, fel-nationalistisch, ik zou haast zeggen Turks antwoord. Een beetje de sprietenholocaust ontkennen!
Turkije is een gidsland voor ons; zo is onder andere een van onze programmapunten dat degenen die ontkennen dat het maaien een gras een misdaad is, worden vervolgd vanwege bedoezeling van de identiteit van het gras.
pi_42900145
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

En je moet natuurlijk rekening houden met je achterban van Gardenamessen.
De Gardena-lobby is inderdaad sterk, maar we proberen een compromis met ze te bereiken. Het huidige voorstel is dat Gerdenamessen voortaan worden gfebruikt om varkens mee te slachten, en de onderhandelingen zijn al in vergevorderd stadium.
pi_42900197
De Partij voor de Planten is dus ook voor het afslachten van dieren, want dieren eten planten?

En hoe staan jullie ten opzichte van vleesetende planten?
pi_42900274
Maar goed. Ik zag laatst een dier een eikel (van plantaardige aard) vermalen.

Hoe staan jullie daar tegenover?
pi_42900293
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:40 schreef Genverbrander het volgende:
De Partij voor de Planten is dus ook voor het afslachten van dieren, want dieren eten planten?
Inderdaad, bovendien zorgt het slachten van dieren voor het nodige voedsel. Vlees eten behoort tenslotte tot ons cultuurhistorisch erfgoed.
quote:
Zeer positief, vleesetende planten geven nog eens extra aan waarom planten superieur zijn aan dieren.
pi_42900313
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:40 schreef Genverbrander het volgende:
Levenslange opsluiting in Intratuin.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_42900368
Dat wordt honger lijden als jij aan de macht komt.
pi_42900431
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:42 schreef sigme het volgende:
Maar goed. Ik zag laatst een dier een eikel (van plantaardige aard) vermalen.

Hoe staan jullie daar tegenover?
Dat doet ons zeer veel pijn, alhoewel wij ons beseffen dat het soms onoverkomelijk is dat plantaardig voedsel in de voedselketen belandt. Het gaat ons in de eerste plaats om het uitbannen van de moord op planten door mensen.
pi_42900491
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:45 schreef Thieske het volgende:
Dat wordt honger lijden als jij aan de macht komt.
Dan voelen mensen ook eens hoe planten zich voelen als ze door een oogstmachine op wrede wijze uit hun vredige rust worden gehaald.
pi_42900590
pi_42900725
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:46 schreef Dubrovnik het volgende:

[..]

Dat doet ons zeer veel pijn, alhoewel wij ons beseffen dat het soms onoverkomelijk is dat plantaardig voedsel in de voedselketen belandt. Het gaat ons in de eerste plaats om het uitbannen van de moord op planten door mensen.
Oh .

Ik had wel wat meer bescherming verwacht voor ongeboren leven.
pi_42900813
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh .

Ik had wel wat meer bescherming verwacht voor ongeboren leven.
Maakt ze wel realistischer dan de PvdD.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_42908269
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Dubrovnik het volgende:

[..]

Dan voelen mensen ook eens hoe planten zich voelen als ze door een oogstmachine op wrede wijze uit hun vredige rust worden gehaald.
Als je mensen hetzelfde wil laten voelen (voor zover planten kunnne voelen, maar goed ) moet je een paar atoombommen strooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')